Macy Gray- try? komt dat zinnetje wel in voor.....quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:41 schreef PAA-053 het volgende:
Ik zoek er ook weer wat
1) Een nummer met daarin "Oooooooooo, when I'm dreaming of You"
Gedraaid op dinsdagavond 26 april op 3Fm om 22:29, maar die lijst staat niet meer op de site
Erg mooi nummer, maar is hem niet......quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:31 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
Macy Gray- try? komt dat zinnetje wel in voor.....
Nee, dat is 'm niet..maar toch bedankt!quote:
thnx dat is um!!!:D:D:Dquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:33 schreef noutie het volgende:
[..]
Misschien:
Groove is in the heart, van Dee-lite
Een geremixte versie van Carl Orff's Oh Fortuna uit Carmina Burana. Vraag me niet welke.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:48 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer wat gedraaid wordt in de show van Najib Amhali. Het is in het stukje uitgaan als hij zijn vriendin neer slaat nadat zij heeft zitten zeuren.
Najib Amhali Op deze pagina staat het stukje
Fragma - Toca me misschien?quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:10 schreef HV het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm niet..maar toch bedankt!
Het is niet zo'n bekend nr, want heb 'm al een hele tijd niet gehoord.
Naja zal zelf ook nog maar wat zoekwerk verrichten![]()
Sam Cooke - Wonderful world (don't know much about history...)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:47 schreef Serious_satisfaction het volgende:
wie kan mij helpen ?? ik doorsta momenteel een periode van nostalgische muziek, en ik zou graag aan mijn verzameling het intro nummer van het programma Herexamen willen toevoegen, alleen ik kan dus niet op de artiest komen/ titel.
wat ik wel weet is dat het moraal van het nummer is dat hij dus slecht is in alle schoolvakken maar dat hij wel van haar houdt ofzo.
Wilde gok: The Selecter - On My Radio?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:56 schreef nectarientje het volgende:
gisteren gehoord op het bevrijdingsfestival in Rotterdam:
het is een wat ouder nummer(wel bekend) en het gaat ongeveer zo:
(ik ken geen teksten dus het wordt even tiediedieidie)
tiediediedie die show
jodeleii
tiediediedie die show
jodeleii
(soort vraag antwoord)
en dan zit er een soort ska-refrein bij
Ik lees dit nu zo even terug en echt, bewondering voor degene die nu snapt waar ik het in hemelsnaam over heb
![]()
jaaa ik denk het wel! The selecter speelde dat nummer nl ook maar ik dacht dat het een of ander fout coverbandje wasquote:
Is van Gordon.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:05 schreef Serious_satisfaction het volgende:
wie kent het nummer dat 1 iemand loopt te bazelen:
sjacherijn sjacherijn,
sjacherijn,
sjacherijn,
sjacherijn, wat ben jij een sjacherijn etc
4) Damien Rice - Older Chestsquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:41 schreef PAA-053 het volgende:
4) Een nummer met daarin
"Papa went to other lands
...
someone who understands"
5) Een nummer met daarin:
"I'm ready
I'm ready
...
I'm fine
I'm coloured insecure
no'one gets ....
...
I'm folded (folded???)
and unfolded
I'm unfolding"
Als iemand me kan helpen, heel graag! Alvast ontzettend bedankt!!
Die foto stond in een ander topicquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:54 schreef renz0r het volgende:
Hoe heet het nummer die wordt gebuikt bij de nieuwe ABNAMRO reclame waar je een tekenfipmpje ziet dat een man met een plantengieter zijn huisje dmv van water groter laat groeien
BVD
Weet niet zeker of die het is, maar volgens www.ster.nl zit er bij de commercial "Groeiende ondernemingen" het liedje van Billy Swan - I can helpquote:
Thnx!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Weet niet zeker of die het is, maar volgens www.ster.nl zit er bij de commercial "Groeiende ondernemingen" het liedje van Billy Swan - I can help
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |