Yep, en de Phoenix lights ook trouwens.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:54 schreef merlin693 het volgende:
ze lijken een beetje op phenomenon 1 van The smoking Gun !
Dit lijkt idd hetzelfde verschijnsel te zijn...kan je nagaan, dit is dus al een heel tijdje aan de gang.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:03 schreef Lynx666 het volgende:
Doet mij denken aan een ander filmpje van 1 december 2003, waarbij ook vele soortgelijke stippen zijn te zien. (Afgaande van de plaatjes - ben de filmpjes nog aan het downloaden)
Dit filmpje bedoel ik. Volgens mij was dat ook in Mexico.
Ik heb zelf trouwens ook zoiets gezien, maar dan 1tje.
Mexico is toch wel een van de grootste hot-spots qua UFO-activiteit. En dat is al jarenlang aan de gang.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Dit lijkt idd hetzelfde verschijnsel te zijn...kan je nagaan, dit is dus al een heel tijdje aan de gang.
Hoe heet die Mexicaanse vulcaan ook alweer? Daar worden ook veel sightings gedaan. Die deden me weer denken aan de zgn. 'earthlights' in Noorwegen..quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mexico is toch wel een van de grootste hot-spots qua UFO-activiteit. En dat is al jarenlang aan de gang.
vertelquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:30 schreef Fonkmeistah het volgende:
boven nederland vliegt ook genoeg rond hoor,
ja het is net winter geweest, iedereen heeft binnengezeten, dan zie je geen ufo's..quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:43 schreef Haarbalpasta het volgende:
vertel
de laatste tijd valt het reuze mee in nederland hoor!
Popocatepetl.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:00 schreef Marietje_34 het volgende:
Hoe heet die Mexicaanse vulcaan ook alweer?
ach, dat kan de besten overkomenquote:Op maandag 13 juni 2005 17:28 schreef coz het volgende:
hoe heb ik dit topic en nieuws kunnen missen![]()
alvast excuses dat enkele copyright wetten wil ombuigen maar hiervan ga ik later ..lees thuis .. alle filmpjes opslaan![]()
lijkt tenminste niet op een backfindpost he
Eensch. Of allebei, of nog iets anders...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:36 schreef Krisso het volgende:
misschien zou boven mexico een actief portaal zijn naar de wereld in onze wereld, ja een andere dimensie, het HOEFT helemaal niet van een andere planeet te zijn
inderdaad dat valt niet meer te ontkennen,zouden ze soms al gemuteerd zijn in aardse wezens,of zijn ze aards?wie weetquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:30 schreef Fonkmeistah het volgende:
boven nederland vliegt ook genoeg rond hoor,
Precies! Met een 'echte governeur' erbij zelfsquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:35 schreef UncleScorp het volgende:
Je bedoelt wss deze : http://www.rense.com/general66/massive.htm
Massive Sightings Of UFO Fleet Over Xalapa, Mexico
Ja, ik vraag me regelmatig af of ik het nog ga meemaken dat dit soort dingen verklaard kunnen worden..maar ik blijf hopenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:51 schreef UncleScorp het volgende:
Ze worden wel steeds stouter in het zich laten opmerken, onze alientjes.
't Wordt tijd dat ze es landen gvd
Idd, ze lijken ook steeds "gewoner" te worden. Zeker in Mexico 'kijken ze niet meer op' (quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:51 schreef UncleScorp het volgende:
Ze worden wel steeds stouter in het zich laten opmerken, onze alientjes.
't Wordt tijd dat ze es landen gvd
Jaja beter 1 in de hand dan 10 in de luchtquote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:43 schreef Lynx666 het volgende:
De eerstvolgende stap is dat we hen de hand(?) kunnen schudden.
gingen ze niet een of andere komeet bekijken? heb er vaag iets over gehoord?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:38 schreef UncleScorp het volgende:
btw morgen is het "Deep Impact" in space ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |