hier sluit ik mij als ajacied bij aan! geweldige wedstrijd(en) van psv! en door diequote:Op donderdag 5 mei 2005 10:47 schreef Robar het volgende:
Als Ajax supporter wil ik mijn bewondering tonen voor het spel en voor de instelling van PSV gisteravond! Dit was gewoon grote klasse, maar net als bij Ajax drie jaar geleden is helaas het verschrikkelijke Italiaanse voetbal baas boven baas. Een kans, een goal en weg finale voor de ploeg die het het meest verdiend had.
Respect!
Baalde jij twee jaar geleden ook zo van die goal van Milan tegen Ajax in de laatste minuut van de tweede wedstrijd van de kwartfinale Champions League bij een stand van 2-2 en Ajax op dat moment door?quote:Op donderdag 5 mei 2005 03:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor alle ajakkes-fans die zo lachen om de uitschakeling in het forum over deze uitslag........ Kom eerst eens uit je pubertijd en leer een beetje respect voor het NEDERLANDSE voetbal....
Voor de AJAX-fans... Tof hoe jullie als voetballiefhebbers net zo baalden als een PSV-fan. Maar morgen staan we allemaal achter AZ.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:59 schreef RedGuy het volgende:
Toen Ajax werd uitgeschakeld door Milan, vond ik het prachtig.
Waar zeik ik?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Baalde jij twee jaar geleden ook zo van die goal van Milan tegen Ajax in de laatste minuut van de tweede wedstrijd van de kwartfinale Champions League bij een stand van 2-2 en Ajax op dat moment door?
Nee?
Zeik dan niet.
Die discussie gaat in een ander topic. AZ-Porto zal het zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
oh god.. krijgen we die discussie weer
De vorige was te klein om de grootse prestaties van dit PSV ook maar enigzins recht te kunnen doen.quote:
Feyenoord haalde 3 jaar geleden nog een finale...quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:18 schreef Ludacriss het volgende:
Echt doodzonde dit zeg.... lijkt wel of NL ploegen gewoon de finale niet mogen halen ofzo( ja zelfs ik baalde toen Ajax door Milan word uitgeschakeld in de kwart finale 2 jaar terug ). Dan maar hopen dat Az het een beetje goed doen en toch nog een Europeese prijs voor NL kunnen pakken.
Tegen PSV kan ik alleen maar zeggen zorg voor 2 goede vervangers voor van Bommel en Vogel en je kan weer zo ver komen
Echt he, Lucius verbaasde vriend en vijand gister.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:27 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Feyenoord haalde 3 jaar geleden nog een finale...
1 vervanger heeft PSV al, Theo Lucius! Die kan ook goed op het middenveld spelen, volgend jaar dus in plaats van Vogel.
En al die figuren die het nodig vonden Seedorf uit te fluitenquote:Op donderdag 5 mei 2005 09:26 schreef Bos81 het volgende:
Het publiek was inderdaad weer geweldig.. Met uitzondering van een paar figuren die het nodig vonden om kampioenen te gaan roepen tijdens de 2 minuten stilte
Je zag gewoon dat er gister een echte team speelde en daardoor iedereen over zijn top kon gaan. Heb echt genoten... alleen jammer van het einde en volgend jaar gewoon wraak nemen als je ze tegen komt in de poulefase.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:46 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Echt he, Lucius verbaasde vriend en vijand gister.
Schandalig idd. Die jongen heeft zo veel betekend voor het Nederlandse voetbal en dit is hoe jullie hem ontvangen...bah!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
En al die figuren die het nodig vonden Seedorf uit te fluiten
Hij speelde gister een perfecte partij en heeft zoals wel vaker bewezen dat hij het niveau van de champions league aankan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:27 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Feyenoord haalde 3 jaar geleden nog een finale...
1 vervanger heeft PSV al, Theo Lucius! Die kan ook goed op het middenveld spelen, volgend jaar dus in plaats van Vogel.
Ok ik dacht hij mee van achteruit speelde dus zal er toch nog een extra speler moeten komen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:19 schreef DIJK het volgende:
Afellay is niet hetzelfde type speler als Vogel voor zover ik heb kunnen zien. Afellay lijkt me veel aanvallender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |