hehe kheb vanavond "geraiderd" voor een deel dan, ik had ff een nieuw account gemaakt, met de fairy gepraat enzow, en toen op lvl 2 naar adventure plains gegaan, daar met de fisherman gepraat van wie ik 15 strawberries kreeg, toen heb ik een toybow gekocht met wat pijlen en ben ik gaan ranken tot lvl 3, toen naar zant gegaan waar Romalo, de andere raider, al was, hij gaf me wat light arrows (de beste) waardoor mijn atk 106 was op lvl 3 xD, toen ben ik daar met mn noob outfit woopys gaan killen (50% per woopy op lvl 3 xD) tot lvl 14 heb ik met bow gedaan en toen ben ik op katars gegaan want de pijlen waren op, toen rangen rangen rangen, lvl 17 krijg ik cleric buffs, dus razendsnel lvl 18, toen een spark charm gedaan bij aqua king, 90% exp daardoor (er waren echt niet normaal veel warriors en guarders
stuk of 30-40
kmoet zeggen, katar hawker is best leuk en rent lekker snel met fairy wings (van ander account over gezet) kheb nu zon 610 mspd op lvl 19 en met skill heb ik 116 aspd, ben helaas vergeten om mijn 7/7 mask en +10 atk speed ring over te zetten
Goed-Beter-Best-Vaffanculo