Ik steek ze als Paladin in Holy en Retribution.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:53 schreef borisz het volgende:
Ik ben wel benieuwd waar iedereen zijn talentpunten insteekt.
Ik steek mijn talentpunten in fire. Ikke ben een firemage![]()
Daar heb ik ook ervaring mee. Als WoW aanslaat heb je straks helemaal geen zin meer in zonlicht en/of feesten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:09 schreef HansvanOchten het volgende:
Vannacht moet ik feest vieren.
Nu heb ik tijd over
Dat heeft hij in een prettige bui in de post gezet:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:34 schreef HansvanOchten het volgende:
Op welke server speel jij dan?
quote:Ik heb zelf bewust vanwege al die ganking verhalen voor PvE gekozen. Bij PvE heb je ook PvP, alleen is het optioneel, dus alleen als je er zelf zin in hebt.
En om mijn vorige vraag nog een keer te kicken, iemand die nog een leuk guild op Draenor weet voor een lowlevel human mage?
Holy eerst of Retri eerst?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik steek ze als Paladin in Holy en Retribution.
Ik wilde koste wat het kost Holy Shock hebben, en ja, ik ben er tevreden mee.quote:
Consecration for teh winquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik wilde koste wat het kost Holy Shock hebben, en ja, ik ben tevreden mee.
No shitting way dat ik van Bloodscalp afga.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:16 schreef Chevalric het volgende:
Da's duidelijk, nou nog even motiverenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
No shitting way dat ik van Bloodscalp afga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |