Ik weet nog wel dat ik toen ook zo poste toen ik me iets te veel had ingeleeft in gtst tijdens de brandquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Kreeg even een Idols gevoel toen ik zo twee reacties achter elkaar zag
Alleen toen had je 300 van dit soort reacties achter elkaar.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Kreeg even een Idols gevoel toen ik zo twee reacties achter elkaar zag
quote:
Ja, ik had al even gerekendquote:
Ze hebben allebei 3 doelpunten gemaakt, maar uit doelpunten tellen dubbel. Dus Milan heeft er 4, en PSV 3.quote:
Aha, je zou toch zeggen dat ze dat met strafschoppen op moeten lossen ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:46 schreef Bupatih het volgende:
@ZOWIEE: Milan had thuis met 2-0 gewonnen en nu, uit, met 3-1 verloren.
Het saldo is dan 3-3, maar bij een gelijk saldo tellen uitdoelpunten zwaarder mee.
Dus gaat Milan door.
Normaal zouden ze dat (na verlengingen) ook doen, aangezien het saldo gelijk is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:48 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aha, je zou toch zeggen dat ze dat met strafschoppen op moeten lossen ofzo![]()
Maar ja, het boeit me eigenlijk helemaal niet
Er zijn een hoop zielige kutusers ja.quote:
Ik snap die mensen die nu vol zitten te juichen voor een paar onbekende Italianen echt niet hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zijn een hoop zielige kutusers ja.
Redguy enzquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er zijn een hoop zielige kutusers ja.
Neuh, die niet zo zeer.quote:
Een doods verwennsing is daar wel op zen plaatsquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Neuh, die niet zo zeer..
Ik bedoel die mensen die nu helemaal uit hun dak gaan omdat een Italiaans team de finale haalt.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:47 schreef Bupatih het volgende:
Mijn foto's zijn trouwens lekker weg uit mijn fobo
Ja, dat bedoel ik. Ze juichen nog eerder voor een Italiaans team dan een Nederlands team die dan toevallig niet hun club is..quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:57 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij juiche ze niet zozeer omdat een Italiaans team de finale haalt meer meer om tegen PSV te juichen. Relschoppers.
Ik vind penalties een beter systeem, maar hey, ik bepaal de regels nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Normaal zouden ze dat (na verlengingen) ook doen, aangezien het saldo gelijk is.
Maar uit-doelpunten tellen zwaarder mee
Wil je nu soms een koekjequote:Op woensdag 4 mei 2005 22:47 schreef Bupatih het volgende:
Mijn foto's zijn trouwens lekker weg uit mijn fobo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |