quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:20 schreef keijz het volgende:
Waterreus
Melchiot - Maldini - De Wolf - Maduro
Bosvelt - Davids - Gattuso
Maxi Lopez - Nelissen - VD Meijde
dan zet je daar Placente neer...quote:
Veron en De La Pena kun je er bijvoorbeeld nog bijzetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:28 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik kom niet verder dan:
Barthez,
Trabelsi, Stam, Theo Bos, Floren
Lombardo, Van Halst
Finidi, John Metgod, Huysegems
Barthezquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:20 schreef keijz het volgende:
Waterreus
Melchiot - Maldini - De Wolf - Maduro
Bosvelt - Davids - Gattuso
Maxi Lopez - Nelissen - VD Meijde
volgende:
een team met spelers die kaal zijn/geweest doe maar
De La Pena en Gravesen op het middenveldquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:28 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik kom niet verder dan:
Barthez,
Trabelsi, Stam, Theo Bos, Floren
Lombardo
John Metgod, Huysegems
Menzoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef Mindlight het volgende:
Een elftal grote talenten die toch niet zijn geworden wat ervan verwacht werd (is wel een discutabele maarja)
Ja. Maar ze zijn allochtoon.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:25 schreef RedGuy het volgende:
Babel is toch gewoon in Nederland geboren en van Bronckhorst ook.. En Bouma en Bouhlarouz trouwens ook.
omdat je een nobody bent waarschijnlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Overigens moet ik toch dan de nieuwe opdracht geven, dus waarom BennieK met allochtonen aan komt zetten....
We hebben er weer een aanwinst bij, dat blijkt!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:40 schreef BennieK het volgende:
[..]
omdat je een nobody bent waarschijnlijk
maar mijn taxi is er...have fun met jouw opdracht![]()
......................................Harald Shumacherquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Overigens moet ik toch dan de nieuwe opdracht geven, dus waarom BennieK met allochtonen aan komt zetten....
Ik wil graag een elftal met voetballers die een beroemde achternaamgenoot hebben, die NIET door voetbal beroemd is geworden. Bijvoorbeeld Kevin Campbell (Naomi Campbell), Darren Potter (Harry Potter) enzovoort.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Ik wil graag een elftal met voetballers die een beroemde achternaamgenoot hebben, die NIET door voetbal beroemd is geworden. Bijvoorbeeld Kevin Campbell (Naomi Campbell), Darren Potter (Harry Potter) enzovoort.
Spelers met zowel een Ajax als een PSV verleden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Bos81 mag dan ook de nieuwe opdracht geven!!!
1 2 3 4 5 | Menzo Jonk - Wouters - R. Koeman Vanenburg - Lerby - Vink Arnesen - Sibon - Hoekstra Kieft |
Dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:51 schreef twi het volgende:
Ah, ik dacht dat Ooijer 1 wedstrijdje voor Ajax had gespeeldDan moet ik er dus 2 zoeken :|
Het zijn er elf. Dus keur ik hem goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:47 schreef twi het volgende:
Menzo
Jonk - Wouters - R. Koeman
Vanenburg - Lerby - Vink
Arnesen - Sibon - Hoekstra
Kieft
/edti: Het wordt hoe langer hoe aanvallenderVeel doelpunten voor, maar ook veel tegen
Dit is een leuke.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:47 schreef twi het volgende:
[ code verwijderd ]
Mocht 'ie goed gekeurd worden: Een elftal van Nederlandse spelers die hun naam buiten de grens hebben gemaakt zonder voor de grote drie in Nederland te hebben gespeeld.
/edti: Het wordt hoe langer hoe aanvallenderVeel doelpunten voor, maar ook veel tegen
Makaay, misschien Hasselbaink, verder kom ik zo gauw niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:47 schreef twi het volgende:
[ code verwijderd ]
Mocht 'ie goed gekeurd worden: Een elftal van Nederlandse spelers die hun naam buiten de grens hebben gemaakt zonder voor de grote drie in Nederland te hebben gespeeld.
Is't ook goed als ze 1st naam hebben gemaakt in't buitenland en daarna voor 1 van de grote 3 ging spelen? (zoals Pi-air?)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:47 schreef twi het volgende:
[ code verwijderd ]
Roordaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:24 schreef dvdk het volgende:
Als deze goedgekeurd wordt wil ik graag een team van spelers met blauwe ogen en blond haar
![]()
Hans van der Pluimquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:53 schreef Stpan het volgende:
De volgende:
Het elftal dat onder trainer Peter Bosz, in de Alkmaarderhout, onder leiding van Ruud Bossen tegen Nottingham Forrest speelt. Ernie Brandts heeft een stadionverbod voor deze wedstrijd. (verdere uitleg over achternamen niet nodig he?)
Maar dan mag je zeker niet beide familieleden in het elftal zetten?quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
Volgende een elftal met spelers van wie een familielid ook betaald voetbal heeft gespeeld.
Koeman wel, als ie er maar niet als trainer zitquote:Op woensdag 4 mei 2005 19:50 schreef brighton het volgende:
Hé tongMogen mijn spelers dan op de bank?
Heel Feyenoord in '93quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:19 schreef tong80 het volgende:
Voetballers die bekend staan/stonden om hun harde spel.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Koeman wel, als ie er maar niet als trainer zit
Gvd, wilde ik dit net posten:quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:59 schreef The_Verve het volgende:
Tonny van Leeuwen.
Henk Fraser, John de Wolf, Rinus Israel, Marco Materazzi.
Robbie Savage, Vinnie Jones, Jan Wouters, Roy Keane.
Zlatan Ibrahimovic, John van Loen.
Volgende: Spelers die door een blessure hun loopbaan hebben moeten beeďndigen.
quote:Zo, verdediging en middenveld zijn af. Nu de keeper en spitsen nog.
Ruud Heus, John de Wolf, Fred van der Hoorn, Hans Kraay Jr.
Jan Wouters, Paul Gascoigne, Vinnie Jones
Westerveldquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:39 schreef tong80 het volgende:
Spelers van het Nederlands elftal die nooit voor de traditionele top 3 hebben gespeeld.
Hebben we al gehad. Sorryquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:51 schreef Frenkie het volgende:
Ik wil graag een elftal met spelers uit de dierennamen
Oke dan laat ik de eer aan sjengpietersequote:Op donderdag 5 mei 2005 18:52 schreef brighton het volgende:
Landzaat heeft één wedstrijd voor Ajax gespeeld!
Dank u..quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:54 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Oke dan laat ik de eer aan sjengpieterse
Moeilijk zal er misschien een paar fout heben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:04 schreef sjengpieterse het volgende:
[..]
Dank u..
Een elftal met spelers die hun hele carriere bij dezelfde club hebben gespeeld.
Hans Segersquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
Spelers die met justitie in aanraking zijn geweest.
Shitquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:25 schreef Yeahinho het volgende:
Tong, je vergeet ons aller San Marco in je elftal door blessure gestopten.
Zou het knap vinden wanneer iemand er 11 kan noemen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Dan wil ik een elftal met spelers waarvan de voor- en achternaam allitereren.
Van der Gauwquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:56 schreef tong80 het volgende:
Spelers die voor veel clubs hebben gespeeld.
Zal ik het eens zeggen danquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:16 schreef methodmich het volgende:
Neville Southall
Hasan Salihamidzic - Paul Okon - Cor van der Hart
Hasan Salihamidzic - Jari Litmanen - Mark van Bommel - David Ginola - Ryan Giggs
Liam Brady - Andriy Shevchenko - Claudio Pizarro
En Hasan Salihamidzic staat 2x opgesteldquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:21 schreef erikh het volgende:
[..]
Zal ik het eens zeggen dan
Dit zijn er 12!
Yep maar die werd in een andere post van hem al gecorrigeerd naar een andere verdediger.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En Hasan Salihamidzic staat 2x opgesteld.
Flauw!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:36 schreef BB-King het volgende:
Spelers die meegemaakt hebben dat ze in de laatste sec. UEFAcup worden uitgeschoten.
-----------------Timmer----------------------
Jaliens-------Vlaar-------Opdam---De Cler
----Landzaat----Van Galen---Janga---
------Perez-----Elkhattabi-----Huysegems
De Zanetti's had ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:21 schreef brighton het volgende:
En het hoefden niet eens internationals te zijn(Stond wel in de vraag zie ik nu...)
Andere mogelijkheden waren nog:
Javier, Cristiano Zanetti
Mick, Benny McCarthy
Djibril, Aliou Cisse
Daarin mogen zeker Johan Derksen en Abe van der Banquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:45 schreef RayMania het volgende:
Hmm, nieuwe dan maar? (weet niet of het mag).
Een elftal met spelers die een snor hadden/hebben.
Ja een prominent internationalquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:30 schreef RayMania het volgende:
of van Gaal.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:04 schreef RayMania het volgende:
Kipiani en Schuster kan ik geen foto van vinden, maar ik geloof je tong.
En geen Völler?
Speelde voor Barcelona Real en Atletico. Winnaar EC met Duitsland in 1980 wijgerde daarna voor de moffen te spelen. Schitterende speler.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:04 schreef RayMania het volgende:
Kipiani en Schuster kan ik geen foto van vinden, maar ik geloof je tong.
En geen Völler?
Leuke nieuwe opdracht, een elftal spelers die als achternaam een vrouwelijke voornaam hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe je goed Brighton, ik dacht nog aan Jurrick Juliana van AGOVV.
nmquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:49 schreef brighton het volgende:
[..]
Leuke nieuwe opdracht, een elftal spelers die als achternaam een vrouwelijke voornaam hebbenDie zal wel te moeilijk zijn...
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:40 schreef Heerlijkheid het volgende:
Die is te makkelijk... Alle spelers van Z-Korea heten Kim.
Aldo Slagerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:41 schreef Heerlijkheid het volgende:
Alleen portugezen, dan ben je zo klaar.
Nieuwe opdracht: een team van spelers waarvan de achternaam een beroep is.
Sssst.quote:
Het zijn ook (bijna) allemaal erg aardige voetballers gewordenquote:Op zondag 8 mei 2005 14:14 schreef brighton het volgende:
Een keeper die onder zijn achttiende debuteerde weet ik niet, wel een die dat op zijn 18e deed...
(Cees Paauwe)
Ulrich van Gobbel, Frank Rijkaard, Nigel de Jong
Clarence Seedorf, Dennis Bergkamp, Johan Cruijff, Arjen Robben
Ronald de Boer, Jhonny van Beukering, Ryan Babel
Ik heb het even opgezocht, hij was toen 17. Kan hij dus op doel en dan is het elftal compleetquote:Op zondag 8 mei 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
Guido Budziak van nu Roda JC debuteerde op zijn 15e, maar niet in de eredivisie... Maar die Jesper Hogendoorn van Feyenoord, die ooit moest invallen in Heerenveen, hoe oud was die toen?
11 weet ik er niet, maar Theo Janssen, Jaap Stam en Mika Väyrynen mogen zeker niet ontbreken.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:42 schreef brighton het volgende:
Een elftal spelers die bekend staan om hun tattoos?
Cisse en Beckhamquote:Op zondag 8 mei 2005 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
11 weet ik er niet, maar Theo Janssen, Jaap Stam en Mika Väyrynen mogen zeker niet ontbreken.
EXTREEM lekker wijf...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:44 schreef brighton het volgende:
Jamie Redknapp (Louise Redknapp (geboortenaam Nurding), een zangeres.)
Ik kan niet op een keeper komenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef methodmich het volgende:
De halve Serie A en PL zit onder de tattoos. De HCE ook al. Zelfs Danny Guijt heeft zijn onderarmen vol.
Dennis Gentenaar heeft toch een enorme vogel op z'n rug ?quote:
1999, dat is alles wat ik weet... Heitinga kan ook op zijn plaats spelen...quote:Op maandag 9 mei 2005 17:07 schreef Dos37 het volgende:
Reiziger wat heeft de gehad met de lippen achter een boom blijven haken
Kahn, met z'n tasjequote:Op maandag 9 mei 2005 17:56 schreef savelkoul het volgende:
Elftal homofiele voetballers. Suc7!
(kheb geen enkel recht om een vraag te verzinnen maar allah)
je vergeet Bart Goorquote:Op maandag 9 mei 2005 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kahn, met z'n tasje
Piet Vrouwdeunt, Graeme LeSaux, Kuntz ( gelieve op z'n Engels uit te spreken ), Vampeta
Hans Gilhaus, Milan Berk Belenkamp, Cunningham, DOOSena,
Kutzop, Ballack, Viola
Berck Beelenkamp heeft een 15-jarige breezah-slet als vriendin.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kahn, met z'n tasje
Piet Vrouwdeunt, Graeme LeSaux, Kuntz ( gelieve op z'n Engels uit te spreken ), Vampeta
Hans Gilhaus, Milan Berk Belenkamp, Cunningham, DOOSena,
Kutzop, Ballack, Viola
Heb je hem niet gezien bij VI. Zo Queer als Jos Brink.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Berck Beelenkamp heeft een 15-jarige breezah-slet als vriendin.
Agh ga heenquote:
Zoiets?quote:Op maandag 9 mei 2005 17:09 schreef Heerlijkheid het volgende:
Lee Hughes kan trouwens niet spelen, hij zit op dit moment zijn celstraf uit. Had ie maar niet voor de derde maal door moeten rijden na een ongeluk:
nieuw: het beste elftal dat je kan maken van op dit moment in Nederland spelende Marokkanen
Takak is geen Marokkaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zoiets?
Sinouh
Barakat, Colin, Touzani
Mourad, Takak, Ramzi, Boukhari
Diba, Elkhatabbi, Sektioui
*trots is dat ie er uberhaupt 11 weet*
Daar twijfelde ik ook aan....quote:
Takak is een Turk met Syrische roots om precies te zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik ook aan....
Zo dan, lekker aanvallend:
Sinouh
Barakat, Colin, Touzani
Mourad, Ramzi, Boukhari, Sektioui
Diba, Elkhatabbi, Yildirim
Boussaboun kan ook nog, maar die maakt het wel heel aanvallend.
Ja, geen gezicht inderdaad, die tattoo van dikke Theo ook niet trouwens.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef methodmich het volgende:
De halve Serie A en PL zit onder de tattoos. De HCE ook al. Zelfs Danny Guijt heeft zijn onderarmen vol.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:22 schreef RSM het volgende:
Een elftal homo's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |