abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26748755
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 10:47 schreef Robar het volgende:
Als Ajax supporter wil ik mijn bewondering tonen voor het spel en voor de instelling van PSV gisteravond! Dit was gewoon grote klasse, maar net als bij Ajax drie jaar geleden is helaas het verschrikkelijke Italiaanse voetbal baas boven baas. Een kans, een goal en weg finale voor de ploeg die het het meest verdiend had.

Respect!
hier sluit ik mij als ajacied bij aan! geweldige wedstrijd(en) van psv! en door die italianen weer in de laatste minuut eruit
pi_26748868
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 03:19 schreef LekkerSimpel het volgende:

Voor alle ajakkes-fans die zo lachen om de uitschakeling in het forum over deze uitslag........ Kom eerst eens uit je pubertijd en leer een beetje respect voor het NEDERLANDSE voetbal....

Voor de AJAX-fans... Tof hoe jullie als voetballiefhebbers net zo baalden als een PSV-fan. Maar morgen staan we allemaal achter AZ.
Baalde jij twee jaar geleden ook zo van die goal van Milan tegen Ajax in de laatste minuut van de tweede wedstrijd van de kwartfinale Champions League bij een stand van 2-2 en Ajax op dat moment door?

Nee?

Zeik dan niet.
  donderdag 5 mei 2005 @ 10:59:55 #178
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_26748925
Toen Ajax werd uitgeschakeld door Milan, vond ik het prachtig.

Gisteren vond ik het echt kut dat PSV met zulk goed voetbal werd genekt door 1 doelpuntje, en ik heb zo'n beetje nog geschreeuwd voor die 4-1.

Helaas, maar toch gefeliciteerd met deze geweldige prestatie, PSV is duidelijk de beste ploeg van Europa.
The Most Incredible, Baby
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:06:33 #179
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26749042
Dank voor alle felicitaties.

Misschien wel het mooiste moment van gister:

..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_26749057
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 10:59 schreef RedGuy het volgende:
Toen Ajax werd uitgeschakeld door Milan, vond ik het prachtig.
pi_26749159
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 10:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Baalde jij twee jaar geleden ook zo van die goal van Milan tegen Ajax in de laatste minuut van de tweede wedstrijd van de kwartfinale Champions League bij een stand van 2-2 en Ajax op dat moment door?

Nee?

Zeik dan niet.
Waar zeik ik?

Ik maakte een onderscheid tussen ajakkes- en AJAXfans.
IK ben voor PSV, maar internationaal gezien ben ik voor iedere Nederlandse ploeg.

AJAX-fans zijn dat ook. Die kijken en zien het voetbal.
Maar de meesten zijn ajakkes-fans. Van die meelopertjes die het voor de rest verpesten.

Ik ben SUPER-ANTI-AJAKKES en SUPER ANTI RealMadrid.
Maar als ajakkes in de CL kan winnen dan ben ik voor ajakkes. (ok, als het maar niet tegen Barcelona is)
In de nationale competitie of internationaal. Eerste ben je voor je club, en bij het tweede ben je voor je land. Want het Nederlands elftal bestaat ook uit mengelmoes van al die clubs. Dan ineen juicht iedereen wel weer voor een doelpunt, en wie hem ook maakt.
Laten we dat ook op UEFA en CL cup hebben. PSV ligt eruit. Vanavond gaan we voor AZ.....
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:13:53 #182
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_26749186
oh god.. krijgen we die discussie weer
pi_26749236

Ook een mooi moment was dit. Gomes, na de eerste goal. Jammer dat je niet kunt zien hoe ver hij wel niet van de grond kwam.
pi_26749394
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 11:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
oh god.. krijgen we die discussie weer
Die discussie gaat in een ander topic. AZ-Porto zal het zijn.

En God hoef je er niet bij te halen, want op de reclame zeggen ze al dat de hand van God nog niet beschikbaar is.

Op deze aardkloot speelt men nog gewoon voetbal, en geen hulp van niemand. Oo IJZEREN HARRY telt niet mee.
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:44:57 #185
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26749802
Verdorie, zelfs Lucius was goed gister! Echt, PSV heeft laten zien dat ze terecht in de hlave finale stonden en eigenlijk ook wel de finale verdienden.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_26749911

------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------
- --------------------------------------------
-- ------------------------------------------
--- ---------------------------------------
---- -------------------------------------
----- -----------------------------------
------ ---------------------------------
------- -------------------------------
-------- -----------------------------
--------- ---------------------------
---------- -------------------------
----------- ----------------------
------------ --------------------
------------- ------------------
-------------- ----------------
--------------- --------------
---------------- ------------
----------------- ----------
------------------ --------
------------------- ------
-------------------- ----
--------------------- --
---------------------- -
----------------------
----------------------
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:51:27 #187
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26749967
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 11:49 schreef DIJK het volgende:
P
S
V
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_26750337
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 11:51 schreef Spideyman het volgende:

[..]

De vorige was te klein om de grootse prestaties van dit PSV ook maar enigzins recht te kunnen doen.
pi_26750446
als ajacied genoten van het spel van psv. doodzonde dat ze t niet gered hebben! respek!
pi_26750629
Echt doodzonde dit zeg.... lijkt wel of NL ploegen gewoon de finale niet mogen halen ofzo ( ja zelfs ik baalde toen Ajax door Milan word uitgeschakeld in de kwart finale 2 jaar terug ). Dan maar hopen dat Az het een beetje goed doen en toch nog een Europeese prijs voor NL kunnen pakken.

Tegen PSV kan ik alleen maar zeggen zorg voor 2 goede vervangers voor van Bommel en Vogel en je kan weer zo ver komen
pi_26750838
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:18 schreef Ludacriss het volgende:
Echt doodzonde dit zeg.... lijkt wel of NL ploegen gewoon de finale niet mogen halen ofzo ( ja zelfs ik baalde toen Ajax door Milan word uitgeschakeld in de kwart finale 2 jaar terug ). Dan maar hopen dat Az het een beetje goed doen en toch nog een Europeese prijs voor NL kunnen pakken.

Tegen PSV kan ik alleen maar zeggen zorg voor 2 goede vervangers voor van Bommel en Vogel en je kan weer zo ver komen
Feyenoord haalde 3 jaar geleden nog een finale...

1 vervanger heeft PSV al, Theo Lucius! Die kan ook goed op het middenveld spelen, volgend jaar dus in plaats van Vogel.
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:46:26 #192
15869 gr8w8
Better by design.
pi_26751306
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:27 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

1 vervanger heeft PSV al, Theo Lucius! Die kan ook goed op het middenveld spelen, volgend jaar dus in plaats van Vogel.
Echt he, Lucius verbaasde vriend en vijand gister.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_26751454
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 09:26 schreef Bos81 het volgende:
Het publiek was inderdaad weer geweldig. . Met uitzondering van een paar figuren die het nodig vonden om kampioenen te gaan roepen tijdens de 2 minuten stilte
En al die figuren die het nodig vonden Seedorf uit te fluiten
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:55:16 #194
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_26751494
Tsja Voreg, ik ben bang dat je dat bij elke club zou hebben Verder vond ik het publiek ook erg meevallen gisteren
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_26751516
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:46 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Echt he, Lucius verbaasde vriend en vijand gister.
Je zag gewoon dat er gister een echte team speelde en daardoor iedereen over zijn top kon gaan. Heb echt genoten... alleen jammer van het einde en volgend jaar gewoon wraak nemen als je ze tegen komt in de poulefase.
pi_26751554
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:53 schreef VoreG het volgende:

[..]

En al die figuren die het nodig vonden Seedorf uit te fluiten
Schandalig idd. Die jongen heeft zo veel betekend voor het Nederlandse voetbal en dit is hoe jullie hem ontvangen...bah!
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:03:00 #197
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26751716
Ben er nog steeds ziek van.. Maar het gaat iig al wat beter dan gisterenavond.. man, ik voelde me boos, verdrietig, teleurgesteld en trots tegelijk..

Ik heb gedroomd dat er na de uitschakeling gewoon doorgevoetbald werd, waardoor Park 4-1 scoorde en we de finale mochten spelen
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_26751981
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:27 schreef Lizz-n het volgende:

[..]

Hij speelde gister een perfecte partij en heeft zoals wel vaker bewezen dat hij het niveau van de champions league aankan.
Maar als je Lucius op de plaats van Vogel als basisspeler wilt hebben kan je geen gebruik meer maken van zijn multifunctionaliteit. Dit is de grootste capaciteit van Theo Lucius. Dus er zal dan een speler moeten komen die zowel op een hoog niveau kan spelen en op elke plek in het veld uit zijn voeten kan. Of er moet toch nog een extra vervanger voor Vogel komen dit wat in mijn ogen ook Affalay kan zijn.
Boodschap van algemeen nut.
pi_26752053
Afellay is niet hetzelfde type speler als Vogel voor zover ik heb kunnen zien. Afellay lijkt me veel aanvallender.
pi_26752095
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 13:19 schreef DIJK het volgende:
Afellay is niet hetzelfde type speler als Vogel voor zover ik heb kunnen zien. Afellay lijkt me veel aanvallender.
Ok ik dacht hij mee van achteruit speelde dus zal er toch nog een extra speler moeten komen.
Boodschap van algemeen nut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')