Ah, dank, ik had het al wel gelezen, maar niet begrepen dat dat dan wat meer voor mij zou zijn. Ik vroeg me trouwens nog het volgende af: voor de tweede C staat er dat je een "zwaardere" conditioner kan gebruiken. Is het dan, aangezien ik meer last heb van te vet haar dan te droog haar, voor mij geen beter idee om twee keer de lichte (bijvoorbeeld die van Wella) te gebruiken?quote:Op woensdag 8 juni 2005 07:53 schreef DarkElf het volgende:
voor mensen die snel plakhaar krijgen is wat in deze post: Haarverzorging op een andere manier dan wassen alleen. staat natuurlijk ook een optie als je niet teveel shampoo wilt gebruiken
doe ik zelf ook wel eens, voornamelijk als ik haast heb.
wat ook héél fijn is voor droog haar --> Silk therapy (biosilk). Ik heb em een paar maanden geleden besteld bij www.haarshop.nl en het is echt geweldig!! je hoeft maar een paar druppels in je haar te doen na het wassen en als je het dan fohnt is het heel snel droog, en zo zacht!! kappers gebruiken het ook geloof ik.. en het ruikt ook echt lekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:31 schreef Scandalous het volgende:
Door het blonderen is mijn haar gortdroog geworden, en sindsdien gebruik ik ook geen shampoo meer. Alleen conditioners en af en toe een haarmasker. Ik gebruik Marilyn en Retread van Lush, Color Love conditioner van Lee Stafford en Sheer Blonde van John Frieda. Niet allemaal tegelijk natuurlijk
Aroma masker van Gliss Kur vind ik trouwens het fijnst.
Ahh, goed idee!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:43 schreef -moi- het volgende:
[..]
wat ook héél fijn is voor droog haar --> Silk therapy (biosilk). Ik heb em een paar maanden geleden besteld bij www.haarshop.nl en het is echt geweldig!! je hoeft maar een paar druppels in je haar te doen na het wassen en als je het dan fohnt is het heel snel droog, en zo zacht!! kappers gebruiken het ook geloof ik.. en het ruikt ook echt lekker
kost iets van 20 euro, maar je gebruikt zo weinig dat je er echt heel lang mee doet!
ok, ik wacht braaf afquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:04 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ahh, goed idee!
En Darkelf, het is nog niet helemaal blond, dus ik wacht nog ff met foto's
Kammen doe ik dus al niet meerquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:31 schreef DarkElf het volgende:
heb ik ook maar mijn haar wordt er niet dunner van
denk dat het haren zijn die sowieso los zouden komen
door kammen.
misschien de co. iets minder lang laten zitten en inmasseren?
deze: http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_details&product_id=15quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:06 schreef Scandalous het volgende:
http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_list&cat=17
Hmm...welke gebruik jij, -moi- ?
volgens mij is dat gewoon natuurlijk.. door de verandering van de temperatuur steeds.. en als je conditioner gebruikt, dan glijden je haren er gewoon makkelijk tussenuit.. anders blijven ze gewoon los tussen je andere haren hangen ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2005 16:12 schreef aldostuta het volgende:
Interessant dit. Probleem is dat ik oha na mijn haar gewassen te hebben absurd veel haren richting doucheputje zie drijven. Dat is al na een keer een conditioner inbrengen. als ik nu 2 keer een conditioner in moet gaan brengen en mijn hoofdhuid flink moet gaan masseren, zal dat alleen maar erger worden lijkt mij?
Ps: geldt het probleem van de Fructis shampoo ook voor de Frusctis gels?
Ik heb die ook van de kapper. Is echt heel erg fijn. Ruikt ontzettend lekker en je doet er erg lang mee! Echt een goed product!quote:Op donderdag 30 juni 2005 11:21 schreef -moi- het volgende:
[..]
deze: http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_details&product_id=15
hij staat op op nr. 2 bij topproducten![]()
[..]
quote:Was je krullen eenmaal per week met Andrélon Shampoo Volume + en 'was' het de overige keren met crèmespoeling. Kam je kletsnatte haar eenmaal door en knijp er vervolgens het meeste vocht uit. Knijp/druk je krullen droog met een microfiberdoek of een gewone handdoek. Let op: wrijf je haar in ieder geval niet droog; zo voorkom je dat het beschadigt en hierdoor droog en pluizig wordt.
nog steeds al is het soms wassen tussendoor CWC geworden, is toch beter voor mijn puntenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:47 schreef DarkElf het volgende:
Ik CO meestal drie of vier keer in de week.
tussendoor was ik wel eens gewoon even snel, en dat is meer uit
tijdgebrek/gemakzucht.
ik gebruik nog steeds andrelon cream and care als eerste Cond., ook een grote fles voor weinig.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:42 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben benieuwd welke eerste conditioners bij de die-hards hier nu het meeste heil hebben. Ik gebruikte een hele tijd de Hema cremespoeling voor normaal haar, ik ben benieuwd naar die van de Kruidvat, met name omdat dat übergrote flessen zijn en dus goedkoper!
OEH!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:23 schreef Oblivion het volgende:
DARKELF!!!! IK GA JE HEEL HARD KUSSEN!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb dus een hoofdhuid als er maar iets verkeerd gaat zit er gelijk berg op zit...![]()
De baby ziekte ja...![]()
En dit werkt! HET WERKT GEWOON!
Ik heb nog nooit NIET mijn hoofdhuid gevoeld.
Al na 1 keer werkt het!
Godsamme waar was je 10 jaar geleden...![]()
Als jij het risico van jeuk op je kop wil moet je kopen waar je zin in hebtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:10 schreef MadGuy het volgende:
Ja, ik snap dat je het risico niet wilt nemen. Als ik het zo lees is het echter allemaal niets nieuws. Schadelijke dingen vermijden is onmogelijk omdat er steeds meer bekend wordt wat nu wel en niet schadelijk is voor je. Uiteindelijk is er voor elke stof wel een nadeel te vinden.
Ik wist niet dat ik haarproducten importeerdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |