abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26781994
en als er van Fok hier nog harde rankers zijn en in de clan willen
zeg het maar
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
pi_26782115
alle dealers hebben gathering nodig eigenlijk, wapen maakt niet zoveel uit ligt eraan waar je van houd;
launcher = con en str
gun= con en dex
pi_26782242
ja ... dat bedoel ik.

Als je launcher gaat doen, dan moet je vanaf het begin al richten op str .. maar die heb je niet nodig voor de eerder bruikbare gun. Blijf je doorboorduren op de gun, of ga je je gelijk richten op str met het oog op level 30+
pi_26782507
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 17:18 schreef jorryt het volgende:
zeg het maar
Ik wil ook wel in de clan, ik wordt denk ik weer soldier/champ. Maar ik wil wel overwegen een andere job te nemen als dat nodig is voor de clan
pi_26782601
Ooow .. hebben jullie ook zo'n zin in al die Jelly Beans !!!
pi_26782758
Ik ga voor Raider dit keer, ik ben nu Champ.
En Hymz, je moet niet te hard gaan in het begin, de 1e 3 weken kan ik niet veel spelen (2 weken zelfs helemaal niet).

Worden VcZ en jij weer Artisan en Scout?
pi_26783102
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 17:43 schreef Thescanman het volgende:

[..]

Ik wil ook wel in de clan, ik wordt denk ik weer soldier/champ. Maar ik wil wel overwegen een andere job te nemen als dat nodig is voor de clan
Als je een beetje doorrankt (zeg lvl 70 na een maand of 3 ).
En Champ/Knight Daar hebben we er nog maar 1 van
  vrijdag 6 mei 2005 @ 18:31:41 #158
19902 Hymn
CG Artist
pi_26783550
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 17:55 schreef Tommie84 het volgende:
Ik ga voor Raider dit keer, ik ben nu Champ.
En Hymz, je moet niet te hard gaan in het begin, de 1e 3 weken kan ik niet veel spelen (2 weken zelfs helemaal niet).

Worden VcZ en jij weer Artisan en Scout?

Ik word idd weer scout, vcz denk ik weer artisan
Wil na 2 weken toch echt minimaal 50/60+ zijn

Maar ook als visitor ben je welkom in 3p hoor
pi_26783570
Iiedereen loopt te blaten dat ze hard gaan ranken om de rest voor te zijn -_-
Ik ga wel lekker rustig aan doen
pi_26783845
Ook al ga je pas na 2 weken ranken, dan zal je nog steeds duizenden mensen voor zijn
pi_26784322
ja ik ga gewoon rustig doen hoor, maandag na school beginnen :p
btw de clan heeft nog een Knight nodig, want die kunnen met veel def en endure (nog meer defense:P) goed tanken op bijv clanfield of goed tanken in goblin cave (vooral B2)
pi_26785080
nog meer pics van Eldeon, de derde planeet.
Klik
pi_26785299
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 19:29 schreef jorryt het volgende:
nog meer pics van Eldeon, de derde planeet.
Klik
En weer ... mooie pics
pi_26785373
ja hè ik kan niet wachten tot ik eindelijk lvl 150 ben
pi_26785428
Ik vraag me wel alleen af .... als we strakjes (waarschijnlijk in de p2p - tijd) op de 7e planeet aankomen, welke levels we allemaal wel niet zullen hebben?
pi_26785983
900 ofzo :p, dat vind ik ook een toekomstig minpunt van het spel
pi_26786136
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 17:18 schreef jorryt het volgende:
zeg het maar
Ik wil ook wel meedoen, was als katarhawker in drie weken lvl 50. Maar doe niets meer tot maandagochtend 9 uur ....
Wil graag weer als katarhawker > Raider, maar als iets anders nodig is kan ik me wel schikken naar champ of knight....
Alleen wil ik wel weten hoe jullie werken met de ranks, want ik had mijn eigen (n00b) clan eerder en op zich beviel het me wel om in ieder geval zelf het clan field op te kunnen....
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_26786245
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 19:57 schreef jorryt het volgende:
900 ofzo :p, dat vind ik ook een toekomstig minpunt van het spel
Tenzij er steeds nieuwe pakjes en wapens etc bijkomen. En niet te vergeten: nieuwe skills !!
pi_26788364
Weizz: No problemo, je zal dan de tweede raider zijn, geen probleem dus. En die lvld als een dolle, kan je mooi zijn troep overnemen

Speedski: 3rd job is er ook, maar nog niet implemented. Die zit rond lvl 130 volgens mij, dus dan zal je ook wel nieuwe skills hebben denk ik zo.
pi_26790126
Oke, dan doe ik mee... Laat me maar horen hoe het gaat met de cash en het starten van de guild...
Ff kijken wie er sneller lvld dan...
Fools rush in where angels fear to tread...
pi_26791298
hehe kheb vanavond "geraiderd" voor een deel dan, ik had ff een nieuw account gemaakt, met de fairy gepraat enzow, en toen op lvl 2 naar adventure plains gegaan, daar met de fisherman gepraat van wie ik 15 strawberries kreeg, toen heb ik een toybow gekocht met wat pijlen en ben ik gaan ranken tot lvl 3, toen naar zant gegaan waar Romalo, de andere raider, al was, hij gaf me wat light arrows (de beste) waardoor mijn atk 106 was op lvl 3 xD, toen ben ik daar met mn noob outfit woopys gaan killen (50% per woopy op lvl 3 xD) tot lvl 14 heb ik met bow gedaan en toen ben ik op katars gegaan want de pijlen waren op, toen rangen rangen rangen, lvl 17 krijg ik cleric buffs, dus razendsnel lvl 18, toen een spark charm gedaan bij aqua king, 90% exp daardoor (er waren echt niet normaal veel warriors en guarders
stuk of 30-40
kmoet zeggen, katar hawker is best leuk en rent lekker snel met fairy wings (van ander account over gezet) kheb nu zon 610 mspd op lvl 19 en met skill heb ik 116 aspd, ben helaas vergeten om mijn 7/7 mask en +10 atk speed ring over te zetten
  zaterdag 7 mei 2005 @ 10:45:00 #172
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_26796618
ok .. vanaf nu 11 dagne niet spelen.. zit in rome
pi_26797706
ik ben nu bezig met downlaoden..

ff nog paar vraagjes.. kun je ook joinen in een fok! team?? of is die er nog niet?

en wat is de beste character om mee te beginnen!!
Dit keer zonder signature
pi_26797821
Ik wil ook wel meedoen hoor, ik kan alleen de 1e week niet ranken, zeg maar wat er nog nodig is!
pi_26797911
Er is geen Fok! Team. En zoals het er nu uitziet zitten we vol totdat we grade 2 zijn zodat er meer chars in kunnen...
Met 'we' doel ik dan op Vaffanculo, die zoals het betaamt, ook in dit internetspel is opgericht

En Ericjuh: Je kan nog 1.5 dag spelen, maandagochtend krijg je een reset. Op zich wel handy om vandaag een beetje te spelen zodat je maandag al beetje doorhebt hoe het moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')