Dat is altijd al zo geweest (in mijn ogen dan)quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Okee, mijn conclusie:
Yasmin is een dominante, egocentrische zeikerige hypocriet!![]()
Geen vaste rol please.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:25 schreef DaMart het volgende:
Wat doet die verpleegster daar, in verpleegstersoutfit?
Nee ik ga niet weer nummers posten.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Beach kom eens op msn
De kin zonder hersens moet alles weer ontdekkenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:28 schreef Frey het volgende:
Dennis is sinds zijn comeback al een stuk leuker geworden![]()
Yasminquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Okee, mijn conclusie:
Yasmin is een dominante, egocentrische zeikerige hypocriet!![]()
Hee, ik heb een kind met die ouwe grafta.... Lauraquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:32 schreef Beach het volgende:
[..]
De kin zonder hersens moet alles weer ontdekken
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hee, ik heb een kind met die ouwe grafta.... Laura
Ik vind 't echt debiel als dat meteen is waar hij aan denkt, en dat daar dan weer 'n paniekscene rond bestaat. Alsof je na 'n geheugenverlies bij het zien van zo'n foto niet gewoon denkt 'hey, wie is die baby?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hee, ik heb een kind met die ouwe grafta.... Laura
Blader 2 (twee) pagina's terug <<quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:55 schreef HarigeKerel het volgende:
Heeft/weet er iemand wat meer informatie over die Amerikaanse acteur die in GTST speelt?
Hij is mijn favoriete karakter, speelt zo lek
quote:WIK JONGSMA TE GAST IN TROS TV SHOW
In de Tros TV Show van vrijdag 13 mei gaat Ivo Niehe thuis in Den Haag op bezoek bij acteur Wik Jongsma. Al 15 jaar speelt hij de rol van meneer Harmsen in Goede Tijden Slechte Tijden. Jongsma vertelt onder meer over zijn jeugd in Amsterdam (“We woonden midden in het Vondelpark, vooral 's winters was het hele gebied onze achtertuin.”), de levensbedreigende ziekte die hem al jarenlang achtervolgt (“Iedere drie maanden is het weer spannend, helaas.”). We maken ook kennis met de vrouw in zijn leven; een meubelmaakster die hij ontmoette toen ze de trap in zijn huis kwam doen.
Verder een gesprek met de 55-jarige filmster Richard Gere. Over zijn rol als vader van een zoontje van 4 jaar (“Tibet en het boeddhisme zijn van levensbelang voor me, maar sinds een paar jaar is mijn gezin prioriteit één.”). Gere vertelt ook over de enorme problemen die hij heeft gehad met het onder de knie krijgen van de wals voor zijn film 'Shall we dance?': (“Het is topsport. Dansen kan zo op de lijst van de Olympische sporten.”).
'Tros TV Show', uitzending vrijdag 13 mei, Nederland 2 om 21:30 uur.
BRON: rtlnl.web-log.nl
Ik snap 't niet, ik heb de eerste helft gemist! wat is er gebeurt?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:20 schreef DaMart het volgende:
Waarom gooide de een de ander niet in de liftschacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |