Het heet toch gewoon een doggy-bag?quote:Op donderdag 29 december 2005 12:06 schreef missC het volgende:
Mensen die vroegen of we het wilden inpakken voor de hond kregen steevast een schep vet erover.
ja in het Engels, maar hier verzinnen ze er het liefst een hele hond bij (ooit een keer een springende kleuter aan mamma's zijde gehad die riep : "jippie mamma, krijgen we echt een hondje ?!") en dat heb je zo in de gaten. Als mensen gewoon zeggen : het was te lekker en te veel, dus mag het mee, tuurlijk...kregen ze de hele rataplan en bonus kroepoek mee ingepakt. Maar voor al die verzonnen Bello's was een schepje vet wel verdiend....en die gezichten onbetaalbaar !quote:Op donderdag 29 december 2005 14:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het heet toch gewoon een doggy-bag?
Bij de chinees waar ik kom vragen ze overigens altijd of je het mee wilt nemen als er over is, ze staan er zo ongeveer op dat je alles opeet of meeneemt!
Ja, er zijn gewoon mensen die denken dat Babi Pangang/Nasi Goreng (ik weet mijn god niet wat het is) ofzo echt Chinees is...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Het heet toch gewoon een doggy-bag?
Bij de chinees waar ik kom vragen ze overigens altijd of je het mee wilt nemen als er over is, ze staan er zo ongeveer op dat je alles opeet of meeneemt!
Het is overigens weer altijd lachen gieren-brullen zeker nu we weten dat ze ondanks dat het een goed restaurant is ook gewoon een standaard eetlijst hebben. (Bij een ander restaurant zagen we precies dezelfe!) De spelfouten zijn toch wel licht hilarisch, maar maken het ook wel geloofwaardiger, sowieso spreekt het halve personeel niet echt Nederlands. (Alleen degenen die je welkom heten, de mensen die je bestellingsbriefje meenemen hebben het vaak al moeilijker, of ze acteren heel goed...)
als je een goed chinees restaurant hebt, vraag je niet de kaart maar vertel je wat je absoluut niet lekker vindt en dan laat je je verrassen.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:49 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja, er zijn gewoon mensen die denken dat Babi Pangang/Nasi Goreng (ik weet mijn god niet wat het is) ofzo echt Chinees is...
De meeste chinese restaurants zijn hier dan ook chinees-indisch heh.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:49 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja, er zijn gewoon mensen die denken dat Babi Pangang/Nasi Goreng (ik weet mijn god niet wat het is) ofzo echt Chinees is...
een lekkere Tipan of Pekingeendquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik erger me vooral aan de mensen die ALTIJD een van de 3 standaard gerechten eet, babi pangang, foe yong hai en koe lo youk. Er staan GVD 250 gerechten op die bijna allemaal lekkerder zijn....
Napalmquote:Op donderdag 5 mei 2005 01:40 schreef sizzler het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Heb je wat tegen marokkanen?
Tja het zijn barre tijden hè.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:36 schreef classpc het volgende:
Er wordt nogal wat omhoog gekickt vandaag.
das elke freaking keer héquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik erger me vooral aan de mensen die ALTIJD een van de 3 standaard gerechten eet, babi pangang, foe yong hai en koe lo youk. Er staan GVD 250 gerechten op die bijna allemaal lekkerder zijn....
Grappig...doorgaans verkopen we ze zonder hoofd. Weinig vlees aan en hersentjes scoren niet zo goed bij de klanten.quote:
Wordt het toch eens tijd dat je integreert in onze samenlevingquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:11 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
want rijst vind ik echt smerig 3de wereldvoedsel
Ooit ees afgevraagd hoe de Italianen aan spaghetti zijn gekomen???quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja ok maar dat is niet chinees en doet me aan spagetti denken
Vandaar dat kleine pikkiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:12 schreef ARKON het volgende:
nah mij boeit het niet (ik ben chinees) :/
Zal vast toch Golden Flower zijn?quote:Op donderdag 21 september 2006 12:14 schreef Garisson72 het volgende:
er is ergens ook een Chinees restaurant dat 'Golden Shower' heet...
Wilt U me-nu ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:33 schreef minkuukel het volgende:
Ik zou ook wel eens een Chinees op zijn bek willen slaan vanwege de prijzen en kwaliteit.![]()
Ook zou ik wel eens een Chinees wijf willen neuken vanwege mijn geile bui.![]()
En NEEEEE, daar hoef ik geen sambalbij.![]()
neenee, dat was géén typfout.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:31 schreef Ashram het volgende:
[..]
Zal vast toch Golden Flower zijn?
Ik kan er anderhalf jar later nog omlachenquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:07 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
De vader van een collega hoorde het volgende bij een Chinees restaurant:
Klant: "Doet u maar nummer vijfentachtig, ik weet niet hoe je het uitspreekt"
Chinese serveerster: "Vijf - en - tach - tig"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |