abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2005 @ 18:27:47 #226
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_26758617
Heeft PSV deze overwinning nog iets opgeleverd trouwens? In miljoenen euro's bedoel ik
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_26758673
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 18:14 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Laat jij het nu net VERDIENEN dat je op deze manier verliest .

Maar voor Rubber enzo echt heel jammer.
Ach als jij dat vindt,het zal me een zorg wezen.
vooruit nu rood witten vooruit PSV.
pi_26758676
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 18:12 schreef PyTh het volgende:

[..]

Niet weggespeeld maar in de verste verte niet zo dominant als dat PSV gisteren en de 2e helft in Milaan was.
Plus het feit dat Milan dat jaar een stuk minder sterk was dan dat het dit seizoen is.
Toch wonnen ze dat jaar de CL(dacht ik)....
Bij jullie was het zonder die goal nog verlening, wij waren anders direct door.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 5 mei 2005 @ 18:33:02 #229
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26758729
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 18:30 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Toch wonnen ze dat jaar de CL(dacht ik)....
Bij jullie was het zonder die goal nog verlening, wij waren anders direct door.
Correct
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_26758925
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 18:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dank maar k voel me nog steeds klote. Zelden zo'n wedstrijd gezien en dat mijn club wint en zo teleurgesteld zijn.
Het is ook gewoon een klote manier van "verliezen".

Ik weet nog dat ik toendertijd al op de banken stond omdat "we" al door waren, nog een paar seconden en we hadden Milan uit het toernooi geknald en toen... niks. helemaal niks......

PSV was er met die 2-0 nog niet, maar had zicht op die 3-0 totdat die 2-1 viel... het is zo klote maar je doet er niks aan.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_26759383
oh wat is deze nederlaag zuur zeg. Ben er, nu bijna een dag later, nog behoorlijk zuur van. Ik hoop dat AZ mijn humeur nog wat kan verbeteren
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_26759808
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 18:12 schreef PyTh het volgende:

[..]

Niet weggespeeld maar in de verste verte niet zo dominant als dat PSV gisteren en de 2e helft in Milaan was.
Plus het feit dat Milan dat jaar een stuk minder sterk was dan dat het dit seizoen is.
Dat laatste slaat nergens op.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:35:27 #233
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26760349
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat laatste slaat nergens op.
Zet de 2 teams maar naast elkaar dan.
pi_26760496
Dida - Dida
Cafú - Simic
Stam - Maldini
Nesta - Nesta
Maldini - Kaladze
Gattuso - Gattuso
Pirlo - Pirlo
Kaká - Rui Costa
Seedorf - Seedorf
Shevchenko - Shevchenko
Crespo - Inzaghi
www.thuisuiteten.nl
pi_26760710
Ben nu pas online, maar er komt eigenlijk maar 1 woord voor jullie prestaties in me op en dat is 'respect'.

Erg jammer, het zal lang duren voordat jullie (of eender welk Nederlands team) er zo dicht bij is.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 5 mei 2005 @ 19:49:46 #236
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26760806
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Dida - Dida
Cafú - Simic
Stam - Maldini
Nesta - Nesta
Maldini - Kaladze
Gattuso - Gattuso
Pirlo - Pirlo
Kaká - Rui Costa
Seedorf - Seedorf
Shevchenko - Shevchenko
Crespo - Inzaghi
Opstelling Milan - ajax was:

Dida;
¦imic
Nesta
Maldini
Costacurta;
Brocchi
Ambrosini
Rui Costa
Kaladze
Sjevtsjenko
Inzaghi
pi_26760838
toch apart zondag het grote feest na zo'n dag als gister
pi_26761034
Ik heb de gebruikelijke basis van dat seizoen genomen PyTh, is een beter vergelijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_26761237
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 19:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Opstelling Milan - ajax was:

Dida;
¦imic
Nesta
Maldini
Costacurta;
Brocchi
Ambrosini
Rui Costa
Kaladze
Sjevtsjenko
Inzaghi
Inderdaad en zwak team. IJsselmeervogels zou dat groepje talentloze herniapatienten nog verslaan.

yeah right.

Overigens verdiende PSV zeker een verlenging.
  donderdag 5 mei 2005 @ 20:07:20 #240
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26761312
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 20:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Overigens verdiende PSV zeker een verlenging.
Understatement van eht jaar PSV verdiende een finaleplek.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  donderdag 5 mei 2005 @ 20:08:33 #241
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_26761355
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 20:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Inderdaad en zwak team. IJsselmeervogels zou dat groepje talentloze herniapatienten nog verslaan.

yeah right.
Heb ik niet gezegd knul, beter lezen.
Vind het team van 2 jaar geleden minder sterk
pi_26761526
Ik zeg het wellicht nog wat te vroeg, maar ik heb de wedstrijd vandaag nog eens twee keer bekeken... De ellende is eigenlijk begonnen toen Bouma werd gewisseld voor Robert. Die was geblesseerd, maar ik denk dat Hiddink er beter aan had gedaan om desnoods Afellay of Addo te wisselen voor Bouma. Toen Cocu achterin ging spelen, verloor PSV namelijk de absolute macht op het middenveld en kwam Milan iets meer in balbezit...
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26761606
Zou het er niet mee te maken kunnen hebben dat Milan door Tomasson te brengen ook gewoon meer bezetting voorin kreeg en dus ballen eerder kwijt kon??
www.thuisuiteten.nl
pi_26761711
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Zou het er niet mee te maken kunnen hebben dat Milan door Tomasson te brengen ook gewoon meer bezetting voorin kreeg en dus ballen eerder kwijt kon??
Ik heb de opnames echt een paar keer bekeken en de cruciale momenten een paar keer herhaald. Het viel me dus echt op dat toen Cocu op de plek van Bouma ging spelen en Robert een beetje op avontuur ging (zonder succes), Milan veel meer balbezit kreeg op het middenveld. Het is leuk als Tomasson wordt gebracht, maar de aanvoer vanaf het middenveld moet er wel wezen natuurlijk.

Ergo: Als Hiddink Afellay (aanjager) of Addo (verdediger) had gebracht voor Bouma, dan had Cocu wel kunnen verdedigen respectievelijk kunnen blijven staan zonder de druk op het middenveld van Milan te verliezen. Hiddink heeft met deze wissel bewezen ook maar een mens te zijn; Met Afellay of Addo in plaats van Bouma had Milan dat tegendoelpunt nooit kunnen maken.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26761715
Misschien wat off-topic, maar had het er over met mijn moeder tijdens de wedstrijd. Ik bleef verkondigen dat bij een gelijkspel het lekker zou zijn voor PSV dat zij dan geen last meer hadden van een tegendoelpunt wat dubbel telt. Echter zei kort er na de commentator dat een eventueel doelpunt in de verlenging door AC ook nog dubbel zou tellen? Is dit niet wat oneerlijk? Tenslotte heeft AC ook gewoon 90 min waarin een doelpunt dubbel telt. Als er verlenging is zijn de ploegen aan elkaar gewaagd en dan nog zou de uit-ploeg het voordeel hebben van 30 min lang alsnog een doelpunt dubbel laten tellen. Wie helpt mij even dit duidelijk te maken?

ontopic: puike wedstrijd, zeer goed spel van PSV. Na de wedstrijd van gisteravond kon ik concluderen dat ik de wedstrijd van gister een stuk aangenamer vond dan Liverpool-Chelsea. PSV liet gewoon mooi dingen zien, alleen zuur dat AC scoort wanneer het nodig is, ook al vermoed ik dat zij in de kleedkamer op blote knieen iemand hoog in de lucht hebben bedankt.
pi_26761735
en de vermoeidheid sloeg er de laatste 10 min ook in, zag het doelpunt wel aankomen
pi_26761782
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 20:23 schreef pascalheister het volgende:
en de vermoeidheid sloeg er de laatste 10 min ook in, zag het doelpunt wel aankomen
Die vermoeidheid ontstond indirect dus door die wissel: De druk op het middenveld van Milan nam immers af.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 mei 2005 @ 20:34:59 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26761964
Addo inzetten tegen Milaan dat was zeker zelfmoord geweest, Tomasson zorgde voor veel onrust idd.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26762009
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 20:34 schreef rubbereend het volgende:
Addo inzetten tegen Milaan dat was zeker zelfmoord geweest, Tomasson zorgde voor veel onrust idd.
De PSV'ers zelf riepen ook zoiets trouwens (Ik zag net een interview). Ze kuchten Addo en Afellay
pi_26762319
Dit gaat nog een tijd zeer doen
trouwens, hoeveel punten hebben nu dit seizoen gepakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')