Weet niet of ze ook 's avonds bezorgen maar die van mij ging heel de nacht door rijden leek het wel op de tracking site! Importkosten worden gelijk aan de deur afgehandeld!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:58 schreef Kremers het volgende:
Nog even iets anders, bezorgt DHL ook s' avonds? En hoe worden de import kosten afgehandeld? Denk dat die van DVDBO belast gaat worden.
Morgenquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:51 schreef de_bananenman het volgende:
Wanneer zou ik mijn psp mogen verwachten?
Ik zou m'n schouders ophalen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
Heb ik mijn PSP binnen via UPS, geen import belasting....ging gisteren de bel. Die UPS dude.
'Ey, ja sorry, maar dat pakje van vorige keer, daar zat een briefje bij. ff lappen!'
GRRRRR
Volgens mij heeft liksang zequote:Op woensdag 11 mei 2005 22:47 schreef H.Flick het volgende:
Zijn er eigenlijk wel losse accu's te koop voor de PSP? Bij Videogamesplus zie ik alleen die powerbrick, maar het liefst heb ik eigenlijk gewoon een paar extra accu's. Als het niet anders kan bestel ik die powerbrick wel.
60 dollar, dat is best prijzigquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij heeft liksang ze
-edit-
Die maxpower is maar 40 dollarquote:Op woensdag 11 mei 2005 22:53 schreef H.Flick het volgende:
[..]
60 dollar, dat is best prijzig. Daar heb die meer dan 2 van die powerbricks voor en dat is volgens mij evenveel als 4 accu's... toch nog maar eens goed over nadenken dan.
Dan scheelt het nog behoorlijk. En als ik met die powerbrick een accu ongeveer 2 keer kan opladen ben ik daar misschien beter mee uit.quote:
LOLquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:02 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb zojuist maar 2 powerbricks en mercury besteld bij VG+... ik doe altijd dit soort impulsaankopen
Huh? Moet je bij het spelen van dat spel je PSP verticaal houden ofzo?!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:02 schreef mikando18 het volgende:
Star Soldier pics
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2005 23:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Huh? Moet je bij het spelen van dat spel je PSP verticaal houden ofzo?!
Haha! Wat de hel?!quote:Op woensdag 11 mei 2005 23:15 schreef H.Flick het volgende:
Ja![]()
![]()
http://psp.ign.com/articles/611/611847p1.html
Heb je wel een wifi router en je PSP op infrastructure ingesteld.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:13 schreef de_bananenman het volgende:
Ik heb hem ook net binnen, maar het online spelen lukt niet. (fifa en nba).
Het groon wifi lichtje flikkert wel, maar kan niet connecten
Nee hij staat op adhoc.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:23 schreef de_bananenman het volgende:
Hmm, het lukt precies wel, hij kan gewoon geen tegenstander vinden
Morgen kan ik 'm bekijken (van mijn collega) Zal wel ff mijn mening plaatsenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb filmpjes van FIFA gezien, en het ziet er best aardig uit....
*twijfelt*.
Gaarne, ben erg benieuwd naar de controls.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Morgen kan ik 'm bekijken (van mijn collega) Zal wel ff mijn mening plaatsen
Heb je je netwerk connectie wel ingesteld in de PSP?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef de_bananenman het volgende:
Ik zie nu dat nba infrastructure heeft, maar fifa niet
Maar ik geraak dus niet connected met nba, zet alles op automatic, hij kan mijn router vinden...dan geeft ie de error
In je PSP natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:52 schreef de_bananenman het volgende:
bedoel je netwerk connectie van psp instellen in het spel of op de psp zelf?
indien het laatste, hoe dan?
Welk DNS heb je ingegeven?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:06 schreef de_bananenman het volgende:
Heb nu handmatig ingegeven, en nu geeft hij dns error
Nope, er is geen 1.0 firmware vrijgegeven...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:09 schreef Hellrazor het volgende:
kan je em niet terugflashen dan ?
helaas nog geen stretch mode
Waar heb je hem gekocht?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:02 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik wil mijn nieuwe psp!!!!!!!!
de postbode is vandaag al langs geweest, maar toen was er niemand. moet hem nu morgen ophalen. op het briefje stond dat ik geen extra kosten hoefde te betalen, dus dat ziet er wel goed uit
Via TPG of Koerier?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:02 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik wil mijn nieuwe psp!!!!!!!!
de postbode is vandaag al langs geweest, maar toen was er niemand. moet hem nu morgen ophalen. op het briefje stond dat ik geen extra kosten hoefde te betalen, dus dat ziet er wel goed uit
TPG, eerst via USPSquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
Via TPG of Koerier?
Ik hoop dat DHL net zo coolant is
Ik heb een paar games bij DVDBO besteld en ondanks de redelijk lange levertijd heb ik ze nu wel allemaal. Zonder verzendkosten enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:45 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
en swetsenegger, hoe vond je fifa?
ik moet nog steeds een game bestellen, maar ik vind het allemaal maar zo middelmatig...
heeft iemand nog goedkopere alternatieven dan videogames.ca?
ik woon in groningen en daar zitten 2 game speciaal zaken, maar om nou te gaan vragen of ik wat games mag checken... zie ik niet zo zitten. dvdboxoffice valt af, omdat ik geen creditcard hebquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb een paar games bij DVDBO besteld en ondanks de redelijk lange levertijd heb ik ze nu wel allemaal. Zonder verzendkosten enzo.
En anders kan je altijd naar een winkel als de Futurezone, daar kan je gewoon games kopen en ik zie best vaak mensen gewoon spelen daar dus je kunt ze nog proberen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |