quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:56 schreef digispeed het volgende:
het is gewoon een klote site. ze hebben ook mooi weer gespeeld met dingen van mijn site.
schandalig om die dingen te plaatsen zonder bronvermelding. andere mensen hebben er een hoop werk aan en zij strijkt met de eer. geheel niet netjes !
quote:Mededeling!
Wij willen bij deze vragen foto`s niet meer te kopieren, net zoals nieuws zonder bron. Bedankt voor uw medewerking.
© De Interactieve GTSTClub 2005, en niet overnemen!
BRON: www.gtstplaza.web-log.nl
Het staat op showtime.nl, lijkt mij dat zij hun berichten wel goed checken op waarheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:48 schreef Nano het volgende:
[..]
Whaha!![]()
![]()
![]()
Het is gewoon echt niet meer normaal hoe iedereen erin trapt![]()
Oh echt dramatisch is heel Nederland geloof ik!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het staat op showtime.nl, lijkt mij dat zij hun berichten wel goed checken op waarheid.
Ah well we zullen zien of het gebakken lucht is
quote:
Maar Bing die doet het toch met Sjors nu.........is dat dus ook maar van korte duur...........quote:In GTST krijgt Kristel, oftewel Lotte van der Heijden, een relatie met Bing Mauricius
Ik hoorde 't gister op Noordzee FMquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:31 schreef Nano het volgende:
[..]
Oh echt dramatisch is heel Nederland geloof ik!
![]()
![]()
![]()
Ik kan je zelfs bewijzen dat het niet klopt,want de allereerste keer dat dit artikel geplaatst is was hier op fok![]()
Dat horen ze te doen ja!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:49 schreef Remzz het volgende:
Haha lol wat dom trouwens van Noordzee FM dat ze de bronnen niet ff nachecken.
En de volgende keer dat je het luistert geloof je het dus ook niet meer wat ze zeggen.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:32 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat horen ze te doen ja!
We kunnen ze nog aanklagen ook
Nee eigenlijk niet,ze jatten mijn artikel zomaar!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
En de volgende keer dat je het luistert geloof je het dus ook niet meer wat ze zeggen.
alsof jij nooit wat jat van anderen.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:53 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet,ze jatten mijn artikel zomaar!
De meeste mensen kunnen wel tegen een grapjequote:Op zondag 8 mei 2005 21:44 schreef digispeed het volgende:
[..]
alsof jij nooit wat jat van anderen.
Verbeter de wereld, begin bij je zelf !
Idd,maar ik heb nog geen mailtje terug.quote:Op maandag 9 mei 2005 07:17 schreef Snake2005 het volgende:
heey nano echt lullig van orginal!
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 9 mei 2005 07:22 schreef Nano het volgende:
[..]
Idd,maar ik heb nog geen mailtje terug.
Zal vandaag wel komen. Of ik moet zijn mailbox echt gesloopt hebben,want dat had ik gisteren per ongeluk gedaan
Voorzorgsmaatregelenquote:Op maandag 9 mei 2005 17:17 schreef Frey het volgende:
Ik wil de mensen hier trouwens vragen geen foto's te plaatsen van de cliff als ze die hebben, want ik wil het als verrassing houden
En spoilers graag tussen tags
Bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |