Ik weet nog wel dat ik toen ook zo poste toen ik me iets te veel had ingeleeft in gtst tijdens de brandquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Kreeg even een Idols gevoel toen ik zo twee reacties achter elkaar zag
Alleen toen had je 300 van dit soort reacties achter elkaar.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Kreeg even een Idols gevoel toen ik zo twee reacties achter elkaar zag
quote:
Ja, ik had al even gerekendquote:
Ze hebben allebei 3 doelpunten gemaakt, maar uit doelpunten tellen dubbel. Dus Milan heeft er 4, en PSV 3.quote:
Aha, je zou toch zeggen dat ze dat met strafschoppen op moeten lossen ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:46 schreef Bupatih het volgende:
@ZOWIEE: Milan had thuis met 2-0 gewonnen en nu, uit, met 3-1 verloren.
Het saldo is dan 3-3, maar bij een gelijk saldo tellen uitdoelpunten zwaarder mee.
Dus gaat Milan door.
Normaal zouden ze dat (na verlengingen) ook doen, aangezien het saldo gelijk is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aha, je zou toch zeggen dat ze dat met strafschoppen op moeten lossen ofzo![]()
Maar ja, het boeit me eigenlijk helemaal niet
Er zijn een hoop zielige kutusers ja.quote:
Ik snap die mensen die nu vol zitten te juichen voor een paar onbekende Italianen echt niet hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zijn een hoop zielige kutusers ja.
Redguy enzquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zijn een hoop zielige kutusers ja.
Neuh, die niet zo zeer.quote:
Een doods verwennsing is daar wel op zen plaatsquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Neuh, die niet zo zeer..
Ik bedoel die mensen die nu helemaal uit hun dak gaan omdat een Italiaans team de finale haalt.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:47 schreef Bupatih het volgende:
Mijn foto's zijn trouwens lekker weg uit mijn fobo
Ja, dat bedoel ik. Ze juichen nog eerder voor een Italiaans team dan een Nederlands team die dan toevallig niet hun club is..quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:57 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij juiche ze niet zozeer omdat een Italiaans team de finale haalt meer meer om tegen PSV te juichen. Relschoppers.
Ik vind penalties een beter systeem, maar hey, ik bepaal de regels nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Normaal zouden ze dat (na verlengingen) ook doen, aangezien het saldo gelijk is.
Maar uit-doelpunten tellen zwaarder mee
Wil je nu soms een koekjequote:Op woensdag 4 mei 2005 22:47 schreef Bupatih het volgende:
Tja, daar had ik vooraf meer vetrouwen in... al zullen die Portugezen wel op een soortgelijke manier mazzelen.quote:
Ik mis idols. Ik hoop dat Idols 3 ook leuk wordt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Alleen toen had je 300 van dit soort reacties achter elkaar..
Why?quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:47 schreef Bupatih het volgende:
Mja, Carlo Boszhard.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik mis idols. Ik hoop dat Idols 3 ook leuk wordt.
Ik wacht nog steeds op de album van Ron
Twee clichés in één zin!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef Tranceptor het volgende:
Lullig voor PSV, maar ja een bal is rond en niet vierkant en een ongeluk zit in een klein hoekje. In dit geval in het hoekje links van en voor de keeper.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:10 schreef Tranceptor het volgende:
Lullig voor PSV, maar ja een bal is rond en niet vierkant en een ongeluk zit in een klein hoekje. In dit geval in het hoekje links van en voor de keeper.
Heb je de nieuwe clip van Bo-Rush al gezien?!quote:
Wiequote:Op woensdag 4 mei 2005 23:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe clip van Bo-Rush al gezien?!
Geruchten gaan dat het Carlo en Chantal gaan worden.quote:
Boris.quote:
Leukquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat het Carlo en Chantal gaan worden..
Tssk...quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:09 schreef BVO het volgende:
Ron.. Nja, daar verwacht ik niet veel meer van.
.
quote:
Bo-Rushquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Boris..
Hij noemt zichzelf tegenwoordig Bo-Rush.. Zo stond het ook oip de aftiteling van z'n clip.
Borisquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Boris..
Hij noemt zichzelf tegenwoordig Bo-Rush.. Zo stond het ook oip de aftiteling van z'n clip.
Tss, Zweden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk...![]()
CD Nieuws : Ron nu in Zweden ! 26.04.2005
ja ja er zit weldegelijk schot in de zaak !
Ron is vanaf nu 26-04-05 tot 04-05-05
in zweden om nieuw materiaal op te nemen voor
zijn 1e album !
De Opnames ... 02.05.2005
De opnames van een aantal tracks
voor het 1e album van Ron zitten er op !
maar het album is nog niet klaar !
daarom zal Ron later deze maand voor een
2e sessie vertrekken naar Zweden !
Bron: RonLink.nl
Ik kan niet wachten, ik ga zeker zijn album kopen
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]. Enige Idols-overblijfsel dat een gouden plaat heeft gekregen.
.
Binnenkort de volgende..
Een gouden plaat voor haar album, slimpie.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Er koopt niemand singles haast meer een gouden plaat heb je zo
Hij bedoeld, mensen kopen sneller een album ipv een single slimpie!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Een gouden plaat voor haar album, slimpie.
Dan formuleert 'ie zich wel heel vreemd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij bedoeld, mensen kopen sneller een album ipv een single slimpie!
Het is meerdere malen in onderzoek aangetoond dat de singles pas leiden onder downloaden bij personen die meer dan 1000 mp3's per week halen. Nou daar komen weinig mensen aan hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
Zou dan ook nergens op slaan, want de albummarkt lijdt net zo onder het downloaden als de singlemarkt.
Ah, naja, dan sloeg zijn opmerking dus helemáál nergens op.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is meerdere malen in onderzoek aangetoond dat de singles pas leiden onder downloaden bij personen die meer dan 1000 mp3's per week halen. Nou daar komen weinig mensen aan hoor.
Ik vat hem nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:28 schreef Svensational het volgende:
Nano heeft ineens ook een gespleten persoonlijkheid
Echt niet, ik vond hem echt wel super! Hoe hij "My Friend" heeft neergezetquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
Kom op zeg, Ron was way to saai.
Zong wel goed hoor, maar na 3 tellen was 'ie mijn aandacht kwijt.
Half gehoord. Rest van het nummer sliep ik waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt niet, ik vond hem echt wel super! Hoe hij "My Friend" heeft neergezet![]()
Nano en Noa-Lynn zijn dezelfde. Maar ze doet alsof het twee verschillende personen zijn.quote:
Een soort mannelijke Maud dus.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
Kom op zeg, Ron was way to saai.
Zong wel goed hoor, maar na 3 tellen was 'ie mijn aandacht kwijt.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Half gehoord. Rest van het nummer sliep ik waarschijnlijk.
Derde.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
Irma was leuk. Ron was maar zozo. Heb ook weinig meegekregen van hem, hij was er de 1e aflevering al uit
(toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |