Dat is toch de beste optie om de houdbaarheid hoog te houden?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:50 schreef Cerbie het volgende:
Ik verwacht trouwens dat je nu eerder naar Lunar kan, ik bedoel, vanaf level 70 was het er pas een beetje toegankelijk, en op zo'n hoog lvl pas op de 2e wereld zijn, dan zit je rond level 500 als je op de zevende planeet aankomt.
dan mag je wel 1mil exp krijgen op het laatstquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:46 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dat is toch de beste optie om de houdbaarheid hoog te houden?
eensch, de union quests worden stervens saai op het laatst en nadat je je item hebt is het eigenlijk ook zinloos. Er mogen ook wel weer tussen quests komen in de main quest, je moet soms 10 lvls of meer overbruggen om het volgende gedeelte te kunnen doen en aangezien er geen andere quests zijn moet je maar grinden, wat ook weer onwijs saai wordt omdat je maar op 1 plane kan levelen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:49 schreef jorryt het volgende:
ook moeten ze meer Quests doen, op lvl 1-20 heb je er wel veel( job, price charts, wine delivery, die cart bouwplaat van sperro en nog een volgens mij, lvl 20-30 1 quest 30-(+-)45 heb je wel je union quests dan op 50 je cart en mainquest (zo deed ik het) en dan op 70 2nd job dat was het dan, op 88 ofzo kan je nog gmgoblins gaan jagen
Ik refine allesquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:11 schreef DaFan het volgende:
Ja Hymn, maar dan moet je refinen...zodat je mss 25 lvls met 1 equip doet maar wel veel geld krijgt als je die eenmaal verkoopt
En de spawnrate in ClanGround moet omhoog!!
ja zoals 100 mensen op de jelly king spawn>nadeelquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:33 schreef Weizz het volgende:
Lvl 50 hawker gewoon pleite, maar nu heb je wel de kans om echt goed te worden... Pas lvl 50 omdat ik er pas 3 weken geleden mee begon... Nu kun je met snel lvlen gewoon een van de besten worden...
Iedere voordeel heb ze nadeel.....![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:03 schreef jorryt het volgende:
whehe echt wel we hebben nu 298300 clan points, kan nog wel ff grade 2 worden
Hehe, die van mij zit helemaal vol met al de dealer skill books en mn mooie refined spulletjesquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:33 schreef Hymn het volgende:
Waarschijnlijk wordt alles gereset, dus ook je warehouse.
Maar ik heb ook alles in mn warehouse gegooid ( behalve het geld natuurlijk ).
Je weet maar nooit
quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:37 schreef Speedski het volgende:
[..]
Hehe, die van mij zit helemaal vol met al de dealer skill books en mn mooie refined spulletjes
fire ring en lightingquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:44 schreef jorryt het volgende:
ik vind champ wel leuk, maar ik wil gewoon iets nieuws dus mage
kheb al helemaal uitgestippeld welke skills ik neem enzow
op lvl 26 heb ik windstorm lvl 1, magickarmsmastery lvl 8, meditation lvl 1, cure lvl 1, spell mastery lvl 5, ice bolt lvl 2 en mana bolt lvl 2 daarna ga ik cure en meditation beetje upgraden en nog een goede active skill zoeken, misschien fire ring(defense van de tegenstander omlaag) of lightening (10 seconde stunned (als nix em aanvalt)
Level 20 ... neequote:Op donderdag 5 mei 2005 18:42 schreef Gabez het volgende:
ik weet niet of jij met je lvl 20 ff naar junon loopt voor je warehouse speedski ? of stond zo'n ding ook al in zant
Klinkt goedquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:44 schreef jorryt het volgende:
ik vind champ wel leuk, maar ik wil gewoon iets nieuws dus mage
kheb al helemaal uitgestippeld welke skills ik neem enzow
op lvl 26 heb ik windstorm lvl 1, magickarmsmastery lvl 8, meditation lvl 1, cure lvl 1, spell mastery lvl 5, ice bolt lvl 2 en mana bolt lvl 2 daarna ga ik cure en meditation beetje upgraden en nog een goede active skill zoeken, misschien fire ring(defense van de tegenstander omlaag) of lightening (10 seconde stunned (als nix em aanvalt)
ja heb jij tips ofzo ? (ik ben nog nooit mage geweest)quote:
Zorg dat je zsm fairy wings kan craften, ik denk dat je daar veel geld mee kan verdienen, als je die skill heb dan moet je gewoon beetje combat skills doen (die atk en atk speed van guns upgraden bv) en pas op lvl 35 weer verder gaan met craftskills, want voor craftskills heb je toch lvl req voor en zorg dat je veel con (hitrate/dodgerate wapen/kledingsstuk) en sen (extra stats zoals 7 str 7 dex) hebtquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:24 schreef Speedski het volgende:
[..]
Klinkt goed
Kben zelf dealer, maar ik zit nog te twijfelen of ik m'n skills gelijk ga richten op combat-niveau of dat ik gelijk ga craften. Craften op laag niveau ???? Nou, waarom eigenlijk niet. Iedereen is laag niveau, en hoe sneller ik specialere items heb .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |