Als iemand m gevonden heeft ; meldt t aubquote:Op maandag 9 mei 2005 20:54 schreef bartrid het volgende:
[..]
even dit topic of het vorige topic doorzoeken, daar staat ie meen ik tussen.
Als de melodie klopt zou je het gelijknamige nummer van Nik Kershaw kunnen proberen. Het origineel en uit de jaren '80!quote:Op maandag 9 mei 2005 20:50 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Close. Het is echt een Italo-geluid, niet de moderne variant. Volgens mij komt het ergens uit de vroeg jaren 80.
Leuke linkquote:Op maandag 9 mei 2005 20:35 schreef Kamphuys het volgende:
Ik zoek een oud Italo-nummer, volgens mij was het zelfs een wereldhit.
http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html
Bij 'trance' en dan 'italo' luisteren naar liedje 4, daar lijkt het een beetje op.
Het is echt iets als 'tuuuut tuuuut tuuu tuuu tuu tuuuuuuu.... tuu tuu tuu TU tu tuuuuuuuuuu'
En dan niet 'tuur' als in cliche muziekje maar echt een fluitend geluid.
Kan kloppen, was een ingeving adhv de beschrijving. Had toen nog niet naar het linkje geluisterdquote:Op maandag 9 mei 2005 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Leuke link
The Riddle haal ik er trouwens niet uit
EN IK WIL M DUS WEL ERG GRAAGquote:Op maandag 9 mei 2005 21:21 schreef Koepert het volgende:
[..]
Als iemand m gevonden heeft ; meldt t aubik kan m daartussen nl nie vinden
Melodie klopt niet. Lijkt er wel op.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de melodie klopt zou je het gelijknamige nummer van Nik Kershaw kunnen proberen. Het origineel en uit de jaren '80!
Thanks, maar nee. Het is echt veel ouder, ergens uit de jaren '80. Als ik hem vanavond niet vind dan hang ik mezelf op, dus doe een goede daad en red een Fok!er.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:08 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Buzzy Bus - Don't Stop
Dancenummertje uit (pak hem beet) 1998.
van de site van de effenaar, misschien staat ie hier tussenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:18 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Thanks, maar nee. Het is echt veel ouder, ergens uit de jaren '80. Als ik hem vanavond niet vind dan hang ik mezelf op, dus doe een goede daad en red een Fok!er.
(mensen die wel eens op de elektroclash avonden in de Effenaar zijn geweest, daar was het een klassieker, elke keer heel die zaal los)
Ok, ik heb wel een microfoontje, hoe neem ik zoiets op?quote:Op maandag 9 mei 2005 22:47 schreef bartrid het volgende:
kan je hem niet even opnemen en dan online plaatsen? Ophangen lijkt me niet zo'n geslaagd idee
Dat was meer popmuziek. Je moet meer denken aan van die cheesy/sleezy Italo-house.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:01 schreef Mark het volgende:
Een wilde gok op Matia Bazar dan maar? (nummer: Ti Sento)
Hot Butter - Popcorn [1972]quote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:03 schreef Koepert het volgende:
Oh zo bekend Welk deuntje zit nou ietwat verkapt onder dit filmpje? Ik kom er maar niet op
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:13 schreef HajdukSplit het volgende:
[..]
En hier de link van de Original Mix van Felix Project - On the floor
http://members.home.nl/da(...)r_(original_mix).mp3
eindelijk.. na jaren zoeken :p
UHu nou weet ik t weerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:16 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Hot Butter - Popcorn [1972]
(of die van Anarchic System, Popcornmakers of Revolution System. Maar dit is de bekendste versie)
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:54 schreef bartrid het volgende:
[..]
even dit topic of het vorige topic doorzoeken, daar staat ie meen ik tussen.
Grom..quote:Op maandag 9 mei 2005 22:18 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Thanks, maar nee. Het is echt veel ouder, ergens uit de jaren '80. Als ik hem vanavond niet vind dan hang ik mezelf op, dus doe een goede daad en red een Fok!er.
(mensen die wel eens op de elektroclash avonden in de Effenaar zijn geweest, daar was het een klassieker, elke keer heel die zaal los)
DJ Jean - All I Needquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:38 schreef jaapgvk het volgende:
Hoi, ik zoek een nummer voor een vriend van mij.
Het begint met een vrouw die een paar keer achter elkaar:
"All I Need, all I need, all I need" zingt en dan volgens mij"Is your love tonight!"
En dan zo'n standaard dikke bas erdoorheen voor de rest van het liedje. Komt de laatste tijd dacht ik best vaak op slam-fm...
Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |