Grappig om te zien dat ik niet de enige Suave enthousiasteling ben. Maar mn fles conditioner is nu bijna op (meegenomen uit Amerika). Kun je de Suave produkten ook hier ergens in NL kopen? Het is trouwens een van de goedkopere merken in de states. Ik kocht een enorme fles conditioner voor 1 USD en het werkt perfectquote:Op vrijdag 22 juli 2005 13:09 schreef debby1973 het volgende:
Ik ben zelf helemaal verslaafd aan de spullen van jessicurl. Vooral de produkten van suave zijn heel geschikt voor co.
Perfect! thanks Debby, ga meteen ff kijken!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:21 schreef debby1973 het volgende:
Je kunt ze op die site bestellen en volgens mij verkoopt zij het ook op een aantal punten. Staat denk ik wel op de site.
een fles van 444ml kost 3 euro.
gevonden:
Mariposa Import heeft distribiteurs in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Leiden......
Voor meer info, stuur ons een e-mail. info@mariposa-import.com
Volgens mij zijn de drie die je noemt allemaal meer geschikt als tweede. Ik heb zelf de Kruidvat gele conditioner als eerste. Ik wissel CWC en CO trouwens aan beetje af, maar alleen shampoo doe ik niet meer. CWC kost echt nauwelijks meer tijd dan shampoo alleen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:32 schreef Alsgeenander het volgende:
Iemand een idee welke twee ik het beste kan gaan gebruiken?
En Samson? Heb je nog iets gevonden op die site?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:16 schreef Samson het volgende:
[..]
Perfect! thanks Debby, ga meteen ff kijken!
Yep! die coconut conditioner met silk protein is dus degene die ik heb, precies dezelfde fles. Bij de wallmart voor USD 1 gekocht. Maar ik heb er ook wel iets meer voor over hoor. Ik heb al een emailtje gestuurd of ik het bv ook in Adam ergens kan kopen. Zo niet dan bestel ik het gewoon op de site. Je kunt als prive persoon (geen bedrijf dus) toch ook gewoon bestellen neem ik aan?quote:Op zondag 24 juli 2005 10:34 schreef debby1973 het volgende:
[..]
En Samson? Heb je nog iets gevonden op die site?
ok, top! eerst even wachten op een reactie op mn mail en anders dus online bestellen, bedankt voor je tip!quote:Op zondag 24 juli 2005 12:11 schreef debby1973 het volgende:
Ja, ik bestel daar bijna elke maand wel iets. Ze zijn daar echt heel aardig.
Ik heb al een mailtje terug ontvangen, heel snel dus en dat op een zondag! Ze gaf een andere contactpersoon in adam op met emailadres, dus die ook maar even gemaild, ben benieuwd!quote:Op zondag 24 juli 2005 12:32 schreef debby1973 het volgende:
Er komt wel 5,50 aan verzendkosten bij. Dus zou dan maar een flink voorraadje gaan bestellen. Maar ik denk dat je het wel in Amsterdam kunt ophalen hoor.
Ik zou het je graag vertellen maar durf het niet te zeggen. Als jij het aan de ingredienten kunt zien zal ik ze wel voor je opschrijven, maar het is nogal een lijst met ingewikkelde namen...quote:Op zondag 24 juli 2005 15:40 schreef MadGuy het volgende:
Zitten hier ook siliconen in?
zeker het proberen waard, zeer geschikt voor co en ruikt ook erg lekker tijdens het "wassen" cocos dus maar niet zo dat die lucht enorm in je haar blijft hangenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:27 schreef MadGuy het volgende:
Oeh netjes. Misschien ook eens het proberen waard!
Hola!quote:Op zondag 24 juli 2005 20:08 schreef Yildiz het volgende:
TVP, ik ga dinsdag maar eens bij de Etos shoppen [14.gif]
Ik ben namelijk óók al mijn haar wat langer aan het laten groeien.
Ha Debby, nogmaals dank voor je tip, ik kan het vrijdag al ophalen in Adam en het is toevallig ook nog vlakbij mn werk! Komt heel goed uit dus.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:32 schreef debby1973 het volgende:
Er komt wel 5,50 aan verzendkosten bij. Dus zou dan maar een flink voorraadje gaan bestellen. Maar ik denk dat je het wel in Amsterdam kunt ophalen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |