Schokkend!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:35 schreef Bacow het volgende:
En dan zeggen ze glashard dat er geen problemen met mages zijn in endgame (60+):
http://www.ascentguild.com/phpnuke/
![]()
tssk, tis een two-hander, ik ga niet minstens 2000 armor opgeven voor een twohanderquote:
Ik snap dit inderdaad niet helemaal, gaat ie weer 6877 bestanden langs....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:47 schreef Tain het volgende:
Leuk 2 kleine patches vandaag, je moet eerst de 1.4.1 patch laten installeren, weer inloggen en dan komt er weer een download update scherm
we noemen het maar de blizzard theoriequote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik snap dit inderdaad niet helemaal, gaat ie weer 6877 bestanden langs....
Handleiding enz is dan in het Duits, maar als je met een Duitse versie op Engelse servers gaat spelen is alles gewoon Engels volgens mij.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik het spel in duitsland koop heb ik het dan in het duits of gewoon in het engels?
Nee, klopt niet. De ingame is ook vertaald naar het duits. Je hebt dus alles in het duits ongeacht je server.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Handleiding enz is dan in het Duits, maar als je met een Duitse versie op Engelse servers gaat spelen is alles gewoon Engels volgens mij.
Als ik met een Engelse versie op Duitse servers ga spelen, is het ook gewoon Duits
Dat zuigt dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:54 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, klopt niet. De ingame is ook vertaald naar het duits. Je hebt dus alles in het duits ongeacht je server.
Ja, kleine bug in 1.4.1 welke crashes veroorzaakte, was trouwens al meteen te downloaden na de 1.4.1 patchquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:58 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat zuigt dus.
Klopt het dat ik nu weer een patch moet downen? 1.4.2, heb er net ook al 1 gedowned
Ja, er rust een copyright op al het materiaal van blizzard en om zelf een server op te kunnen zetten moet de server engine gereverse-engineered worden en dat is in vele landen verbodenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:53 schreef Niwa het volgende:
Is het nou illegaal om op die private servers te gaan?
Want je hebt geen crack oid nodig.
Sama herequote:
vaag verhaal dat die kerel zegt dat doordat het gevecht maar 2:40 duurde mages geen mana problemen hebben. Ik (lev 60) warlock verbrand 7K mana makkelijk in minder dan die tijd en dat gaat voor mages ook zeker op. mijn eigen ervaringen omtrent dps stroken dan ook totaal niet met het plaatje dat zij daar schetsen. bij elite bosses zijn na verloop van tijd de mages en de warlocks altijd de zak. kan geen warrior tegenop taunten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:35 schreef Bacow het volgende:
En dan zeggen ze glashard dat er geen problemen met mages zijn in endgame (60+):
http://www.ascentguild.com/phpnuke/
![]()
Lees stukje van Tainquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:53 schreef Niwa het volgende:
Is het nou illegaal om op die private servers te gaan?
Want je hebt geen crack oid nodig.
Klopt, als 54 warlock krijg ik altijd wel een aggro van de warrior af, ook al staat iedereen op deze in te beuken. Ik ben dan ook Destruction specced en m'n damage is erg onstabiel (het kan 290+ zijn, maar oplopen tot 870+ (dat is dan met Immolate)). Ik moet enorm rustig aan doen bij bosses om geen aggro te krijgen, en zelfs dan lukt het me nog...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:42 schreef mooiegek het volgende:
[..]
vaag verhaal dat die kerel zegt dat doordat het gevecht maar 2:40 duurde mages geen mana problemen hebben. Ik (lev 60) warlock verbrand 7K mana makkelijk in minder dan die tijd en dat gaat voor mages ook zeker op. mijn eigen ervaringen omtrent dps stroken dan ook totaal niet met het plaatje dat zij daar schetsen. bij elite bosses zijn na verloop van tijd de mages en de warlocks altijd de zak. kan geen warrior tegenop taunten.
Ik was godver 1 uur bezig met installerenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:01 schreef Max-Westerman het volgende:
Fuck...
Heb het net gekocht bij Intertoys
Ben benieuwd![]()
Dan doe je het dus duidelijk niet goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:42 schreef mooiegek het volgende:
bij elite bosses zijn na verloop van tijd de mages en de warlocks altijd de zak. kan geen warrior tegenop taunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |