Ik heb het even opgezocht, hij was toen 17. Kan hij dus op doel en dan is het elftal compleetquote:Op zondag 8 mei 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
Guido Budziak van nu Roda JC debuteerde op zijn 15e, maar niet in de eredivisie... Maar die Jesper Hogendoorn van Feyenoord, die ooit moest invallen in Heerenveen, hoe oud was die toen?
11 weet ik er niet, maar Theo Janssen, Jaap Stam en Mika Väyrynen mogen zeker niet ontbreken.quote:Op zondag 8 mei 2005 20:42 schreef brighton het volgende:
Een elftal spelers die bekend staan om hun tattoos?
Cisse en Beckhamquote:Op zondag 8 mei 2005 21:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
11 weet ik er niet, maar Theo Janssen, Jaap Stam en Mika Väyrynen mogen zeker niet ontbreken.
EXTREEM lekker wijf...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:44 schreef brighton het volgende:
Jamie Redknapp (Louise Redknapp (geboortenaam Nurding), een zangeres.)
Ik kan niet op een keeper komenquote:Op maandag 9 mei 2005 14:24 schreef methodmich het volgende:
De halve Serie A en PL zit onder de tattoos. De HCE ook al. Zelfs Danny Guijt heeft zijn onderarmen vol.
Dennis Gentenaar heeft toch een enorme vogel op z'n rug ?quote:
1999, dat is alles wat ik weet... Heitinga kan ook op zijn plaats spelen...quote:Op maandag 9 mei 2005 17:07 schreef Dos37 het volgende:
Reiziger wat heeft de gehad met de lippen achter een boom blijven haken
Kahn, met z'n tasjequote:Op maandag 9 mei 2005 17:56 schreef savelkoul het volgende:
Elftal homofiele voetballers. Suc7!
(kheb geen enkel recht om een vraag te verzinnen maar allah)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |