k zal t zo even opzoeken, t stond in de flits van gisterenquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:17 schreef splendor het volgende:
Weet iemand hoelaat zondag de huldiging is? Ik heb geen zin om er 3uur van te voren al te staan want ik heb een druk programma
hoe bedoel je? Punten voor de Uefalijst?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:53 schreef ASSpirine het volgende:
Dit gaat nog een tijd zeer doen
trouwens, hoeveel punten hebben nu dit seizoen gepakt?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Punten voor de Uefalijst?
dit seizoen 24.850 vooralsnog goed voor de 6e plek en de afgelopen 5 jaar hebben we 84.034 punten gehaald goed voor de 13e plaats. bron: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/index.htmlquote:
kunnen we niet beter met eenheden en tientallen werken ipv duizendtallenquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit seizoen 24.850 vooralsnog goed voor de 6e plek en de afgelopen 5 jaar hebben we 84.034 punten gehaald goed voor de 13e plaats. bron: http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/index.html
het zijn ook tientallen, alleen die site gebruik punten ipv komma's. Je krijgt namelijk 2 punten voor een overwinnen, dus 1000 punten zou wel wat veel zijnquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:00 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
kunnen we niet beter met eenheden en tientallen werken ipv duizendtallen
Zoals in de VI een paar weken geleden deed over de punten die AZ en PSV verdienden...
Als PSV zo vriendelijk is om de Graafschap even flink op te rollen zondag kom ik wel in de stemming.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:13 schreef WooZ het volgende:
't blijft maar knagen, ik trek gewoon nóg een pilsje open
Moet toch iets doen om in de stemming voor zondag te komen.
zijn zeker Britten die dat doen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het zijn ook tientallen, alleen die site gebruik punten ipv komma's. Je krijgt namelijk 2 punten voor een overwinnen, dus 1000 punten zou wel wat veel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |