En dat op bevrijdingsdagquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
En hebben ze pa Park ook nog eens opgesloten
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Prachtig dat juist die reserve-mof het foutje maakte.
Wij hebben nog altijd een beter jaar dan Ajaxquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
MWOEHAHAHAHAHA.
Ik kan er nog steeds van genieten..
Maar dat is niet zo moelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij hebben nog altijd een beter jaar dan Ajax
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:12 schreef golfer het volgende:
De waarschuwing van gisteravond geldt nog steeds: trollen betekent een week geen toegang tot het VBL-forum!
En dit valt natuurlijk onder de noemer 'ludiek'.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
MWOEHAHAHAHAHA.
Ik kan er nog steeds van genieten..
Ach,er heerst een beetje een teveel "ons kent ons" sfeertje hier af en toequote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
[..]
En dit valt natuurlijk onder de noemer 'ludiek'.
Lekker consequent.
idd ja... Maffiokquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,er heerst een beetje een teveel "ons kent ons" sfeertje hier af en toe
Ik vind het sowieso belachelijk dat zoiets weggehaald moet worden. Je weet dat dit gebeurt, de andere kant op is het net zo goed gebeurd, dus niet zeuren.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
[..]
En dit valt natuurlijk onder de noemer 'ludiek'.
Lekker consequent.
Denk ik wel, al doet het ontzettend zeer dit. Maar ik zie het niet als pech of geef af op 'die klote Italianen', omdat het eigenlijk je eigen schuld is. Een wedstrijd duurt nu eenmaal 90 minuten plus blessuretijd. In Milaan heb je het laten liggen m.i.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
DD! Verliezen van Italianen moet jou minder pijn doen dan de anderen, lijkt me. Klopt dit?
Inderdaad, gelukkig nog iemand die helder kan denken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso belachelijk dat zoiets weggehaald moet worden. Je weet dat dit gebeurt, de andere kant op is het net zo goed gebeurd, dus niet zeuren.
Dat mag je met recht zijn. Zeker door die Stam, die per week norser gaat kijken en woensdag zijn überfrons bereikte.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Denk ik wel, al doet het ontzettend zeer dit. Maar ik zie het niet als pech of geef af op 'die klote Italianen', omdat het eigenlijk je eigen schuld is. Een wedstrijd duurt nu eenmaal 90 minuten plus blessuretijd. In Milaan heb je het laten liggen m.i.
Neemt niet weg dat ik ONTZETTEND trots ben op deze prestatie...
De ultieme vogelverschrikker. Zet hem in een weiland en er komt geen vogel meer in.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat mag je met recht zijn. Zeker door die Stam, die per week norser gaat kijken en woensdag zijn überfrons bereikte.
Nou, ik zag toch echt een Vogel op de grasmat hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
De ultieme vogelverschrikker. Zet hem in een weiland en er komt geen vogel meer in.
`quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |