hypocriet wel dan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb wel een huilie-icoon, maar in fantast kan ik me absolutely niet vinden, niemand denk ik
quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:26 schreef Lemmeb het volgende:
Onder autochtonen is het 'niet nodig hebben van een auto van de zaak' juist een statussymbool. Magoed.
absoluut.quote:
Kom op man, autochtonen zien een relaxte auto van de zaak net zoveel als statussymbool als anderen.quote:
Voor mij is een auto een auto. Er staat niet op wie de belasting en afschrijvingen betaald.quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:01 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Kom op man, autochtonen zien een relaxte auto van de zaak net zoveel als statussymbool als anderen.
Overdrijven is ook een vak.
Hoiquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Voor mij is een auto een auto. Er staat niet op wie de belasting en afschrijvingen betaald.
Vind persoonlijk een auto van de zaak echt geen statussymbool en iemand die dit luidkeels op ieder feestje loopt de verkondigen is maar zielig.
"Hé, eh, heb jij ook een auto van de zaak? Nou ik wel hoor. Kijk daar staat ie!"
Voor zover ik weet wel ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:39 schreef JeRa het volgende:
[..]
Quote uit het stukje. Was het vroeger eigenlijk ook zo dat een klein gedeelte van de Joden het verpestte voor de rest?
Zoals zoalshetis het al zei, zo nu en dan is het best fijn als een discussie op het scherpst van de snede wordt gevoerd er zo nu en dan een geintje valt. Zelf maak ik me er overigens nooit schuldig aan, maar dat terzijde...quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:58 schreef Dagonet het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom er opeens een ander bericht werd gepost en het topic een andere kant op gegooid? Was de stemming hier te positief ofzo?
Feit.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:34 schreef dewd het volgende:
Toch niets nieuws hierin. Een kleine groep verpest het voor de anderen.
Zullen we even al die kleine groepjes van de afgelopen 15 jaar even optellen ?quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:34 schreef dewd het volgende:
Toch niets nieuws hierin. Een kleine groep verpest het voor de anderen.
Want dat doet niemand anders in Amsterdam natuurlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:20 schreef Frances het volgende:
Kotsmisselijk word ik hiervan en erger nog, ik krijg een steeds grotere teringschurft aan marokkanen. Zo reed ik onlangs, op koninginnedag, met m,n fiets door het centrum en ja hoort, 2 fatima,s staken over zonder te kijken. Vroeger(een half jaar geleden nog) zou ik om ze heen geiets zijn maar dit keer dus niet en ben , doelbewust, spontaan op ze ingereden. Als ze niet leren willen dan moeten ze het maar voelen.
ook den haag hebbun centrum..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Want dat doet niemand anders in Amsterdam natuurlijk
Belachelijke actie van je.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:37 schreef Frances het volgende:
En echt waar........het voelde heerlijk om tot stilstand op deze manier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |