Jan Smit - Als de nacht verdwijntquote:Op zondag 8 mei 2005 13:27 schreef satecl het volgende:
hoe heet dat ned-talig nummer waarvan het refein begint met:
'Als de nacht verdwijnt, en de zon weer schijnt...als ik jou weer zie....'???
Iemand enig idee, na het beluisteren van het fragmentje?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:47 schreef UFOtje het volgende:
Ik zoek het orgineel van de vocals die gebruikt worden in de volgende techno plaat:
"Whitelabel - Schranz bailando"
Fragmentje!![]()
Er zal ongetwijfeld "bailando" in de titel zitten, maar daarop vind ik te veel nummers.
Ehm wtf?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:46 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Droog, maar geen woord van gelogen. (Ervan uitgaande dat ie niet onder curatele staat...)
Dat is m helemaal!! thanx mate!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Rune - Calabria
Drunkenmunkey heeft er ook een versie van.
Doet me denken aan dit liedje (fragment)quote:Op zondag 8 mei 2005 16:57 schreef HajdukSplit het volgende:
Tijdens het uitgaan hoorde ik een nummer... soort jumpstyle/hardstyle nummer...
zij/hij zong teksten zoals you can suck me like a ho.. en put your titties in my face...
wie weet welke ik bedoel? moet hem echt hebben
tnx alvast
quote:Op zondag 8 mei 2005 15:54 schreef Mark het volgende:
Die is van Gunther (Ding dong song)
Ik ben ook helemaal opzoek naar dat nummerquote:Op zondag 8 mei 2005 16:57 schreef HajdukSplit het volgende:
Tijdens het uitgaan hoorde ik een nummer... soort jumpstyle/hardstyle nummer...
zij/hij zong teksten zoals you can suck me like a ho.. en put your titties in my face...
wie weet welke ik bedoel? moet hem echt hebben
tnx alvast
Op die titel vind ik niksquote:Op zondag 8 mei 2005 21:14 schreef T1andonly het volgende:
i wanna know is there anyone on the floor who can suck me like a whore...
Nou het is van Felix tha housecat
als iemand het heeft dan had ik graag even contact met die persoon
echt niemand?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:47 schreef UFOtje het volgende:
Ik zoek het orgineel van de vocals die gebruikt worden in de volgende techno plaat:
"Whitelabel - Schranz bailando"
Fragmentje!![]()
Er zal ongetwijfeld "bailando" in de titel zitten, maar daarop vind ik te veel nummers.
Het was even zoeken maar ik heb hem nu. Het is Overseer - Velocity Shiftquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:22 schreef Jaytonized het volgende:
Ik zoek nog een nummer..
Volgens mij was het in de reclame van Vodafone:
Een man met MP3-speler (of wat dan ook) loopt naar buiten en z'n uiterlijk verandert met z'n muziekstijl mee in een paar flitsen.. Een beetje reaggea, als rocker etc. boogie nights komt ook in die reclame voor..
Ik zoek het nummer waar hij mee begint en mee eindigt (in de clip zichzelf dus)
Het is een opgevoerd stemmetje met een vette beat erachter..
Iemand enig idee?
Je link werkt nietquote:Op maandag 9 mei 2005 13:16 schreef Pouls het volgende:
Ik kwam dit filmpje tegen op het internet, nu heb ik overal gezocht, maar ik kan er niet achter komen welk liedje er gebruikt wordt, weet hier iemand het??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |