Ach als jij dat vindt,het zal me een zorg wezen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Laat jij het nu net VERDIENEN dat je op deze manier verliest.
Maar voor Rubber enzo echt heel jammer.

Toch wonnen ze dat jaar de CL(dacht ik)....quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet weggespeeld maar in de verste verte niet zo dominant als dat PSV gisteren en de 2e helft in Milaan was.
Plus het feit dat Milan dat jaar een stuk minder sterk was dan dat het dit seizoen is.

Correctquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toch wonnen ze dat jaar de CL(dacht ik)....
Bij jullie was het zonder die goal nog verlening, wij waren anders direct door.

Het is ook gewoon een klote manier van "verliezen".quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dank maar k voel me nog steeds klote. Zelden zo'n wedstrijd gezien en dat mijn club wint en zo teleurgesteld zijn.

Dat laatste slaat nergens op.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet weggespeeld maar in de verste verte niet zo dominant als dat PSV gisteren en de 2e helft in Milaan was.
Plus het feit dat Milan dat jaar een stuk minder sterk was dan dat het dit seizoen is.

Zet de 2 teams maar naast elkaar dan.quote:

Opstelling Milan - ajax was:quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Dida - Dida
Cafú - Simic
Stam - Maldini
Nesta - Nesta
Maldini - Kaladze
Gattuso - Gattuso
Pirlo - Pirlo
Kaká - Rui Costa
Seedorf - Seedorf
Shevchenko - Shevchenko
Crespo - Inzaghi

Inderdaad en zwak team. IJsselmeervogels zou dat groepje talentloze herniapatienten nog verslaan.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Opstelling Milan - ajax was:
Dida;
¦imic
Nesta
Maldini
Costacurta;
Brocchi
Ambrosini
Rui Costa
Kaladze
Sjevtsjenko
Inzaghi

Understatement van eht jaarquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Overigens verdiende PSV zeker een verlenging.

Heb ik niet gezegd knul, beter lezen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Inderdaad en zwak team. IJsselmeervogels zou dat groepje talentloze herniapatienten nog verslaan.
yeah right.

Ik heb de opnames echt een paar keer bekeken en de cruciale momenten een paar keer herhaald. Het viel me dus echt op dat toen Cocu op de plek van Bouma ging spelen en Robert een beetje op avontuur ging (zonder succes), Milan veel meer balbezit kreeg op het middenveld. Het is leuk als Tomasson wordt gebracht, maar de aanvoer vanaf het middenveld moet er wel wezen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Zou het er niet mee te maken kunnen hebben dat Milan door Tomasson te brengen ook gewoon meer bezetting voorin kreeg en dus ballen eerder kwijt kon??

Die vermoeidheid ontstond indirect dus door die wissel: De druk op het middenveld van Milan nam immers af.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:23 schreef pascalheister het volgende:
en de vermoeidheid sloeg er de laatste 10 min ook in, zag het doelpunt wel aankomen

De PSV'ers zelf riepen ook zoiets trouwens (Ik zag net een interview). Ze kuchten Addo en Afellayquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:34 schreef rubbereend het volgende:
Addo inzetten tegen Milaandat was zeker zelfmoord geweest, Tomasson zorgde voor veel onrust idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |