Feyenoord. Ow wacht....quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:10 schreef PJORourke het volgende:
Er is wel een stijgende lijn voor Nederlandse clubs.Ajax -> kwartfinale, PSV -> halve finale. Volgende keer Ajax in de finale?
en hopelijk morgen een AZ in de finalequote:Op donderdag 5 mei 2005 00:10 schreef PJORourke het volgende:
Er is wel een stijgende lijn voor Nederlandse clubs.Ajax -> kwartfinale, PSV -> halve finale. Volgende keer Ajax in de finale?
En daarna PSV die de finale wintquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:10 schreef PJORourke het volgende:
Daar heb je taktiek en zo voor nodig. Niet met Gullit dus.quote:
trots ben ik ook, iedereen hier is datquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:08 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Ik voel alleen maar trots nu voor dit PSV en voor heel Nederland. Van Bommel en Vogel gaan, maar Park, Cocu, Lee, Lucius, Alex, Gomes, Farfán en Beasley zullen sowieso blijven.PSV
Iedereen deed het goedquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:11 schreef JaWi het volgende:
Spijtige avond. Toch een lichtpuntje, Lucius deed het erg goed!
Jullie hebben net een geweldige kans gemist. Zo goed is dat Liverpool niet.quote:
Ik vond Lucius er als 'neutrale' toeschouwer bovenuit springen. Vooral bij die ene slidingquote:
Dat vond ik zelf nog het 'mooiste' moment van na de wedstrijd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:13 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Alex die weent, zo zielig maar oh zo begrijpelijk
Zo'n stoere vent en toch zijn emoties de bovenhand laten nemen
Lucius is bijna altijd wel goed in de CL, maar stelt dan in de ocmpetitie teleur.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:14 schreef JaWi het volgende:
Ik vond Lucius er als 'neutrale' toeschouwer bovenuit springen. Vooral bij die ene sliding.
Inderdaadquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:15 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat vond ik zelf nog het 'mooiste' moment van na de wedstrijd.
Ik had toch liever een Alex gezien die feest kon vierenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:15 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Dat vond ik zelf nog het 'mooiste' moment van na de wedstrijd.
Ik ook daarom had ik er ' omheen ' gezetquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik had toch liever een Alex gezien die feest kon vieren![]()
![]()
Volgend jaar 2 finales van een groot toernooi, WK en CL!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:23 schreef ASSpirine het volgende:
Zal Cocu ooit het gevoel van een finale kunnen voelen van een groot toernooi?
Wederom strandt hij in een halve finale, hoe zuur moet dat zijn voor een speler van zijn kaliber?
Daarom is het ook zo zuurquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jullie hebben net een geweldige kans gemist. Zo goed is dat Liverpool niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |