quote:Was je krullen eenmaal per week met Andrélon Shampoo Volume + en 'was' het de overige keren met crèmespoeling. Kam je kletsnatte haar eenmaal door en knijp er vervolgens het meeste vocht uit. Knijp/druk je krullen droog met een microfiberdoek of een gewone handdoek. Let op: wrijf je haar in ieder geval niet droog; zo voorkom je dat het beschadigt en hierdoor droog en pluizig wordt.
nog steeds al is het soms wassen tussendoor CWC geworden, is toch beter voor mijn puntenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:47 schreef DarkElf het volgende:
Ik CO meestal drie of vier keer in de week.
tussendoor was ik wel eens gewoon even snel, en dat is meer uit
tijdgebrek/gemakzucht.
ik gebruik nog steeds andrelon cream and care als eerste Cond., ook een grote fles voor weinig.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:42 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben benieuwd welke eerste conditioners bij de die-hards hier nu het meeste heil hebben. Ik gebruikte een hele tijd de Hema cremespoeling voor normaal haar, ik ben benieuwd naar die van de Kruidvat, met name omdat dat übergrote flessen zijn en dus goedkoper!
OEH!quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:23 schreef Oblivion het volgende:
DARKELF!!!! IK GA JE HEEL HARD KUSSEN!!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb dus een hoofdhuid als er maar iets verkeerd gaat zit er gelijk berg op zit...![]()
De baby ziekte ja...![]()
En dit werkt! HET WERKT GEWOON!
Ik heb nog nooit NIET mijn hoofdhuid gevoeld.
Al na 1 keer werkt het!
Godsamme waar was je 10 jaar geleden...![]()
Als jij het risico van jeuk op je kop wil moet je kopen waar je zin in hebtquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:10 schreef MadGuy het volgende:
Ja, ik snap dat je het risico niet wilt nemen. Als ik het zo lees is het echter allemaal niets nieuws. Schadelijke dingen vermijden is onmogelijk omdat er steeds meer bekend wordt wat nu wel en niet schadelijk is voor je. Uiteindelijk is er voor elke stof wel een nadeel te vinden.
Ik wist niet dat ik haarproducten importeerdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |