En ik ben een man die de buitenspelregel niet snap.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
Euc: ik ben een vrouw die de buitenspelregel begrijpt.....
(Dank je Pa!)
Euh? Does uitleggen...quote:
Soms komt er op een of andere manier een ENTER-teken in de topic titel terecht. Hierdoor kan Replique de Active Topics-lijsten niet meer parsen, en krijg je een lege AT en subforumindex. Door dat ENTER-teken weg te halen uit de topic titel werkt het dan weer.quote:
oh okay, dank je wel!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Soms komt er op een of andere manier een ENTER-teken in de topic titel terecht. Hierdoor kan Replique de Active Topics-lijsten niet meer parsen, en krijg je een lege AT en subforumindex. Door dat ENTER-teken weg te halen uit de topic titel werkt het dan weer.
Hoezo? Hoeft toch niet per sé over voetbal te gaan, mag ook over andere sporten.. Daarbij hoeft het hele topic echt niet te gaan over wat er in de TT staat, daarom is het het slowchat topic.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:02 schreef Oblivion het volgende:
ik ga echt de TT veranderen...
Dit kan niet hoor, iemand suggestie's?
In Voetbal kan je naar hartelust over sport tokken...![]()
Ach, ja kan er niks aan doen kan me ook niet boeienquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:02 schreef krakkemieke het volgende:
Da's dus het leuke Martijn, een vrouw die de buitenspelregel snapt, schijnt uitzonderlijk te zijn.....
Wat is er nou zo moeilijk aan? Als een speler (meestal spits) tussen de laatste man van de andere partij en de keeper staat op het moment dat hij de bal aangespeeld krijgt staat hij buitenspel.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:02 schreef krakkemieke het volgende:
Da's dus het leuke Martijn, een vrouw die de buitenspelregel snapt, schijnt uitzonderlijk te zijn.....
Ok, jij bent de bazin..quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:05 schreef Oblivion het volgende:
ik snap je wel, eucje...
Maar wil het graag duidelijk en simpel hebben en met eten te maken.
Bijna ieder subfora heeft een slowchat waar het globaal toch over het onderwerp gaat.
quote:
Wel... Het is maar waar je kijkt.quote:
Maar je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag..
Ja maar je het wel een ander kleurtjequote:
Blegh, krabquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ja! We gaan eten!
Krab! Wie is er nog meer dol op krab?
Joh...quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ja maar je het wel een ander kleurtje
Krak, ik zat heel lekker te smikkelen van een meloen krab en garnalen dingus.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ja! We gaan eten!
Krab! Wie is er nog meer dol op krab?
Dat zeg ik, maar krijg dat andere niet uit mijn hoofd, vind het zo smerig klinken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:20 schreef krakkemieke het volgende:
Nee joh! Krabsticks zijn gemaakt van vis met smaakdinges. Dat is gewoon witvis gemengd met smaak en kleur.
die surimi dingen? Toen ik bij de visboer werkte ooit wel eens gehad, veeeeeel te zoet die dingen, bah.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:20 schreef krakkemieke het volgende:
Nee joh! Krabsticks zijn gemaakt van vis met smaakdinges. Dat is gewoon witvis gemengd met smaak en kleur.
Ik weet dat het niet gemanipuleerd is..quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:24 schreef krakkemieke het volgende:
Krabsticks, of surimi, is gewoon gekleurde zooi met toegevoegde smaak. Genetisch gemanipuleerd is heel wat anders. Dan zou een vis of garnaal iets anders presteren dan normaal.
Ja en ben er bijna altijd bij als ie dicht gaatquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Aloha!
Jullie hebben flink doorgeluld zie ik zeg
Deel 13 alweer, gaat echt hard!
Ach ja ik weet niet hoe het komt maar zal wel met de tijd van bezoeken te maken hebben en mijn post gedrag....quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Reactie op Martijn over het einde van de topics, dat hij daar vaak bij is:
En ik bijna nooit
Is wel toevallig he? * BBQ-kip Truth-geluidje aanzet
Ben deze week begonen bij een nieuwe baas als Transport Coordinator. Zit nu vol in mijn intro periode. En ik was opzoek naar een uitdagende baan en die heb ik zeker gevonden!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat voor werk deed je ook alweer nu Martijn, sorry als je het al gezegd heb, maar ik ben niet zo heel erg goed in onthouden ...
Ken ook het verhaal van mensen die geen gekruide worst lusten. Gewoon die worst voor hun neus gezet en gezegd dat ie niet gekruid was en gesmuld dat ze hebben....quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn zusje loopt vaak te mekkeren dat ze geen kruiden enzo lust.
Ze heeft vanavond zeker 1 hand vol basilicum weg zitten werken, heerlijk vond ze het
Illusie, gedachten, eerdere ervaringen, hoe het eruit ziet, speelt allemaal mee bij eten, echt heel gaaf (maar soms ook hele vervelend bij pietepeuterige mensen qua eten)
Goedenavond BBQ-Kip!!quote:
Ben vooral blij dat ik van mijn baas af ben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk hoor, dat je nu de baan hebt gevonden die je wilde
Dat is idd zo. Ben echt blij dat ik die stap genomen heb.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Goedenavond Martijn!
Ik heb wel gemerkt dat het zoveel scheelt als je het naar je zin hebt op je werk of niet...
Waren dat jouw lippen dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb al gevraagd of deze 2 gecombineerd kunnen worden
ik ben gek op engeltjes
en mijn lippen
Ik kan alleen helemaal niet painten, laat staan photosoepen...quote:
--> GC icons klaarterwijl u wachtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan alleen helemaal niet painten, laat staan photosoepen...
Dus als iemand zich geroepen voelt?
Nou, nu ga ik echt koken, mijn vriend begint al te roepen
Moet ik je dat nog uitleggen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:43 schreef Oblivion het volgende:
Blauw als in mod blauw?
Of blauw als in icoontjes blauw?![]()
Ga naar het tuincentrum plantjes kopen ben gezegd met een moeder een twee schoonmoeders wordt dus druk dit weekend.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Et tu, Martin?
krak, ik was vlak daarna film gaan kijken, sorry.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:19 schreef krakkemieke het volgende:
Missy, ik wil soms over me zus praten, ik hoop dat het niet vervelend is....
zie je wel dat het hier vaker blauw isquote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:43 schreef Oblivion het volgende:
Blauw als in mod blauw?
Of blauw als in icoontjes blauw?![]()
Goedemorgen!![]()
Ja, graag, want ik zie namelijk niet alleen maar blauw...quote:
Euhm, euhm, euhm... Een bezoekje?quote:Wat gaan jullie moeder eigenlijk geven?
Zag je daarom alles blauw?quote:
Dat hoef je dan toch niet nu te maken? Dat heb je in een kwartiertje klaarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:46 schreef Oblivion het volgende:
[afbeelding]
Wij staan te klussen...![]()
Alleen wat ga ik nou weer te eten maken vanavond...![]()
Ben je net lekker bezig, moet je het weer onderbreken...![]()
En halen willen we niet.
Hmmm, misschien maar macaroni. Lekker makkelijk...![]()
Wat ben je eigenlijk aan het klussen Obli?quote:
wat ben jij een verwend kreng zegquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:33 schreef Euc- het volgende:
Wij ook, doet mn ma als wij zo naar de stad gaan voor haar cadeautje
Maar wel weer net als PSV de betere wedstrijd gespeeldquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:35 schreef Oblivion het volgende:
EUCJEEEEEEEEEEEEEEE..........
AZ heeft in de laatste seconden verloren he?
HAHAHAHAHAA![]()
Zo, die had je nog tegoed...![]()
![]()
VERLOREN!!! VERLOREN!!! Gaat helemaal niet om wie de betere wedstrijd speelt...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:36 schreef Euc- het volgende:
[..]
Maar wel weer net als PSV de betere wedstrijd gespeeld![]()
Az had er evenveel..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
VERLOREN!!! VERLOREN!!! Gaat helemaal niet om wie de betere wedstrijd speelt...![]()
Maar het gaat om de meeste [afbeelding] 's....![]()
NANANANNANAAAAAA.....niet genoehoeg...quote:
Je moest eens weten...quote:
Point made kussiequote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
NANANANNANAAAAAA.....niet genoehoeg...![]()
Nu hou ik op, want ik moet dit weer ergens terug krijgen... En wel 3 keer...
Maar het is het waard...![]()
Eucje is verder wel heel lief hoor...![]()
Van wat?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:42 schreef BBQ-kip het volgende:
That's a bit more information then I needed to know....
* BBQ-kip nu een jeugdtrauma heeft...
Was al de bedoeling zodra ik of zo een bericht las of een gillende Obli op msn hadquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:42 schreef Oblivion het volgende:
Zo, jij kan slecht tegen je verlies...![]()
Zou je even je bericht willen aanpassen? Dank je.
Vind je dat niet lekker, beetje zuigen aan je droge worstje...quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vind je dat niet lekker, beetje zuigen aan je droge worstje...![]()
Was even op google aan het zoekenquote:
Ik gebruik geen rietjesquote:
Zuigen laat ik aan vrouwen over..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:56 schreef Oblivion het volgende:
Toch is er iets waar jij ook op zuigt, ik weet het toch!![]()
Jullie begonnen er overquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:00 schreef Oblivion het volgende:
Ah, kijk dan zit je in de verkeerde slowchat...![]()
![]()
We gaan uit eten met mijn schoonstiefmoeder (of Stiefschoonmoeder maar net hoe je het wil noemen)quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:26 schreef Oblivion het volgende:
Niks speciaals... Kip met brocolli enne aardappeltjes, denk ik...![]()
En jullie?
Ga het nou niet bij mij in de schoenen proberen te schuiven, Obli...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:29 schreef Oblivion het volgende:
Wij waren er al over gestopt, Mr.Noodle...![]()
Wat is jouw excuus om er weer over te beginnen?![]()
Ga je koken dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ondertussen maar met een flesje Cacharel Noa Fleur thuis gekomen. Nu nog even nadenken wat ik morgen betreft eten op tafel tevoorschijn ga toveren...
Ik had al iets te voorbarig "Ja" geantwoord toen ze het vroegen...quote:
En wat ga je maken dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik had al iets te voorbarig "Ja" geantwoord toen ze het vroegen...![]()
Tisser morgen te doen dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 00:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga morgen fonduen bij mijn ouders, volgens mijn moeder "oud Hollands" met olie en bouillon...
(zijn mijn ouders nou echt zo raar, of fonduen er echt mensen vaker in olie?)
`quote:Op zondag 8 mei 2005 09:14 schreef Oblivion het volgende:
Mijn moeder is niet eens thuis...![]()
Ze ging naar haar eigen moeder en daarna met mensen uit eten... Nah...![]()
Als ze het maar naar haar zin heeft...![]()
Ik heb een hele mooie tegel gehad met een handafdruk van mijn zoon...![]()
En voor de rest doen we er niks aan.![]()
Wat is het pet weer...![]()
Waar blijft de zon?
Kan ook in bouillon maar dan lijkt het meer op dat chinees fonduen. Iets wat ik persoonlijk lekkerder vindt dan dat geklieder met de oliequote:
Is gewoon gefrituurde kip. Als je in olie fondued moet je het lekker maken met sausjes enz.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:51 schreef Oblivion het volgende:
Is ook heel lekker, maar kip in arachide olie...![]()
Dus daar gaat je klusdag!quote:Op zondag 8 mei 2005 11:40 schreef Oblivion het volgende:Hier schijnt de zon...
![]()
Na een hagelbui...![]()
Ppff, wat een gek weer...![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Je moet gewoon een rijke vent gaan zoeken MMM, of lekker de wokgerechtjes zelf maken
Zo moeilijk hoeft het niet te zijn
euh..quote:Op zondag 8 mei 2005 14:31 schreef BBQ-kip het volgende:
(En waarom heb jij het nooit over je vent???)
Erm hoezo? Is een serieus verhaal.. (En ook nog eerlijk gebeurd!)quote:Op zondag 8 mei 2005 14:41 schreef Oblivion het volgende:Euc, ik denk eerder dat jij erin gelopen ben...
![]()
Ze heeft een hekel aan ontbijt op bed, vandaar dat we dat expres deden, met dat bier erbijquote:Op zondag 8 mei 2005 14:47 schreef Oblivion het volgende:
Waar is de Thee?![]()
En het roosje in een vaasje..![]()
Afgekeurd euc...![]()
Ja, en jouw verslag?quote:
Rumquote:Op zondag 8 mei 2005 14:50 schreef karper het volgende:
help help!!!
creps normandia maak je met appel rozijn en walnoten maar waarmee flambeer je het?
Ik zit al op MSN en aan tafel met een kind en aan de telefoon...quote:
Dat gebeurd ook 2 keer per jaar dat die tafel volledig opgedekt wordt, met moederdag en kerstmisquote:Op zondag 8 mei 2005 14:52 schreef Oblivion het volgende:
Gezellige opgedekte ontbijttafels...![]()
Maak me gek...![]()
Nog even en dan hebben wij ook een aparte kamer voor het eten...![]()
En dan wordt de tafel gewoon gezellig gedekt!![]()
sorriequote:Op zondag 8 mei 2005 14:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zit al op MSN en aan tafel met een kind en aan de telefoon...![]()
Hoe had ik dat nou moeten doen?![]()
Geen idee, karper..quote:Op zondag 8 mei 2005 14:50 schreef karper het volgende:
help help!!!
creps normandia maak je met appel rozijn en walnoten maar waarmee flambeer je het?
Nou, nou, nou?quote:
geeft nietquote:Op zondag 8 mei 2005 15:01 schreef Oblivion het volgende:
Ik snap het niet, maar dat is niet aan de orde...![]()
Weet je al wat van het uit eten gaan?
Calvados?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:50 schreef karper het volgende:
help help!!!
Wat is er dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 15:05 schreef Martijn_77 het volgende:
* Martijn_77 is weer even terug niet alles loopt volgens planning
Moeders hebben een andere planning als wij. zitten dus nu met een gat van 2 uur in de planning.quote:
Ik zou ook denken Calvados... als iets Normandisch is, is dat het wel!quote:Op zondag 8 mei 2005 15:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Calvados?
* Martijn_77 is weer even terug niet alles loopt volgens planning
Die moeders ook...quote:Op zondag 8 mei 2005 15:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Moeders hebben een andere planning als wij. zitten dus nu met een gat van 2 uur in de planning.
Zijn dus maar even naar huis gegaan
Idd dat was ook het eerste waar aan ik dachtquote:Op zondag 8 mei 2005 15:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zou ook denken Calvados... als iets Normandisch is, is dat het wel!
We wachten op de fotoquote:Op zondag 8 mei 2005 15:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga nu even de tafel opruimen (wat een pleureszooi is het hier) zodat ik een leuke foto kan maken ervan
Ziet er goed uitquote:Op zondag 8 mei 2005 16:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[afbeelding]
Tataaaaa
Chocolate Cloud Cake, van Nigella Lawson
Dank!quote:
Wel het recept neergooien he?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb laatst een zachte chocolade taart gemaakt, die was echt hemels.
misschien ga ik die wle maken
Zit je nu ergens anders te internetten?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, als ik weer thuis ben plemp ik m ff neer
Strek je stoute schoenen aan en bel naar Parkheuvel.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:21 schreef karper het volgende:
bedankt iedereen!!!!
trouwens had ik al verteld dat ik per 4 juli weer in de keuken sta?
nu nog een stage adres
OOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!!!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[afbeelding]
Tataaaaa
Chocolate Cloud Cake, van Nigella Lawson
Toch nog ruimte gevonden in de begroting?quote:
Ik herken het...quote:Op zondag 8 mei 2005 23:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben ook een tijd zeer regelmatig gegaan. maarja, het is gewoon veel te duur.
nu had ik het beter ook niet kunnen doen, maarja, we hadden onwijze zin, en het was toch een afsluiting van een erg leuk weekend
nu 2 keer per maand ofzo, op zn hoogst.
wil ook graag mn uitzet n beetje bij elkaar schrapen, hebbie ook centjes voor nodig
leuk!quote:Op zondag 8 mei 2005 23:11 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, ben ik weer.
Gister mooi boeket gekocht dat m'n pa ging geven. Ik had al een toffe lavendel-beker gekocht op de Eemhof.
Mams was heel blij met allebei, was dus leuk.
Idd heel herkenbaar. Maar dan krijg je een einge huis ga je trouwen etc en dan is het afgelopen....quote:Op zondag 8 mei 2005 23:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik herken het...![]()
Toen was ik ook een vrijgezel, en had een goede vriend die vrijgezel was, dus we gingen vaak samen, maar ook naar kroegen met een dag-plate. Ook prima, veel eten voor weinig!![]()
Maar goed, als je kindje hebt en of hoge huur, dan ja... Gaat het wat minder, maar geniet er dan wel meer van...
who caresquote:Op zondag 8 mei 2005 23:15 schreef Oblivion het volgende:
Openhaard is niet echt...![]()
Kan wel branden, maar brand op vloeistof...![]()
6:30 hierquote:
DAMN! Dat zijn geen tijden..quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:21 schreef Oblivion het volgende:
Zal ik de openhaard laten branden?![]()
Oh nee, man ligt al op 1 oor...![]()
Morgen neem ik een foto als ie aan is, okay?![]()
En je ligt er niet naast Obli?quote:
nee...quote:
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:23 schreef krakkemieke het volgende:
Neem aub geen aanstoot aan een andere post van me....
Who, what, where?quote:Op zondag 8 mei 2005 23:23 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten, voor de werkenden...
Neem aub geen aanstoot aan een andere post van me....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |