Tss, Zweden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk...![]()
CD Nieuws : Ron nu in Zweden ! 26.04.2005
ja ja er zit weldegelijk schot in de zaak !
Ron is vanaf nu 26-04-05 tot 04-05-05
in zweden om nieuw materiaal op te nemen voor
zijn 1e album !
De Opnames ... 02.05.2005
De opnames van een aantal tracks
voor het 1e album van Ron zitten er op !
maar het album is nog niet klaar !
daarom zal Ron later deze maand voor een
2e sessie vertrekken naar Zweden !
Bron: RonLink.nl
Ik kan niet wachten, ik ga zeker zijn album kopen
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]. Enige Idols-overblijfsel dat een gouden plaat heeft gekregen.
.
Binnenkort de volgende..
Een gouden plaat voor haar album, slimpie.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Er koopt niemand singles haast meer een gouden plaat heb je zo
Hij bedoeld, mensen kopen sneller een album ipv een single slimpie!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Een gouden plaat voor haar album, slimpie.
Dan formuleert 'ie zich wel heel vreemd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij bedoeld, mensen kopen sneller een album ipv een single slimpie!
Het is meerdere malen in onderzoek aangetoond dat de singles pas leiden onder downloaden bij personen die meer dan 1000 mp3's per week halen. Nou daar komen weinig mensen aan hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:22 schreef BVO het volgende:
Zou dan ook nergens op slaan, want de albummarkt lijdt net zo onder het downloaden als de singlemarkt.
Ah, naja, dan sloeg zijn opmerking dus helemáál nergens op.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is meerdere malen in onderzoek aangetoond dat de singles pas leiden onder downloaden bij personen die meer dan 1000 mp3's per week halen. Nou daar komen weinig mensen aan hoor.
Ik vat hem nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:28 schreef Svensational het volgende:
Nano heeft ineens ook een gespleten persoonlijkheid
Echt niet, ik vond hem echt wel super! Hoe hij "My Friend" heeft neergezetquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
Kom op zeg, Ron was way to saai.
Zong wel goed hoor, maar na 3 tellen was 'ie mijn aandacht kwijt.
Half gehoord. Rest van het nummer sliep ik waarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt niet, ik vond hem echt wel super! Hoe hij "My Friend" heeft neergezet![]()
Nano en Noa-Lynn zijn dezelfde. Maar ze doet alsof het twee verschillende personen zijn.quote:
Een soort mannelijke Maud dus.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:31 schreef BVO het volgende:
Kom op zeg, Ron was way to saai.
Zong wel goed hoor, maar na 3 tellen was 'ie mijn aandacht kwijt.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Half gehoord. Rest van het nummer sliep ik waarschijnlijk.
Derde.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:38 schreef Svensational het volgende:
Irma was leuk. Ron was maar zozo. Heb ook weinig meegekregen van hem, hij was er de 1e aflevering al uit
(toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |