Ja stom he ! Gister had ik niet eens zonnebrand op en van 1 tot 8 buiten.. Nu had ik me constant ingesmeerd met factor 12.. En verbrandquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:07 schreef Thermo het volgende:
[..]
En gisteren was je in 7 uur zon nog niet eens een tikkeltje bruiner?![]()
Het doet niet eens echt heel pijn..quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:04 schreef zijle het volgende:
[..]
Tering en niet zo'n klein beetje ook!Dat wordt op je buik liggen vanavond
Tenzij de voorkant net zo erg verbrand isquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:04 schreef zijle het volgende:
[..]
Tering en niet zo'n klein beetje ook!Dat wordt op je buik liggen vanavond
Nee alleen m'n rug is een "beetje" roodquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:21 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Tenzij de voorkant net zo erg verbrand is
mooi rood is niet lelijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee alleen m'n rug is een "beetje" rood
Mijn billen zijn rood...quote:
Aloë véra helpt goed tegen een verbrande huid.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:01 schreef MaRySe het volgende:
Voor het eerst verbrand in 5 jaar
[afbeelding]
bronquote:'Strandtentjes compleet nutteloos tegen felle zon'
LONDEN - Strandtentjes die kinderen zouden moeten beschermen tegen fel zonlicht, zijn over het algemeen volslagen nutteloos. Dat blijkt uit Brits wetenschappelijk onderzoek waarover dagblad The Times woensdag berichtte.
De populaire tentjes moeten evenveel schadelijke uv-straling tegenhouden als zonnebrandcrème met een beschermingsfactor van factor 40. Van de elf geteste tentjes op de Britse markt voldeed er slechts een aan deze Europese norm.
Ook kinderkleding blijkt lang niet de bescherming te geven tegen de zon die fabrikanten beloven. De aanbevolen beschermingsfactor is ook hier 40, hoewel dat geen wettelijke norm is. Veel t-shirts komen niet verder dan factor 7. Als ze nat worden of versleten zijn, daalt dat zelfs tot 4.
Blootstelling aan te veel uv-straling kan huidkanker veroorzaken. Onderzoek heeft uitgewezen dat kinderen die verbranden door de zon, de helft meer risico lopen later in hun leven deze ziekte te ontwikkelen.
Bwaaah en jij de hele tijd zeggen van "mwaaah uren in de zon en ik verkleur helemaal niet!"quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:01 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Dit is dus de eerste keer dat ik me kan herinneren dat ik verbrand benquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:36 schreef Varr het volgende:
[..]
Bwaaah en jij de hele tijd zeggen van "mwaaah uren in de zon en ik verkleur helemaal niet!"
Wat een verschil zeg tussen dat witte stukje en de rest, niettemin...
Die krijg je in 1 middag ws. niet meer wegquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:58 schreef MaRySe het volgende:
Morgen maar zonder bikini in de tuin, die witte vlekken
Ze zeggen dat je op ernstig verbrande vlekken "meer" haargroei kan krijgen, omdat de huid zo is aangetast...quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:01 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Het is iets te rood vergeleken met het echt, het is nu alweer bijna weg ook..quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:45 schreef Cis het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je op ernstig verbrande vlekken "meer" haargroei kan krijgen, omdat de huid zo is aangetast...
quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:01 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
Is dat serieus?quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:45 schreef Cis het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je op ernstig verbrande vlekken "meer" haargroei kan krijgen, omdat de huid zo is aangetast...
Ik las het ergens op een site dat er op verbrande plekken meer haargroei kan ontstaan.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Is dat serieus?
Mijn borst en rug zijn vroeger echt heel vaak heel ernstig verbrand...borsthaar ok, maar rughaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |