Ach ja ik weet niet hoe het komt maar zal wel met de tijd van bezoeken te maken hebben en mijn post gedrag....quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Reactie op Martijn over het einde van de topics, dat hij daar vaak bij is:
En ik bijna nooit
Is wel toevallig he? * BBQ-kip Truth-geluidje aanzet
Ben deze week begonen bij een nieuwe baas als Transport Coordinator. Zit nu vol in mijn intro periode. En ik was opzoek naar een uitdagende baan en die heb ik zeker gevonden!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat voor werk deed je ook alweer nu Martijn, sorry als je het al gezegd heb, maar ik ben niet zo heel erg goed in onthouden ...
Ken ook het verhaal van mensen die geen gekruide worst lusten. Gewoon die worst voor hun neus gezet en gezegd dat ie niet gekruid was en gesmuld dat ze hebben....quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn zusje loopt vaak te mekkeren dat ze geen kruiden enzo lust.
Ze heeft vanavond zeker 1 hand vol basilicum weg zitten werken, heerlijk vond ze het
Illusie, gedachten, eerdere ervaringen, hoe het eruit ziet, speelt allemaal mee bij eten, echt heel gaaf (maar soms ook hele vervelend bij pietepeuterige mensen qua eten)
Goedenavond BBQ-Kip!!quote:
Ben vooral blij dat ik van mijn baas af ben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk hoor, dat je nu de baan hebt gevonden die je wilde
Dat is idd zo. Ben echt blij dat ik die stap genomen heb.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Goedenavond Martijn!
Ik heb wel gemerkt dat het zoveel scheelt als je het naar je zin hebt op je werk of niet...
Waren dat jouw lippen dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb al gevraagd of deze 2 gecombineerd kunnen worden
ik ben gek op engeltjes
en mijn lippen
Ik kan alleen helemaal niet painten, laat staan photosoepen...quote:
--> GC icons klaarterwijl u wachtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan alleen helemaal niet painten, laat staan photosoepen...
Dus als iemand zich geroepen voelt?
Nou, nu ga ik echt koken, mijn vriend begint al te roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |