Nee hij staat op adhoc.quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:23 schreef de_bananenman het volgende:
Hmm, het lukt precies wel, hij kan gewoon geen tegenstander vinden
Morgen kan ik 'm bekijken (van mijn collega) Zal wel ff mijn mening plaatsenquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb filmpjes van FIFA gezien, en het ziet er best aardig uit....
*twijfelt*.
Gaarne, ben erg benieuwd naar de controls.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Morgen kan ik 'm bekijken (van mijn collega) Zal wel ff mijn mening plaatsen
Heb je je netwerk connectie wel ingesteld in de PSP?quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:28 schreef de_bananenman het volgende:
Ik zie nu dat nba infrastructure heeft, maar fifa niet
Maar ik geraak dus niet connected met nba, zet alles op automatic, hij kan mijn router vinden...dan geeft ie de error
In je PSP natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:52 schreef de_bananenman het volgende:
bedoel je netwerk connectie van psp instellen in het spel of op de psp zelf?
indien het laatste, hoe dan?
Welk DNS heb je ingegeven?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:06 schreef de_bananenman het volgende:
Heb nu handmatig ingegeven, en nu geeft hij dns error
Nope, er is geen 1.0 firmware vrijgegeven...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:09 schreef Hellrazor het volgende:
kan je em niet terugflashen dan ?
helaas nog geen stretch mode
Waar heb je hem gekocht?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:02 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik wil mijn nieuwe psp!!!!!!!!
de postbode is vandaag al langs geweest, maar toen was er niemand. moet hem nu morgen ophalen. op het briefje stond dat ik geen extra kosten hoefde te betalen, dus dat ziet er wel goed uit
Via TPG of Koerier?quote:Op donderdag 12 mei 2005 19:02 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ik wil mijn nieuwe psp!!!!!!!!
de postbode is vandaag al langs geweest, maar toen was er niemand. moet hem nu morgen ophalen. op het briefje stond dat ik geen extra kosten hoefde te betalen, dus dat ziet er wel goed uit
TPG, eerst via USPSquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:15 schreef Kremers het volgende:
[..]
Via TPG of Koerier?
Ik hoop dat DHL net zo coolant is
Ik heb een paar games bij DVDBO besteld en ondanks de redelijk lange levertijd heb ik ze nu wel allemaal. Zonder verzendkosten enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:45 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
en swetsenegger, hoe vond je fifa?
ik moet nog steeds een game bestellen, maar ik vind het allemaal maar zo middelmatig...
heeft iemand nog goedkopere alternatieven dan videogames.ca?
ik woon in groningen en daar zitten 2 game speciaal zaken, maar om nou te gaan vragen of ik wat games mag checken... zie ik niet zo zitten. dvdboxoffice valt af, omdat ik geen creditcard hebquote:Op donderdag 12 mei 2005 20:52 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb een paar games bij DVDBO besteld en ondanks de redelijk lange levertijd heb ik ze nu wel allemaal. Zonder verzendkosten enzo.
En anders kan je altijd naar een winkel als de Futurezone, daar kan je gewoon games kopen en ik zie best vaak mensen gewoon spelen daar dus je kunt ze nog proberen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |