abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:21:09 #201
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_26752103
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 11:12 schreef LekkerSimpel het volgende:

AJAX-fans zijn dat ook. Die kijken en zien het voetbal.
Maar de meesten zijn ajakkes-fans. Van die meelopertjes die het voor de rest verpesten.
Dan zijn de meesten op dit forum dus blijkbaar ajax-fans, want ik zie niets dan felicitaties... opzouten dus met je minderwaardigheidsgezeurl

Degenen die zaten te juichen bij dat fukdoelpunt van thomasson tegen ajax 2 jaar terug wil ik ook geen voetballiefhebbers noemen (tenzij het f'noorders zijn, maar dat zijn als vanzelfsprekend geen voetballiefhebbers )
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:45:57 #202
73789 BillyBeflap
Wat een feest!
pi_26752684
De ajax supporters gedragen zich inderdaad prima (enkeling daargelaten). Ze vinden het bijna allemaal jammer voor PSV

Het zijn juist veel feyenoord supporters die het grappig vinden dat PSV eruitligt. Ach ja, geef die kneuzen ook een verzetje (kinderhand is gauw gevuld!!)
pi_26752704
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:57 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Schandalig idd. Die jongen heeft zo veel betekend voor het Nederlandse voetbal en dit is hoe jullie hem ontvangen...bah!
net zo triest hoe het ajaxpubliek ruud van nistelrooy ontving met fluitconcerten! ik schaamde dood in het stadion!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 mei 2005 @ 13:51:50 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26752830
dank voor het blijk van medeleven van alle andere fans. Ben er verdomme nogsteeds ernstig teleurgesteld over. De trots zal morgen wel de overhand krijgen. Maar ik ben verschrikkelijk blij dat ik dit in het stadion heb mee mogen maken.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26753908
Ik zag net op de site van PSV en op de site van Ticketbox dat de wedstrijd PSV-De Graafschap op Zondag 17.30 uur is, klopt dat of is dat een foutje?
pi_26754013
Lucius deed het best leuk gisteren, veel inzet.

Cocu vond ik echter de beste bij PSV, maar dat is niet verrassend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26754091
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:43 schreef methodmich het volgende:
Lucius deed het best leuk gisteren, veel inzet.

Cocu vond ik echter de beste bij PSV, maar dat is niet verrassend.
Ik vond Park ook heel erg goed. Hij wist zoveel ballen af te pakken van Gattuso, Pirlo enz. Waar in zijn eerste jaar heel Nederland (mijzelf incluis) dacht dat Park niet goed genoeg was voor FC Bal op het dak 3, speelt diezelfde Park nu als een wereldspeler uit een grote voetbalnatie.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:47:32 #208
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26754103
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:57 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Schandalig idd. Die jongen heeft zo veel betekend voor het Nederlandse voetbal en dit is hoe jullie hem ontvangen...bah!
Leve de PI's
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26754144
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik vond Park ook heel erg goed. Hij wist zoveel ballen af te pakken van Gattuso, Pirlo enz. Waar in zijn eerste jaar heel Nederland (mijzelf incluis) dacht dat Park niet goed genoeg was voor FC Bal op het dak 3, speelt diezelfde Park nu als een wereldspeler uit een grote voetbalnatie.
Die gekke Park ja. Aan het begin van vorig seizoen had ik hem in mijn team opgenomen, omdat ik dacht dat ie goed zou gaan spelen. Toen was hij zeker de eerste seizoenshelft erg matig en had ik hem al min of meer afgeschreven. Hij komt wel sterk terug, maar hij moet wel wat beslissender worden natuurlijk. Buiten die goal gisteren, die hij wel vol overtuiging nam, is zijn afronding dikwijls zo halfzacht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26754195
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:49 schreef methodmich het volgende:

[..]

Die gekke Park ja. Aan het begin van vorig seizoen had ik hem in mijn team opgenomen, omdat ik dacht dat ie goed zou gaan spelen. Toen was hij zeker de eerste seizoenshelft erg matig en had ik hem al min of meer afgeschreven. Hij komt wel sterk terug, maar hij moet wel wat beslissender worden natuurlijk. Buiten die goal gisteren, die hij wel vol overtuiging nam, is zijn afronding dikwijls zo halfzacht.
Ik denk dat het bij Park ook een kwestie van vertrouwen is. Maar dat aanjagen van hem, zijn onuitputtelijke conditie, zijn passes, zijn tackles en zijn onvoorspelbaarheid beloven een gouden toekomst voor hem.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26754591
ik voel me nog steeds behoorlijk KUT

Heb net wel m'n pa zover gekregen dat ie rijdt naar Rotterdam voor die combi naar de AC finale.

Maarja, ook dát maakt m'n komende dagen niet meer goed
pi_26755231

Idd, heel ontroerend

http://www.uefa.com/compe(...)86476/Report=MS.html
profielen van spelers
pi_26756547
ik kan van http://www.dem.demon.nl/psv-mil.html die SS compilatie niet downloaden, als ik naar de download site ga dan word ik meteen doorverwezen naar gare reclame sites, meer mensen met dat probleem?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  donderdag 5 mei 2005 @ 16:50:09 #214
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26756683
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:43 schreef Onderbroek het volgende:
ik kan van http://www.dem.demon.nl/psv-mil.html die SS compilatie niet downloaden, als ik naar de download site ga dan word ik meteen doorverwezen naar gare reclame sites, meer mensen met dat probleem?
Je moet daar op die site nog op Download klikken
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_26756792
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 16:50 schreef Djekko het volgende:

[..]

Je moet daar op die site nog op Download klikken
ja maar dat gaat niet, als ik op de site ben dan word ik *meteen* doorgestuurd naar 'gamble-site'

edit--
kan al niet meer downloaden van die site, teveel kb in een uur gedownload
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_26757061
Ik kon alweer een paar dagen niet op het Forum komen.
Ben dus weer lekker laat met mijn reactie.

Stadion gangers wat hebben jullie een fantastisch spelend PSV mogen aanschouwen.
Wat een klasse.....
Ik wist op een gegeven moment niet meer waar ik het moest zoeken. Hoe spannend kan het zijn?
Tegen het eind was ik bang, dat die flut Italianen toch nog zouden scoren. En helaas....... maar hoe onterecht.....
Dit zal ik niet gauw vergeten trouwens. Over een tijdje zal ik het hopelijk gaan zien als, PSV heeft van Milan gewonnen, maar voor nu, wat zuur.....
Hoop nu wel dat Liverpool de Milanezen van de mat gaat spelen. Want de beker verdienen ze in ieder geval niet.

En ik ben zo trots op dit PSV!! Wat een seizoen!!
Keep the faith!!
pi_26757427
Ik weet het ff ook niet meer,heb net de wedstrijd op video teruggekeken en weer kreeg ik natte ogen net als gisteravond in het stadion.
Was zo'n mooie dag s'middags in de stad en dan die sfeer in het stadion.
Nu Zondag het kampioensfeest vieren,maar heb er nu nog niet echt zin in.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:29:05 #218
106278 Shagster
Nog steeds met kerstmuts
pi_26757498
Hier kunnen we bij Ajax nog wat van leren.

Mooi gedaan PSV, maar wat een tragisch einde.
Mary Jane?! But that's like, my favourite name! =D
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:37:38 #219
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_26757684
Godverdomme, wat was PSV goed! Schandalig dat je dan in de laatste minuut uit de finale wordt gehouden, dan is het ineens heel belachelijk dat zo'n uitdoelpunt dubbel telt

We mogen trots zijn, heel erg trots Elke PSV'er speelde gewoon goed gister, geweldig

Enkele foto's van UEFA.com

[ Bericht 38% gewijzigd door Zapper op 05-05-2005 17:43:38 ]
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:47:39 #220
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26757878
Die 3e foto
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  donderdag 5 mei 2005 @ 17:50:58 #221
7352 kamagurka
psy-gothic
pi_26757934
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:29 schreef Shagster het volgende:
Hier kunnen we bij Ajax nog wat van leren.
Wij werden indertijd ook niet bepaald weggespeelt door milan hoor..
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 mei 2005 @ 18:11:14 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26758302
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 14:38 schreef ThomasL het volgende:
Ik zag net op de site van PSV en op de site van Ticketbox dat de wedstrijd PSV-De Graafschap op Zondag 17.30 uur is, klopt dat of is dat een foutje?
nee hoor op de PSV site staat gewoon 14.30
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 5 mei 2005 @ 18:12:56 #223
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26758341
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:50 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Wij werden indertijd ook niet bepaald weggespeelt door milan hoor..
Niet weggespeeld maar in de verste verte niet zo dominant als dat PSV gisteren en de 2e helft in Milaan was.
Plus het feit dat Milan dat jaar een stuk minder sterk was dan dat het dit seizoen is.

[ Bericht 0% gewijzigd door PyTh op 05-05-2005 18:18:09 ]
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_26758364
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 17:26 schreef chelloboy het volgende:
Ik weet het ff ook niet meer,heb net de wedstrijd op video teruggekeken en weer kreeg ik natte ogen net als gisteravond in het stadion.
Was zo'n mooie dag s'middags in de stad en dan die sfeer in het stadion.
Nu Zondag het kampioensfeest vieren,maar heb er nu nog niet echt zin in.
Laat jij het nu net VERDIENEN dat je op deze manier verliest .

Maar voor Rubber enzo echt heel jammer.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 mei 2005 @ 18:18:37 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26758445
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 18:14 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Laat jij het nu net VERDIENEN dat je op deze manier verliest .

Maar voor Rubber enzo echt heel jammer.
dank maar k voel me nog steeds klote. Zelden zo'n wedstrijd gezien en dat mijn club wint en zo teleurgesteld zijn.
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')