quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef hetsjhokleek het volgende:
We hebben nu wel een rustigere voorbereiding op Willem 2
CL is veel belangrijker dan die beker maar je moet er toch iets positiefs van maken. De prestatie van PSV is super maar de manier waarop we er uit vliegen is dieptriest.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Amstel cup kan mij gestolen worden.
Ik wil een CL finale
Dat klopt en natuurlijk ook een feestje als we AC winnen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:36 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
CL is veel belangrijker dan die beker maar je moet er toch iets positiefs van maken. De prestatie van PSV is super maar de manier waarop we er uit vliegen is dieptriest.
Dr is niemand overleden, toch?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:35 schreef Greetings het volgende:
Gecondoleerd!
Zit je daarop te wachten danquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef ASSpirine het volgende:
dit is zo triest...
waar zijn die eikels die het einde van de vorige topic Milan aanjuichten?
Durven ze zich hier niet te vertonen ofzo?
Mooi dat die wegblijven. Hoef ik nu echt ff niet te zienquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef ASSpirine het volgende:
dit is zo triest...
Over deze 2 wedstrijden misschien wel ja, maar het is niet voldoende en dat heeft Milan wel goed gedaan.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jammer jammer jammer. Psv was de sterkste van de halve finalisten. Op dit moment misschien zelfs de beste ploeg ter wereld.
Idd, toen het penibel werd had Milan de zaak zo weer op orde.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:01 schreef Martuh het volgende:
Ach, PSV heeft nooit een reële kans gemaakt op de winst.
PSV had het niet verdiend, als ze in de finale kwamen. Matig spel, Milan was veel beter.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:01 schreef Martuh het volgende:
Ach, PSV heeft nooit een reële kans gemaakt op de winst.
Kijken hoeveel mensen ik hiermee over me heen krijg![]()
Misschien zou je ook eens kunnen zeggen dat er voldoende Ajacieden waren die zich sportief opstelden, ipv continue te blijven miepen over dat hele kleine clubje apen die wel liepen te trollen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:40 schreef ASSpirine het volgende:
dit is zo triest...
kheb nu niet alle topics doorlezenquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien zou je ook eens kunnen zeggen dat er voldoende Ajacieden waren die zich sportief opstelden, ipv continue te blijven miepen over dat hele kleine clubje apen die wel liepen te trollen?
Mmmkayquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:05 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
kheb nu niet alle topics doorlezen
ik doelde alleen op pagina 12 van de vorige PSV-topics
zaten enorm veel users die ik nog nooit van mijn leven had gezien
van de meeste zeichzelfrespecterende ajacieden weet ik dat ze PSV steunen, merkte ik al in de wedstrijden ervoor (Monaco en Lyon)
Dus dat hoefi k niet te zeggen
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Misschien zou je ook eens kunnen zeggen dat er voldoende Ajacieden waren die zich sportief opstelden, ipv continue te blijven miepen over dat hele kleine clubje apen die wel liepen te trollen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |