Wat een vaag ding joh, zie geen aansluiting naar de psp ofzo, waarschijnlijk moet je daar dan je psp battery in doen of zo! Dus das niet echt een optie als je midden op de dag wil psp'enquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:34 schreef H.Flick het volgende:
Ondanks dat ik net 2 powerbricks besteld heb ben ik nog steeds bezig met extra powersources voor mn PSP. Nu kom ik net dit tegen (klik).
Heeft iemand enig idee of dat een beetje werkt? Hij is nog niet uit, maar misschien weet iemand of dit technisch een beetje kan werken...
Mercury lijkt me ook wel leuk, op VGP kan je met paypal betalen geloof ik!quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:37 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik woon in groningen en daar zitten 2 game speciaal zaken, maar om nou te gaan vragen of ik wat games mag checken... zie ik niet zo zitten. dvdboxoffice valt af, omdat ik geen creditcard heb
Het lijkt op een GBA SPquote:Op donderdag 12 mei 2005 21:39 schreef Nilos het volgende:
[..]
Wat een vaag ding joh, zie geen aansluiting naar de psp ofzo, waarschijnlijk moet je daar dan je psp battery in doen of zo! Dus das niet echt een optie als je midden op de dag wil psp'en
Yep, VGP heeft Paypal...quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:40 schreef Nilos het volgende:
Mercury lijkt me ook wel leuk, op VGP kan je met paypal betalen geloof ik!
quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:45 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
en swetsenegger, hoe vond je fifa?
ik moet nog steeds een game bestellen, maar ik vind het allemaal maar zo middelmatig...
heeft iemand nog goedkopere alternatieven dan videogames.ca?
quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Morgen kan ik 'm bekijken (van mijn collega) Zal wel ff mijn mening plaatsen
Ja mercury is coolquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:06 schreef Nilos het volgende:
Is mercury een leuke game, weet iemand dat?
VG+ is top.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:11 schreef H.Flick het volgende:
Gisteren besteld bij VG+ vandaag verstuurd! Doen ze goed.
Uit welke games wil je kiezen?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:13 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
ik ga daar binnenkort ook mijn 1e game bestellen. ik twijfel alleen nog erg welke
Coded Arms lijkt me op het eerste gezicht leuker, maarja we zien het wel als ze uitkomenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 03:21 schreef TopStyle het volgende:
Ghost in the Shell : Stand Alone Complex confirmed!
[afbeelding]
[afbeelding]
Bijzonder fraai![]()
![]()
Dat is een rare droomquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:15 schreef Blinker het volgende:
Ik heb een droom gehad
Ik had een PSP gekocht maar toen ik ermee ging spelen leek het meer op een slechte SNES
Beetje een DS dus
Ja zo zou je het ook kunnen noemen, als dat mijn psp was dan was ik heel erg kwaad op sony geweest en zou hem verkocht hebbenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb filmpjes van FIFA gezien, en het ziet er best aardig uit....
*twijfelt*.
dat is jammer had wel willen weten hoe fifa is. mijn nieuwe psp heeft trouwens weer wat dode/knipperende pixels. binnenkort ga ik er ff een game voor halen en als ik ze dan nog zo irritant vind, verkoop ik deze PSP ook weer en koop er helemaal geen meer. fuck sony dan maarquote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:48 schreef Swetsenegger het volgende:
M'n collega is z'n psp vergeten
Voor de japanse PSP is trouwens firmware 1.51 beschikbaar
Dode (sub)pixels, ik heb jmmr genoeg 1 dode subpixel (die wit wordt op een zwarte achtergrond)en als je die wilt vinden dan moet je heel erg goed zoekenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:13 schreef Kremers het volgende:
Yeah, DHL heeft vanochtend mijn PSP+WipeOut afgeleverdNu DVDBO nog
![]()
Zeg maar alstie klaar is, zal wel zo'n 1,5 uur duren ofzo!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 17:23 schreef Kremers het volgende:
Staat nu op te laden, dus straks weet ik het
Wel een mooi apparaat zeg, et een lekker groot scherm, bij die DS had ik echt zoiets van, mja, whateverToen ik hem voor het eerst zag, de PSP heeft een groot WoW gehalte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |