Dan zijn de meesten op dit forum dus blijkbaar ajax-fans, want ik zie niets dan felicitaties... opzouten dus met je minderwaardigheidsgezeurlquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
AJAX-fans zijn dat ook. Die kijken en zien het voetbal.
Maar de meesten zijn ajakkes-fans. Van die meelopertjes die het voor de rest verpesten.

net zo triest hoe het ajaxpubliek ruud van nistelrooy ontving met fluitconcerten! ik schaamde dood in het stadion!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Schandalig idd. Die jongen heeft zo veel betekend voor het Nederlandse voetbal en dit is hoe jullie hem ontvangen...bah!

Ik vond Park ook heel erg goed. Hij wist zoveel ballen af te pakken van Gattuso, Pirlo enz. Waar in zijn eerste jaar heel Nederland (mijzelf incluis) dacht dat Park niet goed genoeg was voor FC Bal op het dak 3, speelt diezelfde Park nu als een wereldspeler uit een grote voetbalnatie.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:43 schreef methodmich het volgende:
Lucius deed het best leuk gisteren, veel inzet.
Cocu vond ik echter de beste bij PSV, maar dat is niet verrassend.

Leve de PI'squote:Op donderdag 5 mei 2005 12:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Schandalig idd. Die jongen heeft zo veel betekend voor het Nederlandse voetbal en dit is hoe jullie hem ontvangen...bah!

Die gekke Park ja. Aan het begin van vorig seizoen had ik hem in mijn team opgenomen, omdat ik dacht dat ie goed zou gaan spelen. Toen was hij zeker de eerste seizoenshelft erg matig en had ik hem al min of meer afgeschreven. Hij komt wel sterk terug, maar hij moet wel wat beslissender worden natuurlijk. Buiten die goal gisteren, die hij wel vol overtuiging nam, is zijn afronding dikwijls zo halfzacht.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vond Park ook heel erg goed. Hij wist zoveel ballen af te pakken van Gattuso, Pirlo enz. Waar in zijn eerste jaar heel Nederland (mijzelf incluis) dacht dat Park niet goed genoeg was voor FC Bal op het dak 3, speelt diezelfde Park nu als een wereldspeler uit een grote voetbalnatie.

Ik denk dat het bij Park ook een kwestie van vertrouwen is. Maar dat aanjagen van hem, zijn onuitputtelijke conditie, zijn passes, zijn tackles en zijn onvoorspelbaarheid beloven een gouden toekomst voor hem.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die gekke Park ja. Aan het begin van vorig seizoen had ik hem in mijn team opgenomen, omdat ik dacht dat ie goed zou gaan spelen. Toen was hij zeker de eerste seizoenshelft erg matig en had ik hem al min of meer afgeschreven. Hij komt wel sterk terug, maar hij moet wel wat beslissender worden natuurlijk. Buiten die goal gisteren, die hij wel vol overtuiging nam, is zijn afronding dikwijls zo halfzacht.

Je moet daar op die site nog op Download klikkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:43 schreef Onderbroek het volgende:
ik kan van http://www.dem.demon.nl/psv-mil.html die SS compilatie niet downloaden, als ik naar de download site ga dan word ik meteen doorverwezen naar gare reclame sites, meer mensen met dat probleem?

ja maar dat gaat niet, als ik op de site ben dan word ik *meteen* doorgestuurd naar 'gamble-site'quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:50 schreef Djekko het volgende:
[..]
Je moet daar op die site nog op Download klikken

Wij werden indertijd ook niet bepaald weggespeelt door milan hoor..quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:29 schreef Shagster het volgende:
Hier kunnen we bij Ajax nog wat van leren.

nee hoor op de PSV site staat gewoon 14.30quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:38 schreef ThomasL het volgende:
Ik zag net op de site van PSV en op de site van Ticketbox dat de wedstrijd PSV-De Graafschap op Zondag 17.30 uur is, klopt dat of is dat een foutje?

Niet weggespeeld maar in de verste verte niet zo dominant als dat PSV gisteren en de 2e helft in Milaan was.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:50 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wij werden indertijd ook niet bepaald weggespeelt door milan hoor..

Laat jij het nu net VERDIENEN dat je op deze manier verliestquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:26 schreef chelloboy het volgende:
Ik weet het ff ook niet meer,heb net de wedstrijd op video teruggekeken en weer kreeg ik natte ogen net als gisteravond in het stadion.
Was zo'n mooie dag s'middags in de stad en dan die sfeer in het stadion.
Nu Zondag het kampioensfeest vieren,maar heb er nu nog niet echt zin in.

dank maar k voel me nog steeds klote. Zelden zo'n wedstrijd gezien en dat mijn club wint en zo teleurgesteld zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Laat jij het nu net VERDIENEN dat je op deze manier verliest.
Maar voor Rubber enzo echt heel jammer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |