Bedankt voor de tip, maar ik leende eens die van moeders en niet alleen stonk die heel erg naar rozen, het maakte mijn hara ook nog enorm vettig. Ik ben met de Hema cremespoeling in de weer nu en het bevalt goed. De kapper zei vandaag dat mijn haar er gezond uitzag.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:46 schreef Aventura het volgende:
Bij Kruidvat nu 3 flessen Schwarzkopf cremespoeling voor 3 euro
Samequote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:58 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, maar ik leende eens die van moeders en niet alleen stonk die heel erg naar rozen, het maakte mijn hara ook nog enorm vettig. Ik ben met de Hema cremespoeling in de weer nu en het bevalt goed. De kapper zei vandaag dat mijn haar er gezond uitzag.
Ik denk dat ik vooral in de zomer enorm baat hierbij heb, dan heb ik meestal enorm droog haar.
Toch moet ik elke dag wel mijn haar wassen of CO-en, anders is het de volgende dag gewoon drie keer prut...
Bizar, zou wel vreemd zijn dat enkel door conditioner te laten inwerken je haar meer uitvalt, zal volgens mij een andere oorzaak moeten hebben. Heb je misschien last van veel stress op het moment of eet je slecht? Mij bevalt de methode nog uitstekend. Ik merk nu gewoon dat juist van het vaker wassen mn haar ook sneller vet werd. Met deze methode droogt mn haar veel minder uit en is veel meer in balans. Ik blijf er enthousiast overquote:Op zaterdag 14 mei 2005 10:39 schreef Naamah het volgende:
Ik heb het vanmorgen gedaan. Gewoon een keer met de doorkammer-conditioner van Schwarzkopf gewassen, daarna niet nog een conditioner. Na afloop lag er echt gigantische veel haar in het doucheputje, echt een hele pluk, terwijl er na normaal met shampoo wassen bijna niets in zit. Misschien dat het allemaal haren waren die er toch komende dagen uit gingen vallen en er nu makkelijker tussenuit gleden door de conditioner, maar ik was er niet blij mee! Zit te twijfelen of ik het een paar keer zal proberen of toch maar weer gewoon shampoo pak!
Dat is goed om te horen! Ik wil zelf mn haar al jaren wat langer en keer op keer afgehaakt omdat het niet meer zat, droge bos, blabla. Maar nu gaat het uit de kunst. Ben dan ook heel blij dat ik dit topic tegenkwamquote:Op zaterdag 14 mei 2005 17:32 schreef Oblivion het volgende:
Vanochtend weer gedaan, en oh mijn hoofdhuid, alleen om mijn hoofdhuid doe ik het al...
En mijn haar glanst mooi.
Ik heb voor de 1ste stap, Andrelon, en voor de 2de stap biotherm (?)
Goed spul, werkt uitstekend, en mijn haar is schoon en glad...![]()
Had ik dit topic niet gezien, was er vorige week absoluut een schaar ingezet.
Was het spuugzat aan het worden...Leek wel stro...![]()
Hoofdhuid helemaal vol met berg...![]()
Alles is weg nu, ik wil niet eens meer naar de kapper...![]()
En, heb je al wat gevonden? Ik wil ook best eens CO proberen, maar ik weet niet echt wat ik dan als tweede conditioner moet gebruiken. Ik heb namelijk al tijden geen conditioner meer durven gebruiken omdat ik ook 2e-dag-plakhaar heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:44 schreef GotC het volgende:
Herkenbaar..ik heb ook op-de-2e-dag-plakhaarBen beetje aan het zoeken welke cond. het beste werkt..tot nu toe niet echt wildenthousiast geworden van 1 bepaalde cond..maar hey
Komt vanzelf.
vanaf je nek naar beneden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:55 schreef GotC het volgende:
Wat bedoelen ze met 'je lengte'? Het haar dat in feite langer is dan je hoofd (aangezien je je hele hoofd moet doen, staat daar)? Ik ga het iig effe proberen, zometeen naar de AH effe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |