Hihiquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:03 schreef Bananenman het volgende:
Gaat dat tuig van een just me ook een topic openen. Ik spam speciaal deze vorige editie van de reeks vol, en dan opent meneer er gewoon nog een topic naast!
Oh en Robbie ook gefeliciteerd
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:03 schreef Bananenman het volgende:
Gaat dat tuig van een just me ook een topic openen.
Ik ben dan ook 20 gewordenquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Tss heeft die ook nog 's 2 naam topics
Arm SCHaapquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja hallo dat ben ik pas over 1 jaar en 6 dagen.
En dan ben ik allang geband hier
Meneer?quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:03 schreef Bananenman het volgende:
Gaat dat tuig van een just me ook een topic openen. Ik spam speciaal deze vorige editie van de reeks vol, en dan opent meneer er gewoon nog een topic naast!
Oh en Robbie ook gefeliciteerd
het is dat ik geen tieten-foto hebquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Meneer?
just me, hoor je dat: ze zeggen meneer tegen je.
Da's in jouw geval ook lastig.quote:
quote:
Alleen dit rondje. De rest is voor mijn rekening!quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, maar die heb ik nog wel van je
[afbeelding]
Dat is toch die naaktfoto die ikvan Bloempje in mijn documenten had staanquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:24 schreef Bluezz het volgende:
Nee, maar die heb ik nog wel van je
[afbeelding]
Betekent dat dat Bluezz ook de rest van alle naaktfoto's van mijn aanbidsters kan vinden?quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet je niet zo onzorgvuldig met het materiaal omspringen Golfer.
Als je je oordopjes meeneemt is dat no problemquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
oja DOCgefeliciteerd, k hoop dat k jou in Instanbul mag tegenkomen
he wat ongezellig van jequote:Op woensdag 4 mei 2005 01:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je je oordopjes meeneemt is dat no problem
En ja ik moet naar bed
Weet je zeker dat het niet andersom was?quote:
ja bijna medelijdenquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
Sure,nog een paar uurtjes en dan mogen we weer op om te gaan werken,wat een hard leven heb ik toch![]()
100%,ZIJ praat niet meer met mijquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet andersom was?
allemaal voor dat kutclubje van jouquote:
Het scheurde en het rekte nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:38 schreef rubbereend het volgende:nu alweer, voldeed ze niet aan de eisen?
stiekum hou je wel van PSVquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
allemaal voor dat kutclubje van jou
nu om 12 uur afgewerkt,straks om 8 uur beginnen tot 3 zodat ik vanavond naar PSV v Milan kan.
Had anders niet gekund
je moet in t kinderdagverblijf ook wel de oppasjuf versieren natuurlijk en niemand andersquote:
al zovaak als PSV?quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb het ook voor AZ gedaan dit jaar...
Kut,ze werkt bij mij en ik werk niet daar........quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet in t kinderdagverblijf ook wel de oppasjuf versieren natuurlijk en niemand anders
morgen in het stadion, die 2 minuten stilte, dat gaat indrukwekkend zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:42 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat mandje opzoeken.
Enne...wees morgenavond/straks even solidair met me en respecteer die paar minuten stilte?
Trusteh!
PSV 3x maal dit seizoen maar 1x vanwege Arsenal.quote:
we shall see,ben nog niet binnen danquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
morgen in het stadion, die 2 minuten stilte, dat gaat indrukwekkend zijn.
XX 2e rij van bovenquote:Op woensdag 4 mei 2005 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
Mietje,welk vak zit je eik?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:58 schreef DutchGooner het volgende:
OK, ik FF rij 25 dus doe wel effe zwaaien.
Dat is trouwens wel ver van elkaar
aha, je gaat schoonmaken. Fijn hoeft bluezz dat morgen niet te doen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:02 schreef DutchGooner het volgende:
OK,en nu effe oprotten wil je?
Eindelijk de kroeg voor mij zelf
Bende ziek?quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, je gaat schoonmaken. Fijn hoeft bluezz dat morgen niet te doen.
neuh, moet wel poepenquote:
k beloof nixquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 01:42 schreef golfer het volgende:
* golfer gaat mandje opzoeken.
Enne...wees morgenavond/straks even solidair met me en respecteer die paar minuten stilte?
soms is teruglezen best leukquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:03 schreef Bananenman het volgende:
quote:
misschien is ze wel stiekem een meneerquote:
misschien wel jaquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
misschien is ze wel stiekem een meneer
ik wel...en geen meneerquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
misschien is ze wel stiekem een meneerheb er nog nooit irl gezien....
mogguh Bjoro
Hier binnen is het gelukkig ook droog, en koffiequote:
yepquote:Op woensdag 4 mei 2005 09:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik wel...en geen meneer
eindelijk van de brug af spidey ?
Vanavond in de kroeg kijken Spidey?quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:38 schreef Spideyman het volgende:
[..]
yep
maar niet voordat ik m'n vriendjes erbij had geroepen
[afbeelding]
Wacht maar tot psv zich vanavond voor de finale plaatst!quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:59 schreef Lionheaad het volgende:
Dacht dat carnaval toch echt al voorbij was
quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wacht maar tot psv zich vanavond voor de finale plaatst!
huhquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zoo net even de kluis op de Sensation site gekraakt
weer zo'n dag die thuis efficienter uit zo pakken dan op kantoor ??quote:Op woensdag 4 mei 2005 10:48 schreef clauwheee het volgende:
Gezellig, al die kindertjes mee met pa of ma naar de werkvloer
Kindertjes vinnik superleuk, maar niet als ik ff rustig wil doorwerken
Ja. Lijkt er wel op. Het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
weer zo'n dag die thuis efficienter uit zo pakken dan op kantoor ??
jammer genoeg wel. 'kstond in de rij voor kaarten (heb alleen club card) maar die krengen waren binnen 10 minuten uitverkocht.quote:
oooh dat hadden wij vroeger ook, pa kon dan doorwerken en kinderen werden bij mij gedumptquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:48 schreef clauwheee het volgende:
Gezellig, al die kindertjes mee met pa of ma naar de werkvloer
Kindertjes vinnik superleuk, maar niet als ik ff rustig wil doorwerken
Meneertje JustOppasquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:14 schreef just me het volgende:
oooh dat hadden wij vroeger ook, pa kon dan doorwerken en kinderen werden bij mij gedumpt
Wel ouder, maar nog steeds niet wijzerquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:28 schreef JaWi het volgende:
Goedenmorgen.
Seedorf belde net, vanavond gaat hij als kadootje een hattrick scoren.
tis momenteel JustGigantischZenuwachtig.. vriendin krijgt om 12.00 uur uitslag van lever-bioptquote:
Dat hoor ik net iets te vaak vandaagquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wel ouder, maar nog steeds niet wijzer
Dat is wel het minste wat ie voor je kan doen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:28 schreef JaWi het volgende:
Goedenmorgen.
Dat zeggen ze tegen mij ook altijd op m'n verjaardagquote:
3 penals zekerquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:28 schreef JaWi het volgende:
Goedenmorgen.
oei....JustSterkte dan maar lieverdquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:30 schreef just me het volgende:
[..]
tis momenteel JustGigantischZenuwachtig.. vriendin krijgt om 12.00 uur uitslag van lever-biopt![]()
Na de zomerquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:45 schreef Spideyman het volgende:
Weet iemand wanneer de nieuwe South Park uitkomt?
Het is alweer een week of twee gelee namelijk.
quote:
dank je.. ik ga maar even in de tuin wat doen en wachten tot ik het bericht krijgquote:
Lekker man.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:05 schreef golfer het volgende:
Het eerste deel van deze dag zit er weer op.
om alvast in de stemming te komen voor Istanbulquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo turkse pizza's halen voor vanavond
Damn. Nou ja we hebben nog altijd Family Guy, Robot Chicken, American Dad, Penn & Teller, The Office (US versie), 24 etc. etc.quote:
Family Guyquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Damn. Nou ja we hebben nog altijd Family Guy, Robot Chicken, American Dad, Penn & Teller, The Office (US versie), 24 etc. etc.
Nee omdat het lekkah isquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:22 schreef Bjoro het volgende:
om alvast in de stemming te komen voor Istanbul
(vraag maar ff aan je mannetje)
dat is eigenlijk de beste redenquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:34 schreef Bluezz het volgende:
Nee omdat het lekkah is
En mannetje zit thuis en ikke niet
Huh?quote:
die gaat weer naar ajaxquote:
Ja dat wil ajax denk ik ook nietquote:
Hodverdommequote:
a) met JaWiquote:
d) met je werkquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
a) met JaWi
b) met TerroRobbie
c) met Sikora
Die avatar van mij is inderdaad het spoor naar Auschwitz en nee, die komt niet vanavond op de FP enzo. Daarvoor hebben ze, geloof ik, een andere in petto.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:43 schreef JaWi het volgende:
Komt die avater van jou vanavond weer op de fp enz, golfer?
je wordt er wel onherkenbaar door.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Die avatar van mij is inderdaad het spoor naar Auschwitz en nee, die komt niet vanavond op de FP enzo. Daarvoor hebben ze, geloof ik, een andere in petto.
e) Francesc Fabregas (1987)quote:
dat zijn toch die "duitsers" van gisterenquote:
Uit welk land?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat zijn toch die "duitsers" van gisteren
Oh ja Family Guyquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Damn. Nou ja we hebben nog altijd Family Guy, Robot Chicken, American Dad, Penn & Teller, The Office (US versie), 24 etc. etc.
nederland en kroatie ?quote:
klinkt meer als het Turks-Ghanese Swahiligebied.quote:
toch niet schijntquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:40 schreef mitt het volgende:
klinkt meer als het Turks-Ghanese Swahiligebied.
quote:Statistieken:
03.05.2005
San Guiliano Terme, Italië
EK (Onder 17)
Nederland - Kroatië 2-2 (0-1)
Scoreverloop: 29. Kalinic 0-1; 67. Bacelic Grgic 0-2; 1-2; 80. Vorthoren 1-2; 85. Van der Laan 2-2.
Geel: Marcellis (63.) en Özçelik (64.) voor Nederland; Lovren (14.) en Rasic (61.) voor Kroatië.
Opstelling: Tim Krul (ADO Den Haag); Robin Huisman De Jong (SC Heerenveen), Dirk Marcellis (PSV), Jordy Buijs (Feyenoord), Martijn van der Laan (FC Groningen); Jerson Anes Ribeiro (Feyenoord), Vurnon Anita (Ajax), Jeffrey Sarpong (Ajax); Melvin Zaalman (Sparta Rotterdam), Diego Biseswar (Feyenoord), John Goossens (Ajax).
Wissels: 25. Marvin Emnes (Sparta) voor Zaalman; 41. Ömer Özçelik (FC Utrecht) voor Anes Ribeiro; 66. Niels Vorthoren (Willem II) voor Goossens.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij is het voor mij de nationale pechweek ofzo.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:51 schreef Bananenman het volgende:
Ik word net wakker![]()
Wederom gefeliciteerd Jaaw!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb geen pech deze week... mag ik wel blijven
13.46 uur kwam het sms-je binnen dat er geen kwaadaardige cellen gevonden zijnquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef clauwheee het volgende:
JustZenuwachtig heb je al iets gehoord?
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:06 schreef just me het volgende:
[..]
13.46 uur kwam het sms-je binnen dat er geen kwaadaardige cellen gevonden zijn
Mooi zo JMquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:06 schreef just me het volgende:
[..]
Goed nieuws, JM.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:06 schreef just me het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:06 schreef just me het volgende:
[..]
neemt uit sollidariteit een frisjequote:
Fotoquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:28 schreef methodmich het volgende:
* methodmich is vanochtend naar de kapper geweest, joehoe.
* VoreG gaat zaterdag naar de kapper, woohooquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:28 schreef methodmich het volgende:
* methodmich is vanochtend naar de kapper geweest, joehoe.
Hmmm...ik kan zo ook wel even naar de kapper lopenquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
* VoreG gaat zaterdag naar de kapper, woohoo
Kun je de roddelbladen weer eens even doornemen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:42 schreef Noca het volgende:
[..]
Hmmm...ik kan zo ook wel even naar de kapper lopen
Ik kijk altijd eerst vanuit hier of er iemand zit, als er niemand wacht ren ik snel heen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kun je de roddelbladen weer eens even doornemen.
Tja jij zal eens een keer niet gaan zuipenquote:
zijn paps en mams alweer terugquote:
Omdat ze denken dat ze gemeen moeten zijn voor dat iemand zijn ding goed doetquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:51 schreef Vom het volgende:
Zo terug van de fysio.
Waarom doen fysiotherapeuten altijd zo gemeen![]()
Waren die weg dan?quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met de foto's ???
Het is hier zo stil, echt verschrikkelijk, verveel me kapot, zit alleen en dat tot 17 uur
Ik proef hier een lichte frustratiequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze gemeen moeten zijn voor dat iemand zijn ding goed doet
Ik moest er vorig jaar ook heen omdat me voet was gebroken
Gore botte eikel
ja hoor, gooi ze nog wel een keer onlinequote:Op woensdag 4 mei 2005 15:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is het nog gelukt met de foto's ???
Het is hier zo stil, echt verschrikkelijk, verveel me kapot, zit alleen en dat tot 17 uur
bluezz zou zeggen .....fotoquote:
quote:
Wil je voortaan niet meer oversteken op de snelweg voor een vrachtauto langs????quote:
Was dat voor of na je 17equote:Op woensdag 4 mei 2005 16:19 schreef tong80 het volgende:
Just me ik weet ook nog de eerste keer dat iemand meneer tegen me zei
namaak supporter !quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:14 schreef clauwheee het volgende:
Maar snappen jullie dat nou, gaat Noca, tijdens de wedstrijd van PSV, met haar papa naar de bios!
Ik had op m'n 11de al de baard in de keel.quote:
Nergens voor nodig, PSV is er toch al uitquote:
dat hoeft toch ook niet...je bent toch voetbal liefhebber ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:23 schreef Noca het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen PSV supporter
En ik kijk de finale dan wel die PSV winnend afsluit
Door meisjes van 14 meneer genoemt worden op je 14e is natuurlijk niet echt meneerquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had op m'n 11de al de baard in de keel.
Jupquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook niet...je bent toch voetbal liefhebber ?
Ze zei : 'Jezus Tong, da's een hele meneer.'quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Door meisjes van 14 meneer genoemt worden op je 14e is natuurlijk niet echt meneer
Ik loop achterquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zei : 'Jezus Tong, da's een hele meneer.'
Zo praten meisjes tegen mannen met een slurfje van 8 centimeterquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zei : 'Jezus Tong, da's een hele meneer.'
Jongetjes wel dan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo praten meisjes tegen mannen met een slurfje van 8 centimeter
Kopt in...quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook niet...je bent toch voetbal liefhebber ?
nietquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:32 schreef Noca het volgende:
Een sex liefhebber kijkt immers ook niet alle sexfilms die op tv zijn![]()
B2quote:
De echte natuurlijk met onze eigen Sylviaquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb zondag nog een stukkie vanEmmanuele
gezien
Jeugdsentiment
quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:17 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wil je voortaan niet meer oversteken op de snelweg voor een vrachtauto langs????
het is nu een zooitje op de snelweg!!!1
en vlugge japiequote:
Das lief van jequote:Op woensdag 4 mei 2005 17:09 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro is de wegwezer.....
PSV-ers ik hoop echt dat jullie het halen !
ik ben niet jaloers - ik ben niet jaloers - ik ben niet jaloers - ik ben niet jaloers -quote:
Dat noem je nou een bierbuik.quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:18 schreef JaWi het volgende:
Zo 7 km gelopen en 200 sit-ups.
dus op je 20ste half.
Op dit momentquote:Op woensdag 4 mei 2005 18:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Op dit moment niet, of ben jij meer van het echte werk?
ik heb wel wat gekocht en gezellig met Danny een kletspraatje gehouden, ben nu bezig de boel te installeren !quote:
Whisky (de Schotse variant) is anders Goddelijk spul!quote:Op woensdag 4 mei 2005 18:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Op dit moment.
Ik ben niet van de whiskey etc. voor de rest alles waar alcohol in zit.
En dat is...quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:07 schreef Noca het volgende:
Succes vanavond PSV-ers!
Ik hoop op een goede afloop...
Sandman man, had ik nooit achter je gezocht!quote:Op woensdag 4 mei 2005 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb zondag nog een stukkie vanEmmanuele
gezien
Jeugdsentiment
Verder alles goed spidey?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:26 schreef Spideyman het volgende:
Wilhelmus vahan Nahasuawe ben ik van Duitsen bloed!
*Met ze alluhhh* *inhaken*
ik was nog niet van plan om morgen te gaan hemelenquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:33 schreef pfaf het volgende:
Ik ga ff douchen en dan PSV-kijken.
Goede Hemelvaartsdag allen.
*meldtquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
* SCH wil graag even een half uurtje boven op iemand liggen. Vrijwilligers?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |