Nee joh... Dat is gewoon stof!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
De koelingspasta zit overal in die passieve koeler
Die van mij is iig een Monster Fusion Voodoo Banshee oid.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:10 schreef Napalm het volgende:
Merk?
Trouwens, 8 mb weet je dat zeker? volgens mij waren ze er enkel met 16 mb.
¤250lol
Bij mij voor 300.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:02 schreef HostiMeister het volgende:
Fuck een passief koelblok, en fuck die 8mb... Ik bied een monster 3dfx2 3d-kaart aan met 12mb heeeeel snel geheugen:
[afbeelding]
Ik wil er 350 voor, schappelijk prijsje... dacht ik zo
Kan best wezen, maar waar zijn de shaders en pipelines danquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef pberends het volgende:
Kaart is evensnel als een ATI-Radeon 9800 Pro, maar dan 10 jaar terug.
10 jaar terug? Toen was de originele 3Dfx Monster-kaart nog niet eens op de markt, man. De Banshee is uit '99. Op z'n vroegst.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef pberends het volgende:
Te koop: Voodoo Banshee videokaart. 8mb, met erg snel geheugen. Kaart is evensnel als een ATI-Radeon 9800 Pro, maar dan 10 jaar terug.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:48 schreef Monitor het volgende:
[..]
Wou je werkelijk 250 Euro voor dat ding geven?
Toen die kaart uitkwam associeerde ik het woord Banshee nog met een baan uit Mario Kart 64quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:48 schreef Monitor het volgende:
[..]
Wou je werkelijk 250 Euro voor dat ding geven?
Ze doen 't nog steeds.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:59 schreef Lexie het volgende:
[..]
Toen die kaart uitkwam associeerde ik het woord Banshee nog met een baan uit Mario Kart 64![]()
.
Hij heeft em nog niet verkochtquote:
lulquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:11 schreef pberends het volgende:
Net of ik ook daadwerkelijk over een Banshee beschik.
Volgens mij is die kaart die de TS gepost heeft ook 'ooit' actief gekoelt geweest. Kijk maar eens goed naar dat koelblok, je ziet in het midden een donkere vlek.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:20 schreef bastardhost het volgende:
Diamond Monster Fusion (Voodoo Banshee, zat tussen Voodoo en Voodoo 2 in)
Die kaarten werden aktief gekoeld, heb er hier ook nog een liggen
Voor de helft van de vraagprijs hierboven wisselt hij van eigenaar (125)
quote:
Jaaa!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:50 schreef djkoelkast het volgende:
De Diamond Edge 3D was cool, daar zat ook meteen een geluidskaart in
[afbeelding]
geweldig ding!
Geluidskaart en videokaart ineengebakken, dat zie je niet vaak meerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:50 schreef djkoelkast het volgende:
De Diamond Edge 3D was cool, daar zat ook meteen een geluidskaart in
[afbeelding]
geweldig ding!
overigens draaide mijn combinatie S3 virge 4mb + voodoo (sli) 12mb ddr vele malen beter dan de geforce 2 mx met 32mb ddr back in the days
Zijn er maar een paar van gemaakt volgens mijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:37 schreef Sander_Prinsen het volgende:
Heeft iemand trouwens deze kaart liggen? Daar heb ik wel interesse in:
[afbeelding]
Voodoo 5 6000
Ben benieuwd waar je die garantie vandaan gaat halen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:21 schreef boskov het volgende:
[..]
Zijn er maar een paar van gemaakt volgens mij
Ik heb voor de liefhebbers wel een Voodoo 3 3000 16 mb, met nog ca. 4 jaar garantie.
op de doos staat dat je 10 jaar garantie hebtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:54 schreef -erwin- het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar je die garantie vandaan gaat halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |