abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:44:29 #1
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26748637
Heerlijk, zo'n goaltje in de laatste minuut.
Hier verder. .
-
pi_26748879
Het rotgevoel van gisteren is er nog steeds.

Wat waren we goed!!! Helaas mocht het niet baten,

Maar dit (CL -)seizoen is er 1 om nooit te vergeten. Hulde voor het elftal
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:56:42 #3
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_26748881
Doe nou niet zo kinderachtig, Dr. Daggla.
Dit zou je ook als 'normale' voetballiefhebber niet moeten toejuichen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_26748884
Ongelooflijk jammer. Weer die Italianen in de laatste minuut

Mijn complimenten als Ajacied richting PSV, ze hebben een fantastische wedstrijd gespeeld, en bewezen een waardig landskampioen te zijn
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:58:01 #5
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_26748899
En toch he, kan ik ergens ook wel de romantiek ervan inzien.
De beste films en boeken eindigen ook slecht, dat idee.

Nee wat een gelul, t is gewoon kut.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_26748952
bah-bah-nah,. 2X de betere ploeg,. en dan toch eruit vliegen,... wat bitter zeg
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:03:53 #7
72108 Blommie-Junior
....:::: Release ::::....
pi_26748994
De wedstrijd begon en een van mij mede kijkers zei: ''we spelen tegen Italianen, wedden dat die weer in de laatste minuut scoren'' en ja hoor.. weer die Italianen..... ongelofelijk, maar helaas zo is het in sport niet altijd even rechtvaardig...

Volgend jaar weer verder!!
Weer in Nederland, duss....
pi_26749019
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 11:03 schreef Blommie-Junior het volgende:
maar helaas zo is het in sport niet altijd even rechtvaardig...
Dat is ook wel weer de charme van sport
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:07:01 #9
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26749048
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 11:03 schreef Spideyman het volgende:

[..]

In je gezicht kutgriek:

Hij zorgde voor een grote glimlach op m'n gezicht.
Maar goed, dit is wraak voor 2 jaar terug. Toen iedereen het zo fantastisch vond dat Ajax ten onrechte werd uitgeschakeld door Milan. .
-
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:08:50 #10
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26749087
Overigens wel de complimenten voor het goeie spel.
-
pi_26749176
mijn felicitaties aan PSV, jullie moeten gewoon trots zijn op het feit dat jullie de beste club van Europa zijn!
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:14:14 #12
72108 Blommie-Junior
....:::: Release ::::....
pi_26749191
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 11:05 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer de charme van sport
Zo is het spel en zo moet het gespeeld worden... alleen dit soort charmes zijn in dit geval zo ZUUR
Weer in Nederland, duss....
pi_26749274
Ik kon m'n lach ook niet onderdrukken gisteren. Sorry.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_26749295
doodziek
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26749308
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 11:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
mijn felicitaties aan PSV, jullie moeten gewoon trots zijn op het feit dat jullie de beste club van Europa zijn!
Dank u

Ik ben zelf erg trots op dit elftal. PSV heeft op dit moment een geweldig elftal

Maar als je de CL finale niet haalt of wint koop je er niks voor. Daarom is het gewoon een erg bittere pil op dit moment.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:42:40 #16
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_26749752
Ik heb er godverdomme dikke buikpijn van, klotegevoel. Dit jaar was DE kans zeker met Liverpool in de finale....
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:43:18 #17
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26749766
Huilies met hun "twee jaar terug". Misschienis korfbal meer iets voor jullie, wat lagere druk enzo.

Verdorie, dit was gewoon de beste pot van de hele CL tot nu toe! PSV heeft duidelijk laten zien (ook met de vorige wedstrijd) dat ze het verdiende om in ieder geval in halve finale van de CL te staan. Niks op af te dingen. Petje af.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_26749909
Daggla jaloers ofzo ?

Jammer jongens, ik baalde ontzettend toen die 2-1 erin zat, en dat als FC Utrechter....

Maar desondanks toch een knappe prestatie geweest !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_26749954
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 11:43 schreef gr8w8 het volgende:

Verdorie, dit was gewoon de beste pot van de hele CL tot nu toe!
Dat was Barça - Milan .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_26749996
Dit was DE kans voor PSV. Liverpool staat in de finale, dus die CL lag voor het oprapen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26750425
Shit man, net heel de wedstrijd opnieuw zitten bekijken en 1 foutje verpest heel de wedstrijd

Echt jammer dit... dan maar hopen dat AZ het wel redt vanavond.
pi_26750575
als Milan-fan ben ik niet te beroerd om toe te geven dat dit Milan heel zwak was. PSV verdiende de finale zo simpel is het. Milan kreeg vooral op het middenveld geen poot aan de grond. Dame Fortuna was Milan heel goedgezind. Maar het is niet enkel tegen PSV dat ze vierkant draaien, ook id competitie zijn de matchen van bedenkelijk niveau de laatste tijd, maar ze winnen wel. En slecht spelen en winnen, zo win je prijzen zegt men hé ? Ik weet niet wat de oorzaak is, misschien vermoeidheid, milan speelt in de serie a bijna altijd met dezelfde ploeg, en het middenveld leek me flink vermoeid, zelfs Gattuso liep massaal verloren. Al is dat natuurlijk een makkelijk excuus voor het lamentabele spel. Maar Ambrosini, de sterkste Milan-kopper, alleen laten staan id blessuretijd is dodelijk natuurlijk. Chapeau aan PSV voor het spel !
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:21:41 #23
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_26750702
Kan het nog steeds niet geloven....het besef komt eigenlijk nu pas, gisteren was meer een waas ofzo....echt klote maar wel heel trots
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:33:07 #24
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_26750979
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 11:19 schreef Dylan Dog het volgende:
doodziek
ik ook...
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:33:40 #25
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26750989
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:10 schreef Ludacriss het volgende:
Shit man, net heel de wedstrijd opnieuw zitten bekijken en 1 foutje verpest heel de wedstrijd

Echt jammer dit... dan maar hopen dat AZ het wel redt vanavond.
Prachtig dat juist die reserve-mof het foutje maakte .
-
pi_26751209
De interesse van AC Milan in Van Bommel zal nu wel aardig bekoeld zijn, na twee waardeloze wedstrijden. Wellicht zien ze meer in Theo.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:44:13 #27
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26751256
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Waarom gaat Lothar niet gewoon naar Bayern?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:44:51 #28
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26751272
quote:

[..]

Rot effe op naar je eigen topic kleuter.
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:57:44 #29
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26751562
Hij heeft dit topic geopend, gr8w8
pi_26751593
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 10:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heerlijk, zo'n goaltje in de laatste minuut.
Hier verder. .
4 in de Arena is ook niet mis .

Waar zijn al die sukkels die altijd riepen dat PSV anti-voetbal speelt trouwens?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:02:24 #31
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26751702
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

4 in de Arena is ook niet mis .

Waar zijn al die sukkels die altijd riepen dat PSV anti-voetbal speelt trouwens?
Die zijn er nog steeds, maar aangezien ze daar nu niet over kunnen zieken, gaan nu alleen maar verwijzen naar een wedstrijd twee jaar terug.
pi_26751753
niet zo zielig generaliseren, er zijn hierboven genoeg lofuitingen over PSV.
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:08:02 #33
83238 s0d
no fear..
pi_26751819
Als er over hun eigen ploegjes geen lofuitingen zijn te geven, kraken ze de ander maar af toch

Nog steeds een zuur gevoel..

Maar als ik de berichten uit Europa lees, waarin elke krant PSV als Europa's beste bestempeld..
face your fears.. live your dreams..
pi_26751860
Europa's beste is degene die in Istanbul de CL wint.
pi_26751900
Jammer.
Maar ik ben het wel met Dagglalal eens...

Wraak voor twee jaar geleden...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:12:18 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26751906
De waarschuwing van gisteravond geldt nog steeds: trollen betekent een week geen toegang tot het VBL-forum!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:13:20 #37
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26751932
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:12 schreef golfer het volgende:
De waarschuwing van gisteravond geldt nog steeds: trollen betekent een week geen toegang tot het VBL-forum!
met terugwerkende kracht?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26751933
Ongelooflijk kut zoiets, maar ik kon een lach niet onderdrukken gister.
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:14:31 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26751951
Opgeschoond.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:15:06 #40
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26751961
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tegen Monaco en Lyon toch zeker wel.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_26751967
quote:
Milan vence al PSV y enfrentará al Liverpool en final de Europa

El PSV Eindhoven cayó de forma cruel en Europa ante un Milán al que le acompañó la fortuna en una eliminatoria que no mereció nunca ganar y que dejó al club holandés fuera de la final de la Liga de Campeones que se jugará en Estambul el próximo día 25.

Eindhoven (Holanda). (EFE).- El PSV borró del mapa al Milán. Le pasó por encima. Con un puñado de notables futbolistas. Con el talento de Van Bommel, con la experiencia de Cocu y con la puesta en escena de dos coreanos, Lee, un lateral de ensueño, y de Park, un todo terreno repleto de carácter. Nada de eso sirvió. Porque Ambrosini apareció en el último minuto para destrozar el guión del PSV.

El primer tiempo del PSV resultó soberbio. Salió con un ritmo frenético. Avasalló al Milán, que se vio desbordado. Cuenta el PSV con un equipo en formación, formado por futbolistas en progresión, con hambre de gloria. Bajo el mando de Van Bommel, que pone aplomo en la creación, el PSV vive con la alegría en el juego que contagia el coreano Park.

Es un éxito de Guus Hiddink. Fichar a Lee y a Park después del Mundial de Corea y Japón era un reto. Y ninguno ha defraudado. A los nueve minutos, Park apareció en el área y con violento disparo con la izquierda puso contra las cuerdas al Milán.

El 2-0 de la ida era factible de remontar. Park trabajó en dos direcciones. Arriba y abajo. Lo hizo todo bien. No sólo batió a Dida. También aburrió a Pirlo, que nunca estuvo cómodo en la organización del Milán.

Pirlo no apareció. Y a Seedorf le pitaban los oídos. Tampoco tuvo su día. El partido se jugaba en Eindhoven. Y su pasado de futbolista del Ajax, el eterno enemigo en Holanda del PSV, le convirtió en diana para recibir la ira del público local.

El PSV leyó muy bien el partido en este tramo. Es más, a los 27 minutos Venegoor of Hesselink mandó de cabeza un balón al larguero de Dida. El equipo de Hiddink iba a por todas. Porque es el PSV un colectivo que además de abrir bien el juego a los costados, con los pases fluidos de Van Bommel y Cocu, va de cine por arriba.

En las faltas que lanzó el PSV desde las bandas, aparecían con suficiencia Alex y Bouma por arriba. Los dos dieron mucha guerra a Nesta, Stam y Maldini. Un disparo de Lucius al filo del descanso, que paró Dida, salvó al Milán de la quema.

En el segundo tiempo, Maldini se quedó en la caseta. No se recuperó de una patada de kárate que recibió en la cabeza. Y Carlo Ancellotti optó por sacar a Kaladze. La tónica fue la misma. Dominio absoluto del PSV.

Los dos coreanos se convirtieron en protagonistas. Lo de Lee, el lateral izquierdo, fue impresionante. Ofreció un curso de buen fútbol. Enfrente estuvo a Cafú. El brasileño nunca pudo con él. Tuvo Lee fuerzas para subir la banda con autoridad. A los 65 minutos, con suficiencia, puso un balón de oro al corazón del área, que envió Cocu a la red. Era el 2-0, eliminatoria igualada. Y el PSV que merecía estar en la final.

Cocu firmó otro partido excepcional. A sus 34 años, Cocu ya apareció en los cuartos de final contra el Lyon. Fue decisivo de nuevo esta noche. El PSV dio una lección de buen fútbol, con un estilo bien diferente al que se ve en Europa en los últimos tiempos.

Nada de apelar al contragolpe. El club holandés devolvió el buen gusto por el fútbol. Con Vogel y el peruano Farfán, que exhibió un derroche descomunal, el PSVdemostró un alto grado de concentración, necesario siempre que se quiera ganar a un club de la grandeza del Milán.

Sin embargo, la suerte esquivó al PSV. Se alió una vez más con un club italiano. El Milán, cuando estaba contra las cuerdas, en el minuto 90, se encontró con un gol de Ambrosini. Ni Pirlo ni Kaká ni Shevchenko aparecieron hoy. El Milán fue un fantasma. En pleno respiro del Milán, llegó un último arreón de Cocu. No era suficiente. El Milán se clasificó para su décima final de Copa de Europa. Y busca su séptimo título.

3. PSV Eindhoven: Gomes; Lucius, Alex, Bouma (Robert, min.70), Lee; Vogel, Van Bommel, Cocu, Park; Farfán y Venegoor of Hesselink.

1 .Milán: Dida; Cafú, Nesta, Stam, Maldini (Kaladze, min. 46); Seedorf (Tomasson, min.70), Pirlo, Ambrosini, Gattuso, Kaká; y Shevchenko.

Goles: 1-0. Min. 9. Park fusila a Dida dentro del área. 2-0. Min. 65. Cocu, de cabeza, resuelve un espléndido servicio de Lee desde la izquierda. 2-1. Min. 90. Ambrosini, de cabeza, remata a pase de Kaka. 3-1. Min. 91. Cocu, con la izquierda, empalma un balón dentro del área.

Incidencias: Philips Stadion. 35.200 espectadores llenaron las gradas
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:16:45 #42
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_26752006
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:08 schreef s0d het volgende:
Maar als ik de berichten uit Europa lees, waarin elke krant PSV als Europa's beste bestempeld..
Dat is ook weer zwaar overdreven natuurlijk, maar goed gespeeld hebben ze zeker. En eigenlijk moesten ze ook gewoon door, maar ja, daar zit net die kwaliteit ("") van de Italianen.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:37:16 #43
83238 s0d
no fear..
pi_26752463
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:16 schreef elcastel het volgende:

[..]

Dat is ook weer zwaar overdreven natuurlijk, maar goed gespeeld hebben ze zeker. En eigenlijk moesten ze ook gewoon door, maar ja, daar zit net die kwaliteit ("") van de Italianen.
Misschien een beetje overdreven, maar zeker niet zwaar overdreven...

en ja je kunt wel zeggen de beste wint gewoon.. maar psv is qua voetbal en qua mentaliteit en qua collectief de beste van Europa.. dat ze niet winnen is zuur, maar ik denk dat dit PSV zowel Liverpool als Chelsea had kunnen pakken
face your fears.. live your dreams..
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:52:12 #44
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_26752838
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:37 schreef s0d het volgende:

en ja je kunt wel zeggen de beste wint gewoon.. maar psv is qua voetbal en qua mentaliteit en qua collectief de beste van Europa.. dat ze niet winnen is zuur, maar ik denk dat dit PSV zowel Liverpool als Chelsea had kunnen pakken
Ik vind Chelsea beter, maar ik gun het PSV meer.... Chelsea speelde gewoon slecht (voor hun doen) tegen Liverpool en PSV speelde erg goed tegen een slap Milan. De kracht van Milan isechter dat ze je pakken als je denk dat je er bent, getuige de 2 goals heen en die van gisteren. Als PSV aan de rust of verlenging gaat denken, dan slaan teams als Milan toe. Dat is ook kwaliteit.

Verder vind ik Barcelona ook een maat beter dan PSV, ondanks hun voortijdige uitschakeling. Maar PSV heeft me zeker verrast dit jaar, ten goede welteverstaan.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_26752979
Tof van die Park.
quote:
De vroege goal van Ji-sung Park bij PSV-AC Milan zorgde ervoor dat het record van Ajax en Edwin van der Sar als langst ongeslagen club en doelman in de Champions League in stand bleeft. Dida had het record na ruim 7 wedstrijden zonder tegendoelpunt kunnen overnemen, indien hij zijn doel tot de rust schoon had weten te houden. Park brak echter na zeven duels de reeks, waarmee het record in Amsterdamse handen blijft.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_26753183
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:15 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Onzin. Ze vielen alleen niet als een kip zonder kop aan.

Ik krijg de indruk dat PSV het stempel anti-voetbal alleen maar opgedrukt krijgt omdat ze zo weinig tegendoelpunten krijgen (en dan nog enkel en alleen door gefrustreerde aanhangers van andere clubs).
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26753214
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:58 schreef keeper het volgende:
Tof van die Park.
[..]
Tatatadaa! JI SUNG PARK!!!

Wie had ooit gedacht dat die gozer nog zó goed zou worden.
pi_26753224
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:15 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ze hebben die twee clubs wel uitgeschakeld en daar gaat het om in de CL. Andere ploegen spelen al jaren erg "zakelijk", zoals PSV dat nu ook deed. Dan bereik je wat in de CL, met alleen "mooi voetbal" kom je er niet.
pi_26753369
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ze hebben die twee clubs wel uitgeschakeld en daar gaat het om in de CL. Andere ploegen spelen al jaren erg "zakelijk", zoals PSV dat nu ook deed. Dan bereik je wat in de CL, met alleen "mooi voetbal" kom je er niet.
Idd, je kan in Europa al heel ver komen als je de "lullige" goals niet tegenkrijgt, dus gewoon geen fouten maken. De 1-0 in Milaan was typisch een gevalletje in de categorie "lullig". En dat was net 1 doelpuntje teveel.

Daar zit 'm ook het verschil met PSV dit jaar en voorgaande jaren. Veel minder van dat soort tegentreffers.

Ajax liet het een paar jaar geleden ook zien, je hoeft niet te winnen om ver te komen, als je maar niet verliest .
pi_26753408
Zonde voor PSV hoor. Alles gegeven, maar dat was niet genoeg. Morele winnaar, leuk seizoen gehad, koesteren voor de eerstvolgende vijf jaar en nog vaak mijmeren over die tijd van toen.

Waar ze het lieten liggen, is niet te duiden. Dus kortom: complimenten aan PSV.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26753412
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Idd, je kan in Europa al heel ver komen als je de "lullige" goals niet tegenkrijgt, dus gewoon geen fouten maken. De 1-0 in Milaan was typisch een gevalletje in de categorie "lullig". En dat was net 1 doelpuntje teveel.

Daar zit 'm ook het verschil met PSV dit jaar en voorgaande jaren. Veel minder van dat soort tegentreffers.

Ajax liet het een paar jaar geleden ook zien, je hoeft niet te winnen om ver te komen, als je maar niet verliest .
Zakelijk spelen is gewoon heel erg belangrijk in Europa. Eindelijk krijgen Nederlandse ploegen het ook voor mekaar om zo te spelen, zoals PSV dit seizoen, waar men eerder telkens in de eerste ronde van de CL er uitvloog. Een compliment aan Hiddink toch wel.

Die 1-0 in Milaan was niet lullig, maar gewoon een kapitale dekkingsfout van Bouma, die in dit soort wedstrijden wel vaker in de fout gaat.
pi_26753471
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Die 1-0 in Milaan was niet lullig, maar gewoon een kapitale dekkingsfout van Bouma, die in dit soort wedstrijden wel vaker in de fout gaat.
Dat bedoel ik met lullig, regelrechte blunders en dat soort fouten. Bouma is idd in topwedstrijden vaak een zwakke schakel. Tegen Den Bosch ofzo zie je dat niet, maar in Europese wedstrijden zie je dat hij nooit een echte topper zal worden.
pi_26753515
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat bedoel ik met lullig, regelrechte blunders en dat soort fouten. Bouma is idd in topwedstrijden vaak een zwakke schakel. Tegen Den Bosch ofzo zie je dat niet, maar in Europese wedstrijden zie je dat hij nooit een echte topper zal worden.
Tja, tegen Den Bosch.... In de Nederlandse competitie staat er gewoon te weinig druk op en is de tegenstand vaak te matig om echt onder druk te staan als verdediger. Voor de Nederlandse competitie is voormalig spits Bouma dan ook wel nuttig als verdediger, in Europa of in Oranje niet echt.
pi_26753538
Dat Bouma in topduels te kort komt, weten we al sinds hij centrale verdediger is. Mag je die jongen niet aanrekenen.
www.thuisuiteten.nl
pi_26753642
Check die gay-Ajacieden hier, dat ze nu nog niet vergeten zijn hoe sommige hier twee jaar geleden reageerden, en dus op basis daarvan nu gaan hopen dat PSV verliest. Wat een leeg zielig kinderachtig ventje zonder leven ben je dan. Grow the fuck up man.
pi_26753666

En toch lijken ze op elkaar
pi_26753715
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
Check die gay-Ajacieden hier, dat ze nu nog niet vergeten zijn hoe sommige hier twee jaar geleden reageerden, en dus op basis daarvan nu gaan hopen dat PSV verliest. Wat een leeg zielig kinderachtig ventje zonder leven ben je dan. Grow the fuck up man.
Valt reuze mee. De meeste Ajacieden zijn uiterst sportief. Alle Ajacieden die ik in ieder geval persoonlijk ken, hadden gisteren niets dan lof voor PSV en baalden bijna net zo veel als ik van de onterechte nederlaag van PSV.

PSV mag op onderling resultaat zijn uitgeschakeld: Heel Europa heeft dit PSV zien spelen; Dit PSV is misschien wel grootser dan ooit (In '88 was het nog niet zo moeilijk als nu om tegen de budgetten van een AC Milan of Chelsea op te boksen).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26753740
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:27 schreef rotskibo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

En toch lijken ze op elkaar

echt he
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:31:19 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26753762
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:29 schreef cultheld het volgende:

Valt reuze mee. De meeste Ajacieden zijn uiterst sportief. Alle Ajacieden die ik in ieder geval persoonlijk ken, hadden gisteren niets dan lof voor PSV en baalden bijna net zo veel als ik van de onterechte nederlaag van PSV.
3-1 noem ik niet echt een nederlaag.

Maar je hebt gelijk dat de meeste voetballiefhebbende Ajacieden het jammer voor PSV vonden dat ze zijn uitgeschakeld voor de finale.
Poef.....gone! ©golfer
pi_26753804
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:31 schreef golfer het volgende:

[..]

3-1 noem ik niet echt een nederlaag.

Maar je hebt gelijk dat de meeste voetballiefhebbende Ajacieden het jammer voor PSV vonden dat ze zijn uitgeschakeld voor de finale.
Ik heb het over de nederlaag in Italië. Toen speelde PSV die Milanezen ook van de mat. 1-0 had ik nog mee kunnen leven, maar die late goal was echt een steek in de rug van PSV. In Eindhoven bijna hetzelfde scenario: PSV speelt Milan van de mat, scoort zelfs 3 keer, maar krijgt ondertussen wel een goal tegen in de blessuretijd. De finale zal nu dan ook erg saai worden als Liverpool weer zo speelt als tegen Chelsea.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:34:23 #61
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26753831
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb het over de nederlaag in Italië. Toen speelde PSV die Milanezen ook van de mat.
Alleen de 2e helft,eerste helft was Milan duidelijk beter.

Feit is wel dat PSV 3 van de 4 helften beter is geweest maar daar koop je niets voor.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:35:14 #62
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_26753846
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb het over de nederlaag in Italië. Toen speelde PSV die Milanezen ook van de mat. 1-0 had ik nog mee kunnen leven, maar die late goal was echt een steek in de rug van PSV. In Eindhoven bijna hetzelfde scenario: PSV speelt Milan van de mat, scoort zelfs 3 keer, maar krijgt ondertussen wel een goal tegen in de blessuretijd. De finale zal nu dan ook erg saai worden als Liverpool weer zo speelt als tegen Chelsea.
farfan... bommel... park... zulke grote kansen gehad in Milan.. het blijft zo zonde...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_26753917
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:34 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Alleen de 2e helft,eerste helft was Milan duidelijk beter.

Feit is wel dat PSV 3 van de 4 helften beter is geweest maar daar koop je niets voor.
Wel heeft de hele wereld jongens als Lucius, Park, Cocu, Gomes, Lee, Farfán, VOH, Vogel en Alex zien uitblinken. Dit straalt veel uit en wellicht zal het nu aantrekkelijker worden voor jonge talenten om naar PSV te komen.
pi_26753947
El PSV borró del mapa al Milán

hier staat vast: el PSV veegde Milan van de kaart.
Hell To The Liars
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:40:11 #65
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26753952
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:38 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wel heeft de hele wereld jongens als Lucius, Park, Cocu, Gomes, Lee, Farfán, VOH, Vogel en Alex zien uitblinken. Dit straalt veel uit en wellicht zal het nu aantrekkelijker worden voor jonge talenten om naar PSV te komen.
Dat is zeker,en je zegt het goed,jonge talenten.
Ik denk niet dat gevestigde namen,als ze al betaalbaar zijn,nu naar PSV komen na 1 goed Europees jaar.
De HCE spreekt nog steeds niet aan.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26753997
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik zie hier toch een aantal figuren die kennelijk echt 2 jaar lang opgekropt hebben hoe hier op een of ander voetbalforum gereageerd werd op de Ajax-uitschakeling, dan ben je volgens mij psychisch niet helemaal in orde als je dat nu nog wil "wreken".
pi_26754034
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:42 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Ik zie hier toch een aantal figuren die kennelijk echt 2 jaar lang opgekropt hebben hoe hier op een of ander voetbalforum gereageerd werd op de Ajax-uitschakeling, dan ben je volgens mij psychisch niet helemaal in orde als je dat nu nog wil "wreken".
Tja, ik trek me niet veel aan van mannetjes op een forum. Bijna al m'n vrienden zijn voor Ajax, maar die doen echt niet zo triest als sommige fokkers.
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:44:39 #68
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_26754042
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:40 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dat is zeker,en je zegt het goed,jonge talenten.
Ik denk niet dat gevestigde namen,als ze al betaalbaar zijn,nu naar PSV komen na 1 goed Europees jaar.
De HCE spreekt nog steeds niet aan.
En tóch zijn we wel aardig uit een dalletje aan het klimmen. Hopelijk doen ALLE Nederlandse ploegen volgend jaar weer mee. Liefst allemaal over de winterstop heen natuurlijk
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:45:35 #69
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26754063
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:44 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

En tóch zijn we wel aardig uit een dalletje aan het klimmen. Hopelijk doen ALLE Nederlandse ploegen volgend jaar weer mee. Liefst allemaal over de winterstop heen natuurlijk
Mee eens maar 1 zomer.....
Nu hopen dat het systematisch kan worden
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:47:04 #70
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_26754094
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Tja, ik trek me niet veel aan van mannetjes op een forum. Bijna al m'n vrienden zijn voor Ajax, maar die doen echt niet zo triest als sommige fokkers.
Precies. Ben NAC'er heb vrienden die voor ajax, feyenoord zijn. Maar er zijn hier ook mensen - de mensen die op een bepaalde vreemde manier reageren - bij wie dat hun leven lang niet zal gebeuren denk ik. Mensen die vrienden maken, horen dat de ander voor een andere club is en dan gelijk weg zijn. Deze mensen zijn gefrustreerd.. laat ze... je moet er maar medelijden mee hebben.
pi_26754138
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:45 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Hiddink heeft het in zich. Het zou best kunnen trouwens. Blind met een jonge getalenteerde groep en de juiste aankopen, Van Gaal die goed uit de Verf komt bij AZ, Verbeek die met nog een paar aankopen een nog sterker Heerenveen kan presenteren in Europa en uiteraard Guus Hiddink die met PSV wederom ver zal gaan komen in de Champions League. Alleen op Maaskant en Gullit hoeven we sowieso niet te rekenen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:49:59 #72
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_26754158
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:45 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

1 zomer.. en dan vul die eens aan volgens mij begon het met 1 zwaluw
Maargoed hoop het van harte. Volgend jaar weer wat stuntjes en als klap op de vuurpijl een herhaling van 88 tijdens de zomer
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:50:42 #73
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26754178
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:49 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

1 zomer.. en dan vul die eens aan volgens mij begon het met 1 zwaluw
kut,ik ben er echt van af
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26754461
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:50 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

kut,ik ben er echt van af
OT

DG sms'je gehad?
Wat een vrouw!
spits!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 mei 2005 @ 15:06:05 #75
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26754485
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:37 schreef s0d het volgende:

[..]

Jmmaer voor ze dat ze door Milan uitgeschakeld zijn en dus niet de beste waren. Typisch het Hollands idee dat het team dat "het mooiste voetbal speelt" het beste is. Het team dat de ronde verder gaat DAT is het beste: het doel van het spel is namelijk kampioen worden. DAN pas ben je beste. Dan kan je wel roepen dat ze CFC of LFC had kunnen pakken - maar da's alleen maar gespeculeer. Feit is dat ze niet zover gekomen zijn...

Ik had het wel geinig gevonden als ze het gehaald zouden hebben - daar niet van. LFC - PSV leek me een aardige, open finale.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26754538
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:06 schreef Doc het volgende:

[..]

Jmmaer voor ze dat ze door Milan uitgeschakeld zijn en dus niet de beste waren. Typisch het Hollands idee dat het team dat "het mooiste voetbal speelt" het beste is. Het team dat de ronde verder gaat DAT is het beste: het doel van het spel is namelijk kampioen worden. DAN pas ben je beste. Dan kan je wel roepen dat ze CFC of LFC had kunnen pakken - maar da's alleen maar gespeculeer. Feit is dat ze niet zover gekomen zijn...

Ik had het wel geinig gevonden als ze het gehaald zouden hebben - daar niet van. LFC - PSV leek me een aardige, open finale.
Jij vond het ook terecht dat Italië zich plaatste voor de finale ten koste van Nederland?
pi_26754541
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:05 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

OT

DG sms'je gehad?
DD! Verliezen van Italianen moet jou minder pijn doen dan de anderen, lijkt me. Klopt dit?
www.thuisuiteten.nl
pi_26754554
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:08 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jij vond het ook terecht dat Italië zich plaatste voor de finale ten koste van Nederland?
Uiteraard, als je 6 keer een penalty mag trappen en je mist er 5, dan verdien je geen finale.
www.thuisuiteten.nl
pi_26754692
quote:

Seedorf: 'We hebben dit niet verdiend'

EINDHOVEN, 5 mei 2005 10:08 - Clarence Seedorf werd iedere keer uitgefloten wanneer hij aan de bal kwam tijdens het duel PSV-Milan. Toch was de international na afloop galant tegenover de opponent, die volgens Seedorf meer recht op de finale had dan Milan: ''Gezien de twee wedstrijden hadden we dit niet verdiend, maar zo gaat het in het voetbal. Misschien hebben we dit geluk afgedwongen met de goede wedstrijden die we hiervoor hebben gespeeld. Maar PSV kan absoluut met opgeheven hoofd naar de toekomst kijken. . En ik ben natuurlijk wel blij met het resultaat
quote:

Ancelotti: "We hebben enorme mazzel gehad."

EINDHOVEN, 5 mei 2005 10:45 - Carlo Ancelotti voelde zich een beetje beschaamd na afloop van de wedstrijd bij PSV. "Ik wil geen grapjes maken, want dat lijkt me niet gepast, maar we hebben enorm veel mazzel gehad en moeten maar niet te lang doen om deze wedstrijd te analyseren. PSV was gewoon beter punt uit, maar soms wint in het voetbal niet de beste maar de meest gelukkige ploeg en dat is vanavond het geval geweest. We schamen ons niet, hoor, maar de wedstrijd kreeg een totaal ander verloop dan we vooraf hadden voorzien. Pas het 2-0 stond voor PSV ging mijn ploeg pas voetballen, zoals ik vantevoren hoopte dat ze zou spelen. Mijn spelers zijn helemaal uitgeput na deze enorme slag tegen een heel goed elftal. We zijn vanavond door het oog van de naald gekropen, maar we moeten nu verder kijken, want in de komende weken moeten we oogsten. Eerst tegen Juventus en in de strijd om de landstitel en dan ook nog de finale om de Champions League. Het is elke keer toch bijzonder om die wedstrijd als deelnemer mee te mogen maken, ook voor iedere milanista."
Ancelotti noemt Liverpool de goede tegenstander voor zijn ploeg. "Over twee wedstrijden was Liverpool denk ik beter dan Chelsea. In ieder geval speelde Liverpool met meer wilskracht om te winnen. Het is een mooie finalist, die we zeker niet zullen onderschatten, zoals we ook tegen PSV bewust zijn geweest van het gevaar dat we liepen."
quote:
Berlusconi: 'Zelden zoveel geluk gehad'

MILAAN, 5 mei 2005 14:15 - Het zal niet eens een pleister op de wonde zijn, maar de PSV'ers die vandaag met een kater de bevrijding van zestig jaar geleden vieren met een bitter gevoel, mogen zich gevleid voelen door de uitspraak van Silvio Berlusconi vanochtend voor het kabinetsberaad. De premier van Italie en eigenaar van AC Milan maakte duidelijk dat hij gisteren opgelucht adem haalde toen de wedstrijd was afgelopen. "Ik kan me niet herinneren dat AC Milan in de afgelopen jaren zoveel geluk heeft gehad. We waren duidelijk de onderliggende partij tegen PSV en eigenlijk is het een klein wonder dat Milan straks de finale mag spelen. Het bereiken van de finale is hoe dan ook een knappe prestatie, maar ik durf niet met zekerheid te stellen dat het dit keer een verdiende triomf was. Zelden zal AC Milan in de afgelopen vijftig jaar, dat ik de club intensief volg, zoveel hebben gehad als gisteren in Eindhoven."
Een dergelijke opmerking van de 'grote baas' is niet alleen een verkapt compliment voor PSV maar ook een waarschuwing voor trainer Carlo Ancelotti. In de Romeinse wandelgangen wordt het verhaal steeds luider dat Berlusconi het een beetje heeft gehad met de coach. Berlusconi zou Ancelotti al in het geheim hebben aangeboden bij het bestuur van AS Roma, in ruil voor een transfer van Antonio Cassano. Berlusconi droomt ervan om Van Basten te strikken als opvolger van Ancelotti, maar weet dat dit een kansloze missie zal zijn. Mocht Ancelotti opstappen (en die kans is groot als Milan niet de dubbel Europa Cup-landstitel realiseert), dan wordt zijn huidige assistent Mauro Tassotti voorlopig de nieuwe trainer.
Tja beter zijn en toch niet winnen dat is het Nederlands voetbal
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 mei 2005 @ 15:17:55 #80
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26754762
quote:

[..]

Ik vond het kut maar terecht. Als je tegen 10 man speelt en zoveel pingels mist is het trecht.

Het is op z'n hoogst niet terecht als de scheids duidelijk omgekocht is.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:19:09 #81
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26754801
Wat een kutzooi nog steeds!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_26754807
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:15 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

[..]

[..]

Tja beter zijn en toch niet winnen dat is het Nederlands voetbal
PSV heeft gewonnen, met 3-1 maar liefst. Erg goed voor het Nederlands voetbal. Kijk eens naar de UEFA-ranking!
pi_26754817
quote:

[..]

Ik wel. Als je verliest en de hele wedstrijd zowat tegen tien man speelt en twee penalties mist dan heb je het aan jezelf te danken en hoor je niet in de finale thuis.
pi_26754823
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:19 schreef gras het volgende:

[..]

PSV heeft gewonnen, met 3-1 maar liefst. Erg goed voor het Nederlands voetbal. Kijk eens naar de UEFA-ranking!
Bij mijn weten staan ze niet in de finale.
pi_26754851
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:17 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik vond het kut maar terecht. Als je tegen 10 man speelt en zoveel pingels mist is het trecht.

Het is op z'n hoogst niet terecht als de scheids duidelijk omgekocht is.
Ok, dan ben je in ieder geval consequent. En als AC Milan in de blessuretijd tegen een veel beter Liverpool de 1-0 maakt en zodoende de CL wint?
pi_26754859
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:20 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Bij mijn weten staan ze niet in de finale.
Overwinningen leven punten op voor de ranking.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 mei 2005 @ 15:26:32 #87
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26754972
Wat denk je? "Onterecht" bestaat niet in een dergelijk strijd zolang de scheids zich niet op een verkeerde manier er mee bemoeit. Het kan ongelukkig zijn en "oneerlijk" aanvoelen, maar het enige wat telt zijn de doelpunten.
pi_26755628
PSV 4 everrrrrrr
Nothing to see here, carry on
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:02:12 #89
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26755723
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:44 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Rot effe op naar je eigen topic kleuter.
Dit is mijn topic, kneus. .
-
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:09:14 #90
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_26755848
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:26 schreef Doc het volgende:
Wat denk je? "Onterecht" bestaat niet in een dergelijk strijd zolang de scheids zich niet op een verkeerde manier er mee bemoeit. Het kan ongelukkig zijn en "oneerlijk" aanvoelen, maar het enige wat telt zijn de doelpunten.
precies, het resultaat telt. Niets anders.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_26755913
Tis onbegrijpelijk dat psv het in de laatste minuten toch nog laat lopen, en in die zin is milan de terechte winnaar, want daar zijn ze onevenaarbaar in en iedere club weet dat zo langzamerhand

Maar als ik psv-er was zou ik vandaag in bed blijven liggen, dat kan ik me levendig indenken.
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_26756416
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:13 schreef kamagurka het volgende:
Tis onbegrijpelijk dat psv het in de laatste minuten toch nog laat lopen...
deja vu --> Milan - AJAX
pi_26758815
Op een of andere manier was er toch mentale verslapping na de bevrijdende 2-0, die zo onmogelijk geacht werd. De drang naar voren werd minder. Jammer dat ze niet nog overtuigender doordrukten naar 3-0 of 4-0 net toen die 2-0 was gevallen. Er waren daarna veel periodes dat gas terug werd genomen. Velen dachten dat PSV niet eens zou winnen en goals zouden kunnen maken, blijkt maar weer dat met dit type voetbal alles kan, net zoals AZ dat bewijst. Het was een erg mooie pot Hollands voetbal, pure reclame.
  donderdag 5 mei 2005 @ 18:50:27 #94
97934 ASroma
Flamboyant
pi_26759105
damn gister niet kunnen kijken, we zaten na een vertraging rond 23:00, samen rond een radiootje met wat mede trein-reizigers. hahaha wat een spanning in die trein....Ambrosini!! 2-1..........brrrrr....neeeee!!! aaargggh. Maar goed toch 4de dit jaar wat betreft coefficienten, vanavond AZ nog maar ff door dan!
pi_26759748
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 18:37 schreef FrikandelSpecialist het volgende:
Op een of andere manier was er toch mentale verslapping na de bevrijdende 2-0, die zo onmogelijk geacht werd. De drang naar voren werd minder. Jammer dat ze niet nog overtuigender doordrukten naar 3-0 of 4-0 net toen die 2-0 was gevallen. Er waren daarna veel periodes dat gas terug werd genomen. Velen dachten dat PSV niet eens zou winnen en goals zouden kunnen maken, blijkt maar weer dat met dit type voetbal alles kan, net zoals AZ dat bewijst. Het was een erg mooie pot Hollands voetbal, pure reclame.
Jij bent nu al je halve vermogen kwijt.... Of toch maar niet ingezet op PSV in de finale?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 5 mei 2005 @ 20:26:51 #96
11102 knep
Mountainfreak
pi_26761807
pijn
  Trouwste user 2022 donderdag 5 mei 2005 @ 20:32:31 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_26761905
En hebben ze pa Park ook nog eens opgesloten

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 5 mei 2005 @ 20:34:09 #98
11102 knep
Mountainfreak
pi_26761950
Ben vandaag de ganse dag al ziek, letterlijk en figuurlijk .
Wel toepasselijk van de stromende regen toen ik van het stadion naar huis ging .
pi_26762243
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:

donderdag 5 mei 2005 @ 21:09:14 #100
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26762702
Ongeloofelijk. Hier in A'dam zijn ze of vol respect, of ze blijven beweren dat Milan zo echt de wedstrijd geplanned had. Als ze idd zo ijzersterk verdedigden, dan wáren er geen kansen (ook de andere wedstrijd) en al überhaupt geen één, twee of zelfs drie goals.
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 20:49 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Dat was net op TV, vlak voor AZ. Ze waren om 9 uur op de Herdgang gaan kijken vanuit de NOS, stond papa Park daar binnengesloten na een rondje joggen. De reden van deze nutige infomatie is me nog steeds onduidelijk.
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dit is mijn topic, kneus. .
Je weet donders goed wat er bedoeld wordt, zie:
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:14 schreef golfer het volgende:
Opgeschoond.
Natuurlijk mag je het laatste woord.
pi_26762951
Zoals verwacht ligt PSV eruit . Milan jaagt een wedstrijd lang op een inzinking van de tegenstander. Milan maakte gisteren de fout door anders te spelen dan normaal gesproken waardoor ze zichzelf onder grote druk hebben gezet. Seddorf was de slechtste man op het veld omdat hij hem als een halve spits liet opdraven. Bij milan was eigenlijk niemand in goede doen. PAV had wat dat betreft meer verdient maar ja tegen OL kregen zij meer dan ze verdienden op basis van het getoonde spel.

Ik hoop dat Liverpool als Milan zo speelt hen genadeloos afstraft want het was gisteren een collectieve wanprestatie van jewelste en de coach van Milan mag het zich deels aanrekenen omdat hij met een flut opstelling kwam waardoor de linies te ver uit elkaar speelden en sjevvie geen hulp had. De kwaliteiten van Milan heeft hij met deze opstelling grotendeels zelf genetraliseerd.
  donderdag 5 mei 2005 @ 23:12:51 #102
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26766279
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 21:09 schreef gr8w8 het volgende:

Natuurlijk mag je het laatste woord.
MWOEHAHAHAHAHA.
Ik kan er nog steeds van genieten. .
-
  donderdag 5 mei 2005 @ 23:33:07 #103
11102 knep
Mountainfreak
pi_26767148
Nee hetzelfde bij AZ
pi_26767257
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:

En dat op bevrijdingsdag
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_26767283
AZ heeft ook wat bittere pilletjes.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 mei 2005 @ 23:45:35 #106
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26767710
Nederland - Pillenland ...
  donderdag 5 mei 2005 @ 23:57:47 #107
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_26768159
We hebben nog wel wat pilletjes over hier...

wat een klote 2 dagen zeg...
pi_26770135
quote:

[..]

PSV heeft geen duitsers
pi_26770140
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 23:12 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

MWOEHAHAHAHAHA.
Wij hebben nog altijd een beter jaar dan Ajax
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:11:04 #110
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26770773
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 01:44 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Wij hebben nog altijd een beter jaar dan Ajax
Maar dat is niet zo moelijk
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:20:08 #111
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26770814
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:12 schreef golfer het volgende:
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 23:12 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

MWOEHAHAHAHAHA.
En dit valt natuurlijk onder de noemer 'ludiek'.

Lekker consequent.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:25:13 #112
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26770826
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:20 schreef Spideyman het volgende:

[..]

[..]

Lekker consequent.
Ach,er heerst een beetje een teveel "ons kent ons" sfeertje hier af en toe
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 03:50:21 #113
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26770907
Jammer Psv was veel beter
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  vrijdag 6 mei 2005 @ 04:21:12 #114
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_26771021
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:25 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ach,er heerst een beetje een teveel "ons kent ons" sfeertje hier af en toe
idd ja... Maffiok
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:18:27 #115
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26772411
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 03:20 schreef Spideyman het volgende:

[..]

[..]

Lekker consequent.
Ik vind het sowieso belachelijk dat zoiets weggehaald moet worden. Je weet dat dit gebeurt, de andere kant op is het net zo goed gebeurd, dus niet zeuren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:37:16 #116
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_26772746
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

DD! Verliezen van Italianen moet jou minder pijn doen dan de anderen, lijkt me. Klopt dit?
Denk ik wel, al doet het ontzettend zeer dit. Maar ik zie het niet als pech of geef af op 'die klote Italianen', omdat het eigenlijk je eigen schuld is. Een wedstrijd duurt nu eenmaal 90 minuten plus blessuretijd. In Milaan heb je het laten liggen m.i.

Neemt niet weg dat ik ONTZETTEND trots ben op deze prestatie...
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:14:27 #117
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_26773494
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:18 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso belachelijk dat zoiets weggehaald moet worden. Je weet dat dit gebeurt, de andere kant op is het net zo goed gebeurd, dus niet zeuren.
Inderdaad, gelukkig nog iemand die helder kan denken.
Enfin, laten we het er maar op houden dat Spinnemans hier toen nog niet zat. .
-
  vrijdag 6 mei 2005 @ 14:31:19 #118
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26777912
Nog even lachen.
A.M.A.B
  vrijdag 6 mei 2005 @ 14:33:29 #119
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26777968
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 10:37 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Denk ik wel, al doet het ontzettend zeer dit. Maar ik zie het niet als pech of geef af op 'die klote Italianen', omdat het eigenlijk je eigen schuld is. Een wedstrijd duurt nu eenmaal 90 minuten plus blessuretijd. In Milaan heb je het laten liggen m.i.

Neemt niet weg dat ik ONTZETTEND trots ben op deze prestatie...
Dat mag je met recht zijn. Zeker door die Stam, die per week norser gaat kijken en woensdag zijn überfrons bereikte.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:27:01 #120
11102 knep
Mountainfreak
pi_26780942
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:31 schreef Cart_man het volgende:
Nog even lachen.
Om het seizoen van jouw cluppie ja
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:27:45 #121
11102 knep
Mountainfreak
pi_26780952
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:33 schreef methodmich het volgende:

überfrons
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:56:41 #122
96356 cultheld
demagoog
pi_26782790
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:33 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat mag je met recht zijn. Zeker door die Stam, die per week norser gaat kijken en woensdag zijn überfrons bereikte.
De ultieme vogelverschrikker. Zet hem in een weiland en er komt geen vogel meer in.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:59:27 #123
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26782849
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 17:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

De ultieme vogelverschrikker. Zet hem in een weiland en er komt geen vogel meer in.
Nou, ik zag toch echt een Vogel op de grasmat hoor.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 18:35:34 #124
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_26783641
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:31 schreef Cart_man het volgende:
Nog even lachen.
`
omg.. jij bent ook wel écht een triest figuur ook he echt geweldig.. zulke zielige figuren... onder de plak bij moeder de vrouw, hun club is de enige reden van leven en verder hele dagen op alles lopen afgeven.

"da's toch geen voe'baall"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')