abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29054064
nee joh, dat spul wat ie me geeft levert meer problemen op dan het oplost. daarom is het wat mij betreft geen psoriasis
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_29065770
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 13:09 schreef debby1973 het volgende:
Ik ben zelf helemaal verslaafd aan de spullen van jessicurl. Vooral de produkten van suave zijn heel geschikt voor co.
Grappig om te zien dat ik niet de enige Suave enthousiasteling ben. Maar mn fles conditioner is nu bijna op (meegenomen uit Amerika). Kun je de Suave produkten ook hier ergens in NL kopen? Het is trouwens een van de goedkopere merken in de states. Ik kocht een enorme fles conditioner voor 1 USD en het werkt perfect
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_29066068
Je kunt ze op die site bestellen en volgens mij verkoopt zij het ook op een aantal punten. Staat denk ik wel op de site.
een fles van 444ml kost 3 euro.

gevonden:
Mariposa Import heeft distribiteurs in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Leiden......
Voor meer info, stuur ons een e-mail. info@mariposa-import.com
pi_29067175
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 17:21 schreef debby1973 het volgende:
Je kunt ze op die site bestellen en volgens mij verkoopt zij het ook op een aantal punten. Staat denk ik wel op de site.
een fles van 444ml kost 3 euro.

gevonden:
Mariposa Import heeft distribiteurs in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Leiden......
Voor meer info, stuur ons een e-mail. info@mariposa-import.com
Perfect! thanks Debby, ga meteen ff kijken!
pi_29067260
Graag gedaan Samson! Er staan een heleboel leuke spullen op die site en lekker betaalbaar.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 20:32:36 #206
96325 Alsgeenander
appeltje eitje
pi_29069960
he.. waarom ontdek ik dit topic nu pas? Het klinkt allemaal erg interessant.. zeker de moeite waard om eens te proberen!
Ik heb nooit last van mijn hoofdhuid eigenlijk, maar moet mn haar wel altijd om de dag wassen omdat het anders echt te vet wordt.
Doordeweeks was ik meestal alleen mn haar met shampoo, omdat ik dan geen tijd heb voor conditioner. In het weekend heb ik daar wel tijd voor, en merk dan wel gelijk dat mn haar vele malen zachter en fijner aanvoelt.

Oke, ik heb even de conditioners/cremespoelingen erbij gepakt die ik momenteel heb staan
Een redelijk volle fles Andrélon zomerblond cremespoeling, een half volle tube John Frieda Sheer Blonde Conditioner en nog een beetje Dove Conditioner voor normaal haar.

Wat zou nou het beste zijn voor de eerste lange behandeling en de tweede kortere vraag ik me af? Heb vandaag mn haar gewassen toevallig dus ga het maandag uitproberen denk ik.. dan kan ik eventueel van tevoren nog een andere conditioner erbij kopen.
Iemand een idee welke twee ik het beste kan gaan gebruiken?
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
pi_29070211
Ik heb mijn haar ook gewassen op deze manier. Mijn haar wat flink geverfd is, en pas weer eens voorzien is van blonde plukken, vond het heerlijk. Lekker zacht, niet zwaar, wat ik wel verwachtte. Ik ga dit vaker doen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29076108
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 20:32 schreef Alsgeenander het volgende:
Iemand een idee welke twee ik het beste kan gaan gebruiken?
Volgens mij zijn de drie die je noemt allemaal meer geschikt als tweede. Ik heb zelf de Kruidvat gele conditioner als eerste. Ik wissel CWC en CO trouwens aan beetje af, maar alleen shampoo doe ik niet meer. CWC kost echt nauwelijks meer tijd dan shampoo alleen.
pi_29079681
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:16 schreef Samson het volgende:

[..]

Perfect! thanks Debby, ga meteen ff kijken!
En Samson? Heb je nog iets gevonden op die site?
pi_29080936
quote:
Op zondag 24 juli 2005 10:34 schreef debby1973 het volgende:

[..]

En Samson? Heb je nog iets gevonden op die site?
Yep! die coconut conditioner met silk protein is dus degene die ik heb, precies dezelfde fles. Bij de wallmart voor USD 1 gekocht. Maar ik heb er ook wel iets meer voor over hoor. Ik heb al een emailtje gestuurd of ik het bv ook in Adam ergens kan kopen. Zo niet dan bestel ik het gewoon op de site. Je kunt als prive persoon (geen bedrijf dus) toch ook gewoon bestellen neem ik aan?
pi_29081233
Ja, ik bestel daar bijna elke maand wel iets. Ze zijn daar echt heel aardig.
pi_29081514
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:11 schreef debby1973 het volgende:
Ja, ik bestel daar bijna elke maand wel iets. Ze zijn daar echt heel aardig.
ok, top! eerst even wachten op een reactie op mn mail en anders dus online bestellen, bedankt voor je tip!
pi_29081589
Er komt wel 5,50 aan verzendkosten bij. Dus zou dan maar een flink voorraadje gaan bestellen. Maar ik denk dat je het wel in Amsterdam kunt ophalen hoor.
pi_29085979
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:32 schreef debby1973 het volgende:
Er komt wel 5,50 aan verzendkosten bij. Dus zou dan maar een flink voorraadje gaan bestellen. Maar ik denk dat je het wel in Amsterdam kunt ophalen hoor.
Ik heb al een mailtje terug ontvangen, heel snel dus en dat op een zondag! Ze gaf een andere contactpersoon in adam op met emailadres, dus die ook maar even gemaild, ben benieuwd!
  zondag 24 juli 2005 @ 15:40:40 #215
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29086066
Zitten hier ook siliconen in?
pi_29091354
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:40 schreef MadGuy het volgende:
Zitten hier ook siliconen in?
Ik zou het je graag vertellen maar durf het niet te zeggen. Als jij het aan de ingredienten kunt zien zal ik ze wel voor je opschrijven, maar het is nogal een lijst met ingewikkelde namen...
  zondag 24 juli 2005 @ 19:12:28 #217
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29091574
Alles wat op -cone eindigt...
pi_29091902
Water, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Potassium Chloride, Fragance, Distearyldimonium Chloride, Disodium EDTA, Glycerin, 2-Bromo-2-Nitropropane-1.3-Diol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Propylene Glycol, Silk Amino Acids, Honey, Nettle Extract, Rosemary Extract, Coconut Extract.

Thats it
  zondag 24 juli 2005 @ 19:27:51 #219
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29092109
Oeh netjes. Misschien ook eens het proberen waard!
pi_29093412
quote:
Op zondag 24 juli 2005 19:27 schreef MadGuy het volgende:
Oeh netjes. Misschien ook eens het proberen waard!
zeker het proberen waard, zeer geschikt voor co en ruikt ook erg lekker tijdens het "wassen" cocos dus maar niet zo dat die lucht enorm in je haar blijft hangen
  zondag 24 juli 2005 @ 20:08:01 #221
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29093449
TVP, ik ga dinsdag maar eens bij de Etos shoppen [14.gif]
Ik ben namelijk óók al mijn haar wat langer aan het laten groeien.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 24 juli 2005 @ 20:17:37 #222
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_29093731
quote:
Op zondag 24 juli 2005 20:08 schreef Yildiz het volgende:
TVP, ik ga dinsdag maar eens bij de Etos shoppen [14.gif]
Ik ben namelijk óók al mijn haar wat langer aan het laten groeien.
Hola!
pi_29153432
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:32 schreef debby1973 het volgende:
Ha Debby, nogmaals dank voor je tip, ik kan het vrijdag al ophalen in Adam en het is toevallig ook nog vlakbij mn werk! Komt heel goed uit dus.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 22:22:05 #224
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29154528
Zoooooo
even wezen shoppen bij de Etos.
Et voila
De machines:
Normaal tot vet haar, nu te lang om met gel te doen, plus dat veel gel niet werkt met mijn haar, alleen dat hele sterke kappersgel heeft iets van effect

Enfin: het gereedschap
Etos Shampoo (een groen) Normaal tot vet haar
Etos Crémespoeling (alleen t streepje de andere kant op) voor normaal haar
En, (jazeker) Schwarzkopf Gliss Kur, Cream Wax, Style & Care, glans en perfecte controle

Ze wou me ook nog ipv dat laatste een kleiner flesje aansmeren, van 200ml, een groengeel achtig dingetje van glas, met een klein pompje. Kostte alleen wel 9 euro ipv de 5 hiervoor.
Toen had ik zoiets van nouu, ik probeer eerst ditte wel

Ik wil namelijk helemaal af van het gel in mijn haar doen, en er eens goed mee omgaan
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:45:27 #225
96325 Alsgeenander
appeltje eitje
pi_29200264
Ik heb mn haar nu 3 keer gewassen op de CO manier, en tot nu toe ben ik echt heel erg tevreden!! Mn haar is vele malen zachter, beter handelbaar en glanzender. Heb al een paar keer te horen gekregen dat mn haar leuk zit, jeej!

's morgens al ik weinig tijd heb laat ik het gewoon wat minder lang intrekken, en als ik vrij neem ik alle tijd en laat het een half uurtje intrekken. Heerlijk om je haar zo te verwennen!!
Binnenkort maar eens wat andere conditioners proberen en een paar maskertjes inslaan..
I smile because I haven't the slightest idea what's going on..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')