Jaaa heerlijke cliff.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
Goede einde, veel beter dan ONM.
Wel leuk detail dat je buren elke dag kijken.
Alleen op vrijdagquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:36 schreef Iwan1976 het volgende:
In de TROS TV Show werd net verteld dat Wik Jongsma getrouwd is geweest met Pauline van Rhenen (ONM: Aafke Reitsema).
Martine leeft nog ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 06:25 schreef rayteon het volgende:
Die Isabella is ook zo dom als het achterend van een varken he...zul je zien dat het er straks op uitloopt dat Ludo en Valerie (die zelf geen kids meer kan krijgen) de voogdij over Amy zullen opeisen.
Hoe zit het eigenlijk met Martine? Leeft ze nog? Ludo had haar toch op een boot gezet?
Ik heb niet alles gezien maargoed.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:27 schreef Remzz het volgende:
Eehm wat is er eigenlijk gebeurt? Heb het gisteren gemist.
Ah kijk bedanktquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gezien maargoed.
Isabella wilde Ludo inschakelen om Amy te vinden, hier was Yasmin op tegen en er ontstond ook een ruzie tussen de twee. Janine probeert Ludo jaloers te maken door een beetje met Ray te flirten.
Cliff: Isabella verteld Ludo dat hij een kind bij haar heeft.
\quote:
Dat hebben ze waarschijnlijk gedaan zodat ze haar er altijd weer in kunnen schrijven natuurlijk!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
\
Dat weten we niet zeker he het laatste wat we zagen was een lege boot.
Isabella en Ludo weten dat Amy nog leeft.quote:Op zondag 15 mei 2005 10:55 schreef karoltje het volgende:
Zeg ik heb het de afgelopen 4 maanden niet gezien, kan iemand me bijpraten?
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:41 schreef Scuderia_Mark het volgende:
En what the HELL moet Ludo(coole personage) in godsnaam met die haaiebaai van een Valerie?![]()
Dat 'der' Ludo maar gauw Janine gaat liggen vozen........,die passen way beter bij elkaar!
Jasmine vind ik een mooie meid maar WAT een vreselijk kapsel draagt ze tegenwoordig,komt haar niet tengoede vind ik,zo'n wannabee afrokapsel(gauw weer lang laten groeien dus)
Je hebt niet veel gemist hoorquote:Op zondag 15 mei 2005 12:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb het vrijdag gemist![]()
Hopenlijk vergeet ik morgenochtend niet te kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |