De wings industrie zal erg veel zuly opleverenquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:27 schreef jorryt het volgende:
Zorg dat je zsm fairy wings kan craften, ik denk dat je daar veel geld mee kan verdienen, als je die skill heb dan moet je gewoon beetje combat skills doen (die atk en atk speed van guns upgraden bv) en pas op lvl 35 weer verder gaan met craftskills, want voor craftskills heb je toch lvl req voor en zorg dat je veel con (hitrate/dodgerate wapen/kledingsstuk) en sen (extra stats zoals 7 str 7 dex) hebt
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:29 schreef jorryt het volgende:
ow nu ik je bericht nog een keer overlees.. :p denk ik dat het ook wel handig is om de skill Blunt weapons craften te hebben, dat is spear, axe, katar en mace als ik me niet vergis (kan je op lvl 1 van die skill al 4 dingen maken)
Ik ga er gewoon voor zorgen dat ik die maandag al gehad heb.... dan is het ook lekker rustig geweest, lekker een vrije dag.... ff knallenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:06 schreef Tommie84 het volgende:
Ik zit komende week op Texel, en moet om 7:30 de boot al hebben.
Dat is dus rond 4 uur al opstaan, en de week erop beginnen met een dikke achterstand.
Ik heb dan iig wel de Woopie King voor mij alleen. ;>
idd... ben nu overdag zelfs met nuttige dingen bezig...quote:
koop die danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:58 schreef Speedski het volgende:
Kheb het boekje: magic weapon craft dr niet bij zitten
Als ik dat zie wil ik er wel voor gaan.....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:32 schreef Hymn het volgende:
Jammere alleen is het feit dat het wel een maandje of 4 duurt voordat de eerste irose spelers in de buurt komen van eldeon
Stoere plaatjesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:32 schreef Hymn het volgende:
Eldeon is uit op kRose en man wat ziet dat er vet uit
klik
Jammere alleen is het feit dat het wel een maandje of 4 duurt voordat de eerste irose spelers in de buurt komen van eldeon
Tis 130/140+quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:55 schreef Speedski het volgende:
[..]
Stoere plaatjes
Maar, ik denk dat sommige iRosers dr wel eerder zullen komen hoor.
Ik hoor een uitdagingquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:06 schreef Hymn het volgende:
[..]
Tis 130/140+
In de 1e 2 maanden zullen er sowieso geen mensen zijn, heeeeel misschien in de 3e maand maar dat betwijfel ik
tot lvl 70 is de easy partquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:18 schreef shilizous_88 het volgende:
een vriend van me is in 3 weken level 72 geworden naast zijn full-time baan.
te doen dus.. voor sommigen dan (daar behoor ik niet toe)
katar muses bestaan al lang -_-quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:24 schreef DaFan het volgende:
Lvl 160
Slotted Masks
Katar Muses
Shili: 9 miljoen?!
Zal ik dan ook maar Bourg worden
Masterwindu is bagger te bereiken via msn.. volgens mij logt hij er nooit op in.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:36 schreef DaFan het volgende:
Shili heb jij MSN van Masterwindu oid?
Ok, dus als bow-hawker flink focussen op dex en als je wat CC erdoorheen wilt gooien, wat str erbij... Damn, wat kun je als lvl 50 nog een n00b zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:53 schreef DaFan het volgende:
Str hoef je niet te doen voor Hawker. Nouja beetje, maar niet zoveel als ik had (75 op lvl 70).
En Raider lijkt me ook wel tof, maar voor Hawker weet ik tenminste hoe het nu wel moetEn je krijgt lekker veel first hits omdat je een boog hebt...
Ik wil ook wel in de clan, ik wordt denk ik weer soldier/champ. Maar ik wil wel overwegen een andere job te nemen als dat nodig is voor de clanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:18 schreef jorryt het volgende:
en als er van Fok hier nog harde rankers zijn en in de clan willen
zeg het maar
Als je een beetje doorrankt (zeg lvl 70 na een maand of 3quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:43 schreef Thescanman het volgende:
[..]
Ik wil ook wel in de clan, ik wordt denk ik weer soldier/champ. Maar ik wil wel overwegen een andere job te nemen als dat nodig is voor de clan![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:55 schreef Tommie84 het volgende:
Ik ga voor Raider dit keer, ik ben nu Champ.
En Hymz, je moet niet te hard gaan in het begin, de 1e 3 weken kan ik niet veel spelen (2 weken zelfs helemaal niet).
Worden VcZ en jij weer Artisan en Scout?
En weer ... mooie picsquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:29 schreef jorryt het volgende:
nog meer pics van Eldeon, de derde planeet.
Klik
Ik wil ook wel meedoen, was als katarhawker in drie weken lvl 50. Maar doe niets meer tot maandagochtend 9 uurquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:18 schreef jorryt het volgende:
en als er van Fok hier nog harde rankers zijn en in de clan willen
zeg het maar
Tenzij er steeds nieuwe pakjes en wapens etc bijkomen. En niet te vergeten: nieuwe skills !!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:57 schreef jorryt het volgende:
900 ofzo :p, dat vind ik ook een toekomstig minpunt van het spel
Ik denk dat het een lange parade is naar zant en naar warrenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:49 schreef DaFan het volgende:
Hehe gewoon bij lvl 4 oid van Birth Island afgaan.
En zoveel mogelijk tegen die elf lullen, krijg je knetterveel fruit enzo.
MAar als je nu al weer waar Zant is en waar je Warren kan vinden...scheelt dat een hoop gen00b maandag xD
En dat terwijl je alle namen op de map kan zien als je dr met je muis overheen gaat .....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:14 schreef Weizz het volgende:
Ja, dat is eigenlijk de standaardvraag voor alle n00bs.. "Where is Warren?????" lol
Tzal ook druk gaan worden bij de Woopy Kingquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:31 schreef Tweek het volgende:
Wordt leuk maandag, met enkele honderden mensen flame seeds gaan halen.
Oftewel ik word weer muse/magician.
tss dat is echt zooo Old skool, fairy praten> ok, op lvl 2 (je hebt nog nix gevochten) naar adventure plain, koop dan een toy bow en praat ff met Maeed ofzo (krijg je 15 strawberriesquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:49 schreef DaFan het volgende:
Hehe gewoon bij lvl 4 oid van Birth Island afgaan.
En zoveel mogelijk tegen die elf lullen, krijg je knetterveel fruit enzo.
MAar als je nu al weer waar Zant is en waar je Warren kan vinden...scheelt dat een hoop gen00b maandag xD
partnerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:31 schreef Tweek het volgende:
Wordt leuk maandag, met enkele honderden mensen flame seeds gaan halen.
Oftewel ik word weer muse/magician.
Das al te laat .. kostbare punten gaan verloren als je dex niet nodig heb met je characterquote:Op zondag 8 mei 2005 00:15 schreef jorryt het volgende:
*dan moet je eerst job quest doen (of op lvl 10 whatever) met je toybow (meer range enzow) en dan pas points resetten en ander wapen kopen etc, btw de bow van lvl 10 is ook wel een goede
Ik heb slechts 3 weken gespeelt, dus wat dat betrefd ben ik nog een newbe. Maar mana bolt en ice bolt moet je hebben. Voor dat ook maar iets je aanvalt heb je al 3 keer toe geslagen(mana bolt, ice bolt, mana bolt). Cure is een must, healing als je veel wil partien, maar meer cleric skill. Wind wil je zo snel mogelijk hebben dat scoort lekker bij lake. En ga voor boekje in klauwen en kort stafje. Dan kan je alles op int gooien en doet het meer pijn. Staf heb je volgengs mij str nodig om meer pijn te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |