quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:20 schreef keijz het volgende:
Waterreus
Melchiot - Maldini - De Wolf - Maduro
Bosvelt - Davids - Gattuso
Maxi Lopez - Nelissen - VD Meijde
dan zet je daar Placente neer...quote:
Veron en De La Pena kun je er bijvoorbeeld nog bijzetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:28 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik kom niet verder dan:
Barthez,
Trabelsi, Stam, Theo Bos, Floren
Lombardo, Van Halst
Finidi, John Metgod, Huysegems
Barthezquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:20 schreef keijz het volgende:
Waterreus
Melchiot - Maldini - De Wolf - Maduro
Bosvelt - Davids - Gattuso
Maxi Lopez - Nelissen - VD Meijde
volgende:
een team met spelers die kaal zijn/geweest doe maar
De La Pena en Gravesen op het middenveldquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:28 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik kom niet verder dan:
Barthez,
Trabelsi, Stam, Theo Bos, Floren
Lombardo
John Metgod, Huysegems
Menzoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef Mindlight het volgende:
Een elftal grote talenten die toch niet zijn geworden wat ervan verwacht werd (is wel een discutabele maarja)
Ja. Maar ze zijn allochtoon.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:25 schreef RedGuy het volgende:
Babel is toch gewoon in Nederland geboren en van Bronckhorst ook.. En Bouma en Bouhlarouz trouwens ook.
omdat je een nobody bent waarschijnlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Overigens moet ik toch dan de nieuwe opdracht geven, dus waarom BennieK met allochtonen aan komt zetten....
We hebben er weer een aanwinst bij, dat blijkt!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:40 schreef BennieK het volgende:
[..]
omdat je een nobody bent waarschijnlijk
maar mijn taxi is er...have fun met jouw opdracht![]()
......................................Harald Shumacherquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Overigens moet ik toch dan de nieuwe opdracht geven, dus waarom BennieK met allochtonen aan komt zetten....
Ik wil graag een elftal met voetballers die een beroemde achternaamgenoot hebben, die NIET door voetbal beroemd is geworden. Bijvoorbeeld Kevin Campbell (Naomi Campbell), Darren Potter (Harry Potter) enzovoort.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:33 schreef methodmich het volgende:
Ik wil graag een elftal met voetballers die een beroemde achternaamgenoot hebben, die NIET door voetbal beroemd is geworden. Bijvoorbeeld Kevin Campbell (Naomi Campbell), Darren Potter (Harry Potter) enzovoort.
Spelers met zowel een Ajax als een PSV verleden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:06 schreef methodmich het volgende:
Bos81 mag dan ook de nieuwe opdracht geven!!!
1 2 3 4 5 | Menzo Jonk - Wouters - R. Koeman Vanenburg - Lerby - Vink Arnesen - Sibon - Hoekstra Kieft |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |