Die van Mexico zijn lage kwaliteit beelden. Als je wat geld neerlegt kun je DVD's vol krijgen van dat materiaal, en saai dat het meeste dan wordt.... En alleen al de afgelopen maand zijn er honderden gedocumenteerde sightings geweest bij MUFON en HBCC. Regelmatig zie ik video's, maar alleen die van de driehoeken vind ik soms boeiend om te zien.
Wat die hoeveelheid Mexico sightings betreft, hiers een leuk filmpje dat ooit al gepost was:
Stephen Bassett op FOX newsIn tegenstelling tot Bassett geloof ik er niks van dat het werkelijke verhaal naar buiten komt. Als het simpel vreedzame (of vervelende) aliens van Mars waren geweest dan hadden we er met z'n allen allang achtergekomen imho.
Trouwens, we hebben ook nog duizenden (waarschijnlijk echte) overheidsdocumenten inclusief die van Majestic 12.
SOM1-01 is een vrij unieke. (
deel 2)
Dit is een leuke bv, omdat je er zo makkelijk overeen leest.
En er zijn tientallen perfecte auteurs en mensen in het veld die constant met allerlei enorm interessante zaken aan komen lopen; cattle mutalations, implantaten, nieuwe overheidsdocumenten, metingen van landigssites, ladingen getuigen, astrale ontmoetingen, links met gnosticism, etc. Duurt wat tijd om betrouwbare te vinden voor zover je daar ooit helemaal van overtuigd van kan zijn. Het leukste en interessantste vind ik tegenwoordig toch de persoonlijke ervaringen van mensen. Dat er een paar tussenzitten die een grap uithalen vind ik wel best.
[ Bericht 0% gewijzigd door Merovingian. op 06-05-2005 02:35:32 ]
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”