http://www.examen.nl/rooster/2005_1_vwo.htmlquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:07 schreef Eilanden het volgende:
Ik had destijds al mijn examens in een week ..... was gigantisch blokken, maar wel dagen eerder dan de meesten klaar
Dat weet ik niet, Wiskunde a1 is kansberekening enzovoort.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:11 schreef Eilanden het volgende:
Wiskunde A1 is dat hetzelfde als jaaaaaaren geleden Wiskunde 1?
Toen ik examens deed heb ik de woensdag daarvoor eerst de hele dag en nacht doorgehaald ivm. Ajax-Torino, vrijdag(ochtendquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:07 schreef Eilanden het volgende:
Ik had destijds al mijn examens in een week ..... was gigantisch blokken, maar wel dagen eerder dan de meesten klaar
Je kreeg dan ook een stickertje van Klaas-Jan Hun... uh, een paard.quote:
Yup .. statistiek en dergelijke?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, Wiskunde a1 is kansberekening enzovoort.
En kijk eens wat een glanscarriere je kan hebben met Wiskunde Aquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:30 schreef methodmich het volgende:
Wiskunde A, heb ik ook nog gehad.
Nederlandsquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://www.examen.nl/rooster/2005_1_vwo.html
Geschiedenis
Nederlands
Wiskunde A1,2
Engels
Aardrijkskunde
Economie 1,2
Management en organisatie
That's it
En dan had ik in de 4e en 5e nog IC als 2e extra vakquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:40 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Nederlands
Wiskunde B1,2
Engels
Management en organisatie
Natuurkunde 1,2
Scheikunde
Ik dus eentje minder![]()
En die heb je eruit gegooid?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dan had ik in de 4e en 5e nog IC als 2e extra vak
Yup, maar ben wel een hele andere kant dan jij opgegaanquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:40 schreef methodmich het volgende:
Goed vakkenpakket is dat!
chagrijniger als jijquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:43 schreef tong80 het volgende:
Nog nooit zo met PSV meegeleefd als gisteravond, ben er nog chagrijnig van. Hoe moeten de PSVers zich wel niet voelen.
Nederlands 21 boeken en 30 gedichten, tenzij je "het uur u" koos.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup, maar ben wel een hele andere kant dan jij opgegaanWat me nog het meeste bijstaat, dan je de laatste 2 a 3 jaar je een slag in de rondte moest lezen voor al die talen!
Gaat de winnaar naar de hoofdklasse B volgend jaar??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |