kan ik bevestigen en heeft zelfs in een blad geloof ik gestaan dat m`n zus leest (quote:Op zondag 8 mei 2005 23:20 schreef DarkElf het volgende:
fructis valt mijn haar sneller van uit
echt waar.
Na mijn 1e CO wasbeurt was er 2 dagen lang geen vet te bekennen..maar na m'n 2e en 3e wel! Vreemd.. Sowieso met een handdoek om gaan wachten tot de 5-10 minuten voorbij zijn werkt totaal niet bij mij, maar dan weet ik nog niet wat ik anders heb gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:32 schreef Aventura het volgende:
Mijn haar werd inderdaad na 1 dag alweer vet. En dat terwijl mijn haar normaliter nauwelijks vet wordt! Ik heb het nu voor de tweede keer gedaan (ik doe mijn haar om de dag). Ik ben benieuwd of er verbetering optreedt
Ik doe de cremespoeling aan het begin van de douchebeurt in mijn haar, ga ondertussen mezelf wassen/scheren/whatever, en dan aan het eind masseer ik de conditioner in en spoel ik het uit. Ik ga zeker niet met de douche uit 5 minuten wachten, daar kan ik echt niet tegen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Na mijn 1e CO wasbeurt was er 2 dagen lang geen vet te bekennen..maar na m'n 2e en 3e wel! Vreemd.. Sowieso met een handdoek om gaan wachten tot de 5-10 minuten voorbij zijn werkt totaal niet bij mij, maar dan weet ik nog niet wat ik anders heb gedaan(Handdoek bij 2e behandeling gedaan)
quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:37 schreef DarkElf het volgende:
ik laat het rustig een uur, anderhalf zitten.
Daar heb ik echt geen tijd voorquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:37 schreef DarkElf het volgende:
ik laat het rustig een uur, anderhalf zitten.
Ik heb zin om gewoon alle cond's te kopen die ik zie, en ze allemaal uit te proberenquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:42 schreef DarkElf het volgende:
kruidvat cremespoeling, literfles, geel etiket (geen fratsen), schijnt ook prima te zijn voor de eerste Cond.
kan je een zwaardere (glisskur, of iig iets met fratsen) als tweede gebruiken
enne ik had ook een keer niet goed uitgespoeld en had 1 klein plekje wat vettig was, dus dag erna maar weer de douche in
Ik maak wel tijd, zit toch sowieso paar uur boven als ik ga douchenquote:
zaterdagochtend bijv, gaat Rtificial boodschappen doenquote:
Handigquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zaterdagochtend bijv, gaat Rtificial boodschappen doen
even haar natmaken, cond. erin, handdoek eromheen, beetje opruimen in huis (wc doen etc)
en daarna lekker douchen
Hoe doe je dat dan? Je moet toch eerst de douche in, je haar nat maken, conditioner erin, dan de douche weer uit, lichaam afdrogen, aankleden (wat niet makkelijk gaat met haar vol conditioner)??quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:53 schreef DarkElf het volgende:
en anders als er iets leuks op tv komt, 5 minuten van te voren even cond erin, handdoek om hoofd en lekker op de bank ploffen
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:35 schreef Naamah het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Je moet toch eerst de douche in, je haar nat maken, conditioner erin, dan de douche weer uit, lichaam afdrogen, aankleden (wat niet makkelijk gaat met haar vol conditioner)??
Maar het rondlopen in huis..tsja, badjas aan oid?? Of nja, als je alleen je haar beetje natmaakt..hoef je je niet voor uit te kleden denk? Ik doe het iig gewoon allemaal in de douchequote:Op woensdag 11 mei 2005 16:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
even haar natmaken, cond. erin, handdoek eromheen, beetje opruimen in huis (wc doen etc)
en daarna lekker douchen
Herkenbaar..ik heb ook op-de-2e-dag-plakhaarquote:Ik ga het ook proberen, ben erg benieuwd, heb haar dat heel snel vet is; ik waste het elke dag, maar doe het sinds kort nog maar eens in de twee dagen en de tweede dag is echt verschrikkelijk, het zit als een plak aan mijn hoofd, bah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |