Ik ben bang dat er niemand is op deze dubbele feestdag...quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:58 schreef Belana het volgende:
Bel de vk even djeez voor geruststelling anders, daar zijn ze voor
Jij denkt dat er geen babietjes geboren worden vandaag?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er niemand is op deze dubbele feestdag...
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:51 schreef snakelady het volgende:
vanochtend (na,ja 12 uur) werd ik wakker met kramp in mijn buik, dus Remco en ik dachten misschien van yes, wie weet.
maar nee hoor, weer niks, zo blijven we maar ff doortobben denk ik.
Maar lewis, slijmprop verloren isgoed nieuws.wie weet het begin.
Ben benieuwd en duim voor je, of het er nu 1 of 2 zijn, er moet vandaag een beebje worden geboren..
Ingrid, ik heb in het begi 3x bloed verloren en er was niks aan de hand,de baarmoeder is beter doorbloed dus je hebt kans dat er een adertje is gesprongen.
zolang je geen pijn heb zou ik me niet al te veel zorgen maken.
Klinkt als weeenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:15 schreef Romek het volgende:
Ze zit nu in bad.....
Soms kan ze bijna niet meer lopen door de krampen....![]()
OMG!quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:15 schreef E.T. het volgende:
Kunnen voorzichtige weeen zijn Romek
Beetje voorwerk. Komen ze regelmatig?
Gewoon rustig timenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef Romek het volgende:
[..]
OMG!
Weet ik eigelijk niet echt zo.....
Vanmiddag was ze erg "niet zo lekker" en ging ff een uurtje in bed liggen....
Zal zometeen ff vragen hoevaak en hoelang en wanneer ze komen enzo..... (de krampjes)
Om welke tijd enzo moet ik klokken ofzo.... enzo... of iets!quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:19 schreef Belana het volgende:
Spannend Romek. Ff opletten hoe regelmatig ze komen en je kunt altijd de verloskundige bellen, die komt zo ff langs hoor
RIELEKS!!!! GEEN PANIEK!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef Romek het volgende:
[..]
OMG!
Weet ik eigelijk niet echt zo.....
Vanmiddag was ze erg "niet zo lekker" en ging ff een uurtje in bed liggen....
Zal zometeen ff vragen hoevaak en hoelang en wanneer ze komen enzo..... (de krampjes)
Heb je in de afgelopen 8 maanden uberhaupt wel eens wat gelezen over bevallingen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:22 schreef Romek het volgende:
[..]
Zie hierboven....
(rustig... ik ben fckin zenwuwachtiger dan zij zelf!)
Als het "zover" is, denk ik niet dat ik nog online kan komen.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:24 schreef Leah het volgende:
Klokken hoe lang de weeen duren, en hoeveel tijd ertussen zit , dat even hier postendan zeggen wij wel of je de vk moet bellen
.
Heb je geen instructies gekregen wanneer je de VK moet bellen?
Ow ja, en als je vrouw zegt dat je moet oprotten, toch maar niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |