Dank je, ik kneus ook van jou!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Op dit moment waardeer ik Yvonne en Sizzler, de andere mods hier zijn kneuzen.
ach huilliequote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kan ook weer zo veranderen, maar wat een triestheid alom weer aan moderatie.
Ik doe mijn best, maar de linkse knuffelaars houden me zo stevig vast, dat ik me niet meer kan bewegen!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Van mij mogen moslims zich best meer misdragen, des te eerder zijn we er vanaf.
En weer een kloon van een kneus?quote:
Maar "wij" zijn vaak het slachtoffer ervanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee, kan niet, die laten je juist je gang gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar de linkse knuffelaars houden me zo stevig vast, dat ik me niet meer kan bewegen!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar "wij" zijn vaak het slachtoffer ervan
Niet, waarom noemen de rechtse rakkers het dan altijd knuffelaars!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, kan niet, die laten je juist je gang gaan.![]()
hoezo weer? ben je er zelf een...quote:
??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik huil niet om de tt, jij concludeert weer dingen die je graag zou willen zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:19 schreef BennieK het volgende:
[..]
hoezo weer? ben je er zelf een...
niet zo huilen om een tt joh, zo bevestig je het beeld van de gemiddelde rechtse autist![]()
Mensen die zich misdragen, worden aangepakt. Wist je dat niet? Zo hoort een rechtstaat te werken.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:20 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
??
Hoezo eerder vanaf?
Ethnische zuiveringen van staatswege ofzo ?
Belachelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik hoorde op de radio dat 1 van die Hofstadknapen tijdens de zitting vandaag vroeg of die even de zaal uitmocht om te gaan bidden en dat de rechter dat prima vond. Nou vraag ik je, wat is de geloofwaardigheid van onze rechtstaat dan nog?
Heb jij dan vriendjes bij die rechtsstaat?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mensen die zich misdragen, worden aangepakt. Wist je dat niet? Zo hoort een rechtstaat te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |