quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:40 schreef Beach het volgende:
Zou leuker zijn als Ludo, Janine en Valerie een trio doen![]()
Hoge kijkcijfers.
Iedereenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:39 schreef Frey het volgende:
Digispeed zal dan wel voor de buis hangen
Maar ik ook![]()
Ik denk niet dat iemand haar gelooft. Zeker gezien haar aanvallen en zoquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:38 schreef Marseille het volgende:
vergeet niet dat Valerie op de hoogte is van Ludo's valstrik wat betreft Martine. Dus als Ludo Valerie verlaat, zal zij op hem wraak kunnen nemen door de waarheid te verklappen. Ludo kan geen kant op.
Ik vond het anders een zeer goeie en zeer boeiende afleveringquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:36 schreef pberends het volgende:
Zeer slechte en saaie aflevering van GTST.
Frey kijk eens tegen wie je het hebt het is Berends de zelfde kerel die laast een poll had over Barbara van achter neukenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:42 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond het anders een zeer goeie en zeer boeiende aflevering![]()
Hij heeft wel gelijk hoor.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Frey kijk eens tegen wie je het hebt het is Berends de zelfde kerel die laast een poll had over Barbara van achter neuken![]()
Ja en hij deelt zo te zien een account met BVOquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Frey kijk eens tegen wie je het hebt het is Berends de zelfde kerel die laast een poll had over Barbara van achter neuken![]()
Vond dat gebeuren met Nick en Ludo best leukquote:
Dennis is nu wel coolquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:59 schreef mark_03 het volgende:
Die Dennis ... had ie eerst al geen geheugen, nu is ie dat kleine beetje ook nog kwijt
Dat is mijn grapquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:59 schreef mark_03 het volgende:
Die Dennis ... had ie eerst al geen geheugen, nu is ie dat kleine beetje ook nog kwijt
Heeft ze er weer een probleempje bijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Dennis is nu wel cool![]()
Wat zal Isabella gaan zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |