En daar gaat die Soes toch echt niet van rijden!quote:
Maar anders ging je achterop?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En daar gaat die Soes toch echt niet van rijden!
* Brighteyes heeft een hard hoofd in een rijdende Soes dit weekend...
Sorry, ik lul maar gewoon mee tot het topic vol is. Kan het toch niet laten.
Nee, waarschijnlijk niet. Ik schijt echt peuken en dan is een lange rit nog net even niet handig.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:17 schreef Phatzak het volgende:
Maar anders ging je achterop?Man vrouw verhouding is ver te zoeken
![]()
Ah wat lief je bied Hicham aan.....quote:
Waarom moet je altijd huilen als je net een grap hebt gemaaktquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ah wat lief je bied Hicham aan.....![]()
Wat moet ie nog hebben dan?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
En daar gaat die Soes toch echt niet van rijden!
* Brighteyes heeft een hard hoofd in een rijdende Soes dit weekend...
Dat heb ik van jou geleerd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom moet je altijd huilen als je net een grap hebt gemaakt![]()
Alles beter dan jouw motorhoppenquote:
Verkapte disclaimer is het gewoonquote:
Semi serieus idee: hij is toch al aan het sleutelen dus dan kan ie die walvis beter helemaal uit elkaar halen, onderdelen los verkopen en voor de opbrengst een goedlopende terugkopen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik denk eerder een nieuwe motor ipv die gele vlek.
Zo, jij hebt een mobiel hard nodigquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
luister net de voicemail af, staat'r een bericht van Marty op, we staan op jou te wachten........
![]()
Ik zei toch dat ik niet kwam afgelopen zondag.![]()
Heh? Die had je toch allang geluisterd?quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
luister net de voicemail af, staat'r een bericht van Marty op, we staan op jou te wachten........
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:28 schreef hicham het volgende:
Verkapte disclaimer is het gewoon![]()
Als in, stomme grap heb ik zojuist gemaakt he?![]()
Oh wacht, je moest er om lachen?Nah, toch wel goed gedaan he
![]()
![]()
Daar is tie weerquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef hollander172 het volgende:
Vind het best een goed idee van mezelf.![]()
Valt wel mee hoorquote:
Is al gezegd zondag, duurt dagen voor hij z'n mobiel/voicemail afluisterd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:30 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:39 schreef bwt het volgende:
[..]
Is al gezegd zondag, duurt dagen voor hij z'n mobiel/voicemail afluisterd.![]()
en ja, we zijn al weer bijna een week verder.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |