En paarden uit het leerquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
wat een pokke herrie is dat, kon niet eens normaal administratie doen!!!!!!!!!!!![]()
ik kon zo snel geen mooiere vindenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
Stop eens met het posten van die Srad foto's.......
kont vind ik nog steeds niksquote:En vroeger vond ik die kont inderdaad lelijk, nu is het onderscheidend.![]()
![]()
Daar sluit ik mezelf bij aan.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:44 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Kawa moet groen.
*fingerrrr-smile*quote:zwarte kawa met groen accenten
Net als met die CR500 met de aparte achterbrug.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:42 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
* strijkt hand over hart *
[afbeelding]
Beide.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:56 schreef Phatzak het volgende:
[..]
Van vriendinlief of van schoonmams? Moederdag
Schoot me even wat te binnen, of het nog steeds geldt weet ik niet dus hang me er niet aan op.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:58 schreef ondeugend het volgende:
En proberen andere wegen naar Rome te vinden zoals Lars al zei door de kosten op te voeren.
beetje.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Net als met die CR500 met de aparte achterbrug.![]()
Damn, weet niet meer waar ik het had gelezen, maar toch wel ergens. Een vader die een lot wint, blij is dat zijn zorgen over zijn en zijn ex afkoopt (met precies dezelfde situatie als Pepijn, zwart werkend met werkende vriend). Vriendin raakt vriend kwijt, vriendin komt in bijstand en bijstand maakt vervolgens alnsog aanspraak op ex man.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef hollander172 het volgende:
2) Zoals je zelf al uitgevonden had, studies e.d. Wat je ook kan doen is de afweging maken hoeveel het kost als zij haar zin krijgt of wat de afkoopsom is wanneer je een studie toch cancelled. (vaak verdien je dat geld binnen een paar maanden wel terug gezien de mindering in alimentatie oid)
Naast wat je zelf moet opgeven hebben ze gewoon standaard regelingen voor een hoop zaken waarvoor ze een standaard waarde neerzetten. Net als dat je niet zomaar alles voor de belasting kan aftrekken.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef hollander172 het volgende:
Schoot me even wat te binnen, of het nog steeds geldt weet ik niet dus hang me er niet aan op.
Jij bent meer van de mannenliefde dusquote:
Die laten hun vrouwen zonder paspoort achter in hun thuislandquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
Moslims hebben dat veel beter geregeld.![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:44 schreef hollander172 het volgende:
ik moet zeggen, rat van een kerel maar dom was ie niet.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:05 schreef Patrick281 het volgende:
Moslims hebben dat veel beter geregeld.![]()
Dat is dus veranderd?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Naast wat je zelf moet opgeven hebben ze gewoon standaard regelingen voor een hoop zaken waarvoor ze een standaard waarde neerzetten. Net als dat je niet zomaar alles voor de belasting kan aftrekken.Schulden zetten ze ook gewoon op nul, tenzij het vooraf al bekend was en door de scheiding komt, en dan mag je wel bonnen overleggen. Alles willen ze weten.
![]()
'T is niet mijn biologische vader.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En wij weten welke kant jij van hem hebt.
Hoeft ook niet om erdoor beinvloedt te worden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
'T is niet mijn biologische vader.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |