Ach... ik kan het geduld wel opbrengen hoor. Ik verwacht eigenlijk helemaal niet zo veel van die MTV-show. Hooguit een glimps van het uiterlijk en veel marketing-blabla! De echte onthulling komt nog altijd op de E3. En nadat die show in de VS is geweest, zal de info in no-time op internet staan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ben te ongeduldig om op MTV NL te wachten. Download het waarschijnlijk zo snel mogelijk op 12 mei.
Best wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:41 schreef PandorasBox het volgende:
Mooie logo trouwens.![]()
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
Zo moeilijk is dat nou ook weer niet. Maar jatten en aanpassen is inderdaad makkelijker!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
Orgineel logo verzinnen die op geen enkel ander lijkt zal wel erg moeilijk zijn.
ik hem wel ok eigenlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Best wel.![]()
Orgineel logo verzinnen die op geen enkel ander lijkt zal wel erg moeilijk zijn. Ik vind het trouwens wel fris uitzien.
In de volksmond noemen we zulke personen graphicshoeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:14 schreef harrie1 het volgende:
de xbox 360 is de eerste console waarvan ik denk dat ik hem ga halen (wacht wel tot de prijs een beetje daalt)
deze xbox lijkt me echt een topper
mooie grafische beelden die de gewone pc inhalen
en met een hoop spellen in aantocht
de vraag is alleen hoelang het zal duren voor je copy's kan gaan draaien
want de orginele spellen zullen wel dik aan de prijs zijn
Ik zie niet wat hier nou zo gejat aan is, eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:45 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat nou ook weer niet. Maar jatten en aanpassen is inderdaad makkelijker!
+ het heeft de zelfde helixvormige gelijkenis als het logo van ubisoft.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hier nou zo gejat aan is, eigenlijk..
Tis rond, maar das dan ook meteen de enige gelijkenis..
Tis ieder geval een stuk origineler dan het PlayStation logo, al is het PS logo lekker simpelquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De gelijkenis met het UBISOFT logo gaat echt wel op. Kijk nog eens goedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, als je lang genoeg kijkt vind je vanzelf wel iets.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
De gelijkenis met het UBISOFT logo gaat echt wel op. Kijk nog eens goed
Tedaaa... Ik heb zelf meer een radar-sweep achtergrond met de tekst er overheen beeld erbij...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef speknek het volgende:
Ik vind het logo lelijk. En het is bijna ondoenlijk om er een klein pictogram van te maken.
Hoezo? Heb jij een Xbox 360 met Project Gotham Racing 3 voor ons?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het logo dat je op de MTV reclame ziet is wel tof hoorMaar hey, we gaan toch niet een heel topic vollullen over een logo
Logo is toch belangrijk voor een console. Het is tenslotte de visitekaartje welke nog vaak gebruikt zal worden in reclame's naar de massa toe. .quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het logo dat je op de MTV reclame ziet is wel tof hoorMaar hey, we gaan toch niet een heel topic vollullen over een logo
inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:29 schreef Klonk het volgende:
logo boeit me werkelijk waar geen ene ruk, al was het ding pimpelpaars met gele stippen en waren de controlers bekleed met nepbont in de kleur knalgroen.
het gaat mij om de games, verder niets.......
wie weet wat nieuw publiek (of doelgroepen) het aan kan trekken. Ik had vroeger nooit verwacht dat er een paarse console uit zou komen totdat de GC verscheen..quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:58 schreef kepler het volgende:
[..]
inderdaad
maar als tie geel met pimpelpaarse stippen zou zijn zou de xbox toch iets minder verkopen denk ik
na ja, het gaat het om het principe, al dat mierengeneuk over een logo-tje, moest ff tegengas gevenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:58 schreef kepler het volgende:
[..]
inderdaad
maar als tie geel met pimpelpaarse stippen zou zijn zou de xbox toch iets minder verkopen denk ik
Vertel eerst es wat ourcolony is.quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwste OurColony plaatje:
[afbeelding]
?
Wat is het? Lijkt niet op Halo...
zou goed kunnen, maar zelfs dan hadden ze er meer uit kunnen persen... Wellicht isset een shot uit Huxley.quote:Op woensdag 4 mei 2005 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik hoor dat het een plaatje is dat met de Unreal 3 engine gemaakt is. Wat wel kan kloppen aangezien 'ze' al aangekondigd hadden dat die gebruikt zou gaan worden toch?
Niks geheimzinnig. 12 mei is gewoon de onthulling hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:45 schreef PandorasBox het volgende:
[afbeelding]
Schijnt een stukje van het opstartscherm van de X360 te zijn.
Ik vind dit wel een beetje gay. Waarom doen ze zo geheimzinnig? [afbeelding]
Punt is dat Microsoft zèlf helemaal niet "geheimzinnig" loopt te doen. Microsoft doet helemaal niks... tòt 12 mei.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:49 schreef PandorasBox het volgende:
Juist daarom. Halve onduidelijke plaatjes enzo. Waarom zo geheimzinnig doen, dat ding wordt volgende week geshowed.
Naja, hypen...ons een beetje opwarmen.
Dan "weet" jij het voor zover verkeerd.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:16 schreef PandorasBox het volgende:
Voor zover ik weet heeft Microsoft zelf die plaatjes op het net gedropt... Dat plaatje met dat opstartscherm kan niet "zomaar" door iedereen opegeomen worden. Evenals dat plaatje met nieuwe Live! profiel van X360.
Dat is een mogelijkheid die ik zéker niet uitsluit!quote:Of het kan naturlijk nep zijn. ;]
tuurlijk welquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Punt is dat Microsoft zèlf helemaal niet "geheimzinnig" loopt te doen. Microsoft doet helemaal niks... tòt 12 mei.
Microsoft is niet verantwoordelijk voor al dat gehype en die halve onduidelijke plaatjes.
Als ie maar gewoon horizontaal te plaatsen is vind ik het best.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:27 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
nog maar een plaatje van een eventuele xbox 360
Volgens mij is dat nooit bevestigd, het zou zelfs wel bevestigd zijn door een medewerker dat de controllers gewoon een draadje krijgen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:32 schreef Xrenity het volgende:
Jammer van de controller ports... Zou toch draadloos worden?
Kijk die vind ik dan wel weer errrruug vet!quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:27 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
Hoe bedoel je, een onaangepast design.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:27 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
De enige dingen die hetzelfde zijn, zijn de disc lade en de X bovenop.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, een onaangepast design.
Zoals de demopods van de eerste versie van de xbox ook altijd deden? Amped any1?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:28 schreef mikando18 het volgende:
* mikando18 hoopt stiekem dat de xbox360 op de presentatie vastloopt![]()
En ik hoop dat de PS3 of Revo vast loopt bij de presentatie. Whehehehe dat zou pas phat zijn, homiequote:Op donderdag 5 mei 2005 18:28 schreef mikando18 het volgende:
Er was eerder helemaal geen band eigenlijk, maar alleen de DVD had inderdaad een wat grijzere kleur dan de rest. Ik vind deze beter. Nu hopen dat de controller er nog wat stijlvoller uit gaat zien in plaats van een mislukt gipsmodel zoals op FOK!Games staat, en ik vind 'm dan best mooi hoorquote:Maar het werd een donkergrijze band en niet een groene als we de eerdere foto's mogen geloven heh?
zo fout om dat in een xbox topic te postenquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:28 schreef mikando18 het volgende:
Dat vastraken gebeurt wel vaker... had je ook tijdens de CES 2005 dacht ik. Zat Bill Gates daar met Conan O'Brien met een 1 of ander ding. Drukt Bill Gates steeds op de afstandsbediening. Maar hij deed het gewoon niet...quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:48 schreef King_of_cubes het volgende:
zo fout om dat in een xbox topic te posten![]()
Volgens mij hoort dat gewoon bij een presentatie van Microsoftquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat vastraken gebeurt wel vaker... had je ook tijdens de CES 2005 dacht ik. Zat Bill Gates daar met Conan O'Brien met een 1 of ander ding. Drukt Bill Gates steeds op de afstandsbediening. Maar hij deed het gewoon niet...Was erg pijnlijk om te zien, zelfs voor een Microsoft-hater als ik! Gelukkig kwam Conan wel met een paar goede grappen.
Dit is idd best een redelijk mooi ontwerp, alleen vind ik het raar om de eject knop helemaal aan de andere kant van het apparaat te plaatsen en het lijkt alsof dit ontwerp groter gaat worden dan de huidige xboxquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:33 schreef twi het volgende:
[..]
En ik hoop dat de PS3 of Revo vast loopt bij de presentatie. Whehehehe dat zou pas phat zijn, homie
Nu weer ontopic met constructieve posts graag.
[..]
Er was eerder helemaal geen band eigenlijk, maar alleen de DVD had inderdaad een wat grijzere kleur dan de rest. Ik vind deze beter. Nu hopen dat de controller er nog wat stijlvoller uit gaat zien in plaats van een mislukt gipsmodel zoals op FOK!Games staat, en ik vind 'm dan best mooi hoor
Ah, leuk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
zelfs voor een Microsoft-hater als ik!
ik ga er toch vanuit dat ie kleiner word, een van de grootste punten van kritiek van de huidige xbox is/was toch z'n omvang, lijkt me niet dat MS nog een keer dezelfde fout maakt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit is idd best een redelijk mooi ontwerp, alleen vind ik het raar om de eject knop helemaal aan de andere kant van het apparaat te plaatsen en het lijkt alsof dit ontwerp groter gaat worden dan de huidige xbox
Eerder een uitzending over Forza bij Conan, liep ook de demo vastquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat gewoon bij een presentatie van Microsoft
Het ziet er behoorlijk uit als een photoshop productie.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:34 schreef twi het volgende:
Het lijkt mij niet standaard de bedoeling 'm verticaal te zetten, anders waren de teksten erop wel zo gericht. Is dit trouwens een officieus officieel (ourcolony) plaatje of is dit gewoon een door een fan geimproviseerde 3D render?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:53 schreef Enemy het volgende:
[..]
Het ziet er behoorlijk uit als een photoshop 3DMax productie.
Jaja... da's even schrikken hè?!quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:21 schreef Ruzbeh het volgende:
Zo P-Style, zit je nu ook al Xbox topics te maken!!
Joh, ik vind alles best, zolang je maar van de Nintendo topics afblijft.quote:
Welke presentatie?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:33 schreef twi het volgende:
En ik hoop dat de PS3 of Revo vast loopt bij de presentatie. Whehehehe dat zou pas phat zijn, homie
ach, je kunt niet alles weten, als er iemand geen xbox fanboy is dan ben ik het wel, ik ben fan van gamen in het algemeen, heb van de laatste generatie consoles alledrie (NGC, PS2 en Xbox) en ook bij de komende generatie zal ik daar geen onderscheid in maken, sorryquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:10 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hmm, blijkbaar kun je het niet ontkennen![]()
DVD-formatquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is er origineler aan de PS2 t.o.v. de PSX dan? Dat 'ie in meer kleurtjes te krijgen is?
De PSX is de über PS2, dus ik neem aan dat je de PlayStation bedoelt? Zoja, lees dan verder, zo nee, denk dan nog eens.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is er origineler aan de PS2 t.o.v. de PSX dan? Dat 'ie in meer kleurtjes te krijgen is?
Vind ik prima, geen probleem hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, je kunt niet alles weten, als er iemand geen xbox fanboy is dan ben ik het wel, ik ben fan van gamen in het algemeen, heb van de laatste generatie consoles alledrie (NGC, PS2 en Xbox) en ook bij de komende generatie zal ik daar geen onderscheid in maken, sorry![]()
dat is bij de playstation het zelfdequote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:19 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vind ik prima, geen probleem hoorEr zullen ook vast wel leuke games komen, maar qua controller enz is het gewoon hetzelfde als de eerste Xbox.
Lees m'n post nog eens door.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat is bij de playstation het zelfde
Helaas, die dualshock was er al bij de Playstation 1 (wat jij wilt, iedereen noemt 't PSX omdat de "echte" PSX een enorme flop is).quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:18 schreef Xrenity het volgende:
De PSX is de über PS2, dus ik neem aan dat je de PlayStation bedoelt? Zoja, lees dan verder, zo nee, denk dan nog eens.
Niet dat ik zo'n PS fanboy ben, maar toendertijd waren de graphics nog sterk verbeterbaar, maar dat niet alleen, kijk en huiver:
[afbeelding]
[afbeelding]
En voor de PS3 heeft Sony een patent voor het beinvloeden van de hersenen ofzo?
Dat is meer qua ergonomie etc, niet qua zoiets nieuws als toen de control stick voor het eerst kwam. Ik doel overigens niet per sé op de revolution, aangezien we hier ook nog niks over weten, maar iig gaat daar iets 'nieuws' gebeuren. Ik zeg ook niet dat ze het drastisch om moeten gooien allemaal, maar iets vernieuwends op z'n tijd is best leukquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Helaas, die dualshock was er al bij de Playstation 1 (wat jij wilt, iedereen noemt 't PSX omdat de "echte" PSX een enorme flop is).
Dan doel je waarschijnlijk op de vooruitgang van Nintendo, met hun Revolution? Touchpad's, klinkt leuk, maar in essentie zal het met die hardware gewoon een kopie van de Xbox zijn, met andere controllers.
Dat Microsoft genoeg vooruitgaat met controllers blijkt wel uit 't feit dat er bij de launch compleet andere controllers werden geleverd dan nu.
Ach, ook geen probleemquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:40 schreef twi het volgende:
Wat dat betreft ben ik vrij conservatief. Ik heb liever niet draadloos, zolang de kabels maar lang genoeg zijn. Verder hou ik van die stevige controllers waarbij je voelt dat je iets in je handen heb. En de laatste verhalen in 't Revo topic klinken wel erg goed over dat touchscreen gebeuren en verplaatsbare knoppen, maar om nou te zeggen dat ik daar veel vertrouwen in heb. Dus wat dat betreft verschillen we, al vind ik juist de controller van de PS2 het toonbeeld van conservativiteit. Exact dezelfde controller overnemen (want die controller was er wel, met die analoge sticks, voor de PS1).
Gelukkig ben ik het vaak met je eens.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:04 schreef twi het volgende:
Wel een probleem, iedereen moet zo denken zoals ik anders zijn ze een domme fanboy
*Meldtquote:
Net zoals de ps2 een ps1 met betere specs was etc. etc.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef Xrenity het volgende:
[..]
maar dit is gewoon een Xbox met betere specs :s
En van de xbox360 knopjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:22 schreef BMH het volgende:
De PS3 heeft een speicale processor die speciale dingetjes kan doen. De revolution word helemaal appart als we Nintendo mogen geloven. En de Xbox 360 is dus eigenlijk een overgeclockte xbox. Dus eigenlijk zegt Xrenity wel de waarheid.
Xbox 360 moet het volgens mij hebben van de xbox live functies als microtransacties en wat dan nog wel niet meer.
quote:SPOnG had access to a US developer of Xbox 360 software this week, with our source outlining its functionality and laying the matter to rest. The button is named the Xbox 360 Button. Really. And will be the defining difference between Xbox of old and the progression of the console into an ever-growing Live community.
“It gives you instant access, globally, from whatever you’re doing, to your Xbox360 menus,” explained our source, speaking under terms of strict anonymity. “They’re going to show it at the E3 conference in all its glory, but in a nutshell, if you’re watching a DVD, you’re still signed into your Friends list, so you can still be invited into games, discussions and other Live events. You’re always connected to the community. It’s like the interactive button for digital TV. And this really is the key factor to bear in mind with the upgraded Live system. It will be a lot more like a digital TV experience, just more interactive. Microsoft is looking at the viability of Live competing with the set-top box and this Xbox 360 button in the key to this.”
Kom op zeg, wat een onzin. Wat zijn die speciale dingetjes die die processor dan kan doen? Helemaal niks, het is gewoon een processor, ondanks dat het een zelf ontwikkelde CPU is. Een CPU wordt gemaakt om software op te draaien, de software en de input devices maken de verschillen. Of denk je nu echt dat je straks achter een PS3 zit en denkt "Wow, dat kan ook echt alleen maar met de Cell processor". 90% van de kopers van de PS3 geeft er geen ene koeiendrol om welke CPU in dat ding zit. Hij is sneller dan de vorige, en dus is het gewoon een overgeklokte PS2.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:22 schreef BMH het volgende:
De PS3 heeft een speicale processor die speciale dingetjes kan doen. De revolution word helemaal appart als we Nintendo mogen geloven. En de Xbox 360 is dus eigenlijk een overgeclockte xbox. Dus eigenlijk zegt Xrenity wel de waarheid.
Xbox 360 moet het volgens mij hebben van de xbox live functies als microtransacties en wat dan nog wel niet meer.
One simple decision about cooperating with Sony can be the difference between success and failure?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:28 schreef BMH het volgende:
One simple button can mean the difference between a 1 and a 360.
One simple button will make a X turn round.
The difference between an X and a circle is just one simple button.
Eerlijk gezegd denk ik van wel twiquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:31 schreef twi het volgende:
[..]
Of denk je nu echt dat je straks achter een PS3 zit en denkt "Wow, dat kan ook echt alleen maar met de Cell processor".
Dankzij de cell processor kunnen developers o.a. A.I. en physics tot een ongekent hoogtepunt brengen. Dankzij de cellen komen berekeningen niet in de wacht te staan waardoor er meer op het zelfde moment gedaan kan worden. Het lijkt een simpele snelle processor, maar het is een grote evolutie als je em vergelijkt met AMD's en Intel's.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:31 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een onzin. Wat zijn die speciale dingetjes die die processor dan kan doen? Helemaal niks, het is gewoon een processor, ondanks dat het een zelf ontwikkelde CPU is. Een CPU wordt gemaakt om software op te draaien, de software en de input devices maken de verschillen. Of denk je nu echt dat je straks achter een PS3 zit en denkt "Wow, dat kan ook echt alleen maar met de Cell processor". 90% van de kopers van de PS3 geeft er geen ene koeiendrol om welke CPU in dat ding zit. Hij is sneller dan de vorige, en dus is het gewoon een overgeklokte PS2.
Jaaahaaa, maar met nieuwe snufjes ipv alleen maar betere graphics. Zelfs eyetoy reken ik hier in beperkte mate toe.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Net zoals de ps2 een ps1 met betere specs was etc. etc.
Wat een geouwehoer zeg dit..
Dat was de Emotion Engine ook in de PS2, en we zien wat dat ze heeft gebracht. De ultra-coole water-move uit Splinter Cell. Het is dus allemaal maar relatief, wat er gebeurt onder de motorkap. .Het gaat erom wat er op het scherm gebeurt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:35 schreef BMH het volgende:
[..]
Dankzij de cell processor kunnen developers o.a. A.I. en physics tot een ongekent hoogtepunt brengen. Dankzij de cellen komen berekeningen niet in de wacht te staan waardoor er meer op het zelfde moment gedaan kan worden. Het lijkt een simpele snelle processor, maar het is een grote evolutie als je em vergelijkt met AMD's en Intel's.
Xbox Live is dus geen snufje? Een harddisk met mogelijkheid tot muziek opnemen (en alle uitbreidingen van dien die in de Xbox 2 terug gaan komen)?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Jaaahaaa, maar met nieuwe snufjes ipv alleen maar betere graphics. Zelfs eyetoy reken ik hier in beperkte mate toe.
Ja die gaan dus TERUGKOMEN, oftewel, de Xbox 2 neemt zelf niets nieuws mee, daar ging het toch over? De huidige snufjes zijn goed, ik zou geen geld betalen voor dezelfde snufjes en wat betere graphics.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:41 schreef twi het volgende:
[..]
Xbox Live is dus geen snufje? Een harddisk met mogelijkheid tot muziek opnemen (en alle uitbreidingen van dien die in de Xbox 2 terug gaan komen)?
Als Petertje een keer niet alles vertelt waar hij aan denkt bij het maken van een game, dan zouden gamers helemaal niet zo teleurgesteld zijn in zijn games. Ik hoor Miyamoto toch ook niet roepen dat er 20 dungeons in de nieuwe zelda komen terwijl het er maar 7 bleken te zijn. Maar nu ga ik offtopic.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:53 schreef peristilius het volgende:
Volgens mij vergeten een hele hoop mensen hier dat je met meer kracht niet alleen betere graphics tevoorschijn kan toveren, maar dat het ook een hele hoop toe kan voegen aan gameplay. Denk maar eens aan fable, zoveel dingen die er in zouden komen, maar die uiteindelijk gewoon niet konden door beperkingen van de hardware teveel gepraat van Peter. Als al deze functies met de 360 hardware wel mogelijk zijn heb je toch al een heel leuk vervolg.
Bij de launch van de PS2 was het niet bekend dat er een eyetoy kwam en bovendien weet jij ook nog niks van wat de Xbox 360 aan snufjes zal hebben. Daarvoor is er gewoon te weinig losgelaten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:39 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Jaaahaaa, maar met nieuwe snufjes ipv alleen maar betere graphics. Zelfs eyetoy reken ik hier in beperkte mate toe.
Dat klopt helemaal, maar nu moet je niet gaan ontkennen dat de informatie danwel het gebrek aan informatie van Nintendo regelmatig voor net zulke grote danwel grotere teleurstellingen hebben gezorgd.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:57 schreef BMH het volgende:
Als Petertje een keer niet alles vertelt waar hij aan denkt bij het maken van een game, dan zouden gamers helemaal niet zo teleurgesteld zijn in zijn games. Ik hoor Miyamoto toch ook niet roepen dat er 20 dungeons in de nieuwe zelda komen terwijl het er maar 7 bleken te zijn. Maar nu ga ik offtopic.
Maar dan ligt het vooral aan het enthousiasme van de fan (kleinere groep). Petertje zorgt ervoor dat haast iedereen dingen mist in een game. Maar dat is nu niet relevant.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, maar nu moet je niet gaan ontkennen dat de informatie danwel het gebrek aan informatie van Nintendo regelmatig voor net zulke grote danwel grotere teleurstellingen hebben gezorgd.
true, ik beperk me ook tot wat we er nu van weten... Maargoed talk Xbox 360 maar weerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:02 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Bij de launch van de PS2 was het niet bekend dat er een eyetoy kwam en bovendien weet jij ook nog niks van wat de Xbox 360 aan snufjes zal hebben. Daarvoor is er gewoon te weinig losgelaten.
is het al aan de gang dan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:41 schreef Xrenity het volgende:
Hmm dan vond ik dat fake logo eigenlijk mooier eerlijk gezgedMaar waar is dit? Wat werd hier bekend gemaakt?
hij download nu, maar de naam speedtree_pangaea.wmv. Speedtree was een soort engine voor bomen om die snel, in grote hoeveelheden en zonder grote rekenkracht realistisch op het scherm te toveren.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:57 schreef PandorasBox het volgende:
Videobeelden van een X360 spel...
http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=1A44KIUFLH3OC2DPIG1B6RPSP2
Open de file, niet verwijderen a.u.b.
Dat las ik ook in de FAQ van IGN. Maar als je daar even over nadenkt, is het financieel toch waanzin? Kijk naar de prijs van een huidige 3GHz processor van bijvoorbeeld Intel, rond de 200¤.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:33 schreef P-Style het volgende:SpecsDe CPU is afkomstig van IBM, hij zal 3 cores bevatten die gebaseerd zijn op de PowerPC processors van IBM. Ze zullen draaien op een klokfrequentie van rond de 3GHz.
Dat is toch een bepaalde technologie van een bedrijf die ze in een engine gaan stoppen? Ik geloof dat de makers van Unreal die als eerste gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:57 schreef PandorasBox het volgende:
Videobeelden van een X360 spel...
http://s48.yousendit.com/d.aspx?id=1A44KIUFLH3OC2DPIG1B6RPSP2
Open de file, niet verwijderen a.u.b.
Ja wat Cerbie zegtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat is toch een bepaalde technologie van een bedrijf die ze in een engine gaan stoppen? Ik geloof dat de makers van Unreal die als eerste gaan gebruiken.
Helemaal overheen gelezen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja wat Cerbie zegtDit is de Speedtree technology demo
http://www.gamespot.com/news/2005/05/06/news_6123821.htmlquote:The listing appears to cement suspicions that the next Xbox will launch on the fourth anniversary of the original Xbox's release on November 16, 2001. However, despite the clear wording of the MTV listing, Microsoft representatives said they could not comment on it for the time being.
Gelukkig is die CPU die in de 360 gaat komen geen 3GHz CPU van Intel!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:10 schreef Cerbie het volgende:
Dat las ik ook in de FAQ van IGN. Maar als je daar even over nadenkt, is het financieel toch waanzin? Kijk naar de prijs van een huidige 3GHz processor van bijvoorbeeld Intel, rond de 200¤.
Goed, deze zelfontwikkelde proc zullen een hoop kosten niet opzitten die je bij een Intel proc wel hebt, de naam Intel Pentium bijvoorbeeld (ja, ook voor het merk betaal je). Met die dingen kun je de prijs wel zover omlaag halen dat een processor die 3 cores @ 3GHz bevat misschien wel terugbrengen naar een euro of 300.
Dan heb je dus alleen de processor. Daarbovenop komen nog veel meer dingen, videochip, geheugen en natuurlijk de designkosten. Als ze dat ding voor ~¤400 (gok van IGN) gaan verkopen, maken ze gigantisch veel verlies.
Met al die technologie gaat zo'n ding errug duur worden om te produceren, en zal ook wel lekker onbetaalbaar zijn ten tijde van de launch, net als de PS2 in het begin.
499,- was toch ook de launchprijs van de eerste Xbox?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Gelukkig is die CPU die in de 360 gaat komen geen 3GHz CPU van Intel!Maar je hebt wel gelijk. De hardware zal erg duur zijn, en Microsoft heeft niet z'n eigen fabrieken (die Sony bijv. wel heeft), dus het zal Microsoft erg veel kosten om een xbox 360 in elkaar te zitten. Ik denk dat 'ie hier ¤499,- gaat worden bij de launch (wat op zìch nog best een vriendenprijsje is voor de technologie die erin zit!)
Inderdaad... zoiets, maar binnen een paar weken zakte die prijs enorm! Moet wel bijgezegd worden dat de hardware in de eerste xbox totaal niet bijzonder was ten tijde van z'n launch. Deze keer zit er unieke (dure!) hardware in de xbox 360 en heeft dat ding een veel origineler ontwerp...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
499,- was toch ook de launchprijs van de eerste Xbox?
Destijds zat er ook unieke, dure hardware in de Xbox, flutargumentje dus...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad... zoiets, maar binnen een paar weken zakte die prijs enorm! Moet wel bijgezegd worden dat de hardware in de eerste xbox totaal niet bijzonder was ten tijde van z'n launch. Deze keer zit er unieke (dure!) hardware in de xbox 360 en heeft dat ding een veel origineler ontwerp...hmmm... misschien wordt 'ie wel duurder dan ¤499,- !!
Cool toch! Wordt ie juist lekker vet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat las ik ook in de FAQ van IGN. Maar als je daar even over nadenkt, is het financieel toch waanzin? Kijk naar de prijs van een huidige 3GHz processor van bijvoorbeeld Intel, rond de 200¤.
Goed, deze zelfontwikkelde proc zullen een hoop kosten niet opzitten die je bij een Intel proc wel hebt, de naam Intel Pentium bijvoorbeeld (ja, ook voor het merk betaal je). Met die dingen kun je de prijs wel zover omlaag halen dat een processor die 3 cores @ 3GHz bevat misschien wel terugbrengen naar een euro of 300.
Dan heb je dus alleen de processor. Daarbovenop komen nog veel meer dingen, videochip, geheugen en natuurlijk de designkosten. Als ze dat ding voor ~¤400 (gok van IGN) gaan verkopen, maken ze gigantisch veel verlies.
Met al die technologie gaat zo'n ding errug duur worden om te produceren, en zal ook wel lekker onbetaalbaar zijn ten tijde van de launch, net als de PS2 in het begin.
Dat zeiden ze ook van die cell dinges en uiteindelijk was de XBOX met z'n pc hardware ook beter.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:22 schreef BMH het volgende:
De PS3 heeft een speicale processor die speciale dingetjes kan doen.
Nee, je bedoeld dat de winkeliers zo stom waren om een week voor de officiele prijsverlaging het al te verkopen voor 299,- waardoor veel mensen het snel kochten om daarnaast ook nog 2 games en een controller te krijgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:45 schreef mikando18 het volgende:
En daarna werd ie goedkoper en kregen de mensen die het ding bij de launch kochtten 2 spellen en een controller gratis waarop de mensen die het ding iets later kochtten boos werden, heerlijk was dat![]()
Nu stel je je gewoon aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Destijds zat er ook unieke, dure hardware in de Xbox, flutargumentje dus...
Je mist het punt: het is allemaal zo uniek zoverre het een samenstelling op maat (de NV core was echt alleen voor de Xbox en heeft nVidia bijna de doodssteek toegebracht), maar uiteindelijk zijn het allemaal "gewoon" processors...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:51 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nu stel je je gewoon aan.Een standaard Intel x86 Processortje van 700MHz in de xbox (terwijl er al snellere Intel's in PC's zaten) tegen een speciaal voor xbox 360 ontworpen 3 core PowerPC die op 3GHz draait (die niet te vergelijken is met CPU's in huidige PC's). Er was helemaal niks unieks aan xbox's hardware. Bij de xbox 360 heeft Microsoft tenminste laten zien dat ze wel met originele hardware kunnen (laten) komen!
Oké... je hebt gelijk dat de NV core voor de ouwe xbox destijds vrij uniek was. Maar over dat processor verhaal ben ik het niet helemaal met je eens. De ouwe xbox had een simpele Intel x86 CPU. Met alle x86 instructies die voor een groot deel totaal overbodig zijn voor een gamesconsole. De xbox is ook de eerste gameconsole in de geschiedenis met een CISC CPU in plaats van een RISC CPU. De CPU die ze in de xbox 360 gaan proppen zou ik absoluut niet als "gewone processor" bestempelen. Een 3 core PowerPC op 3Ghz kom je op dit moment nergens tegen. Dit is werkelijk een unieke architectuur waar veel meer mee mogelijk is dan met "gewone" (single core) processors.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Je mist het punt: het is allemaal zo uniek zoverre het een samenstelling op maat (de NV core was echt alleen voor de Xbox en heeft nVidia bijna de doodssteek toegebracht), maar uiteindelijk zijn het allemaal "gewoon" processors...
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:31 schreef Skull-splitter het volgende:
En zal straks net als de Cell waarschijnlijk overal in terug te vinden zijn. Tis maar net hoe je het bekijkt... De nieuwe grafische core van de Xbox is feitelijk ook niets speciaals...
Natuurlijk gaat het erom wat je ermee doet, maar met een lange/brede kun je nou eenmaal meer!quote:Maar net als met leuters: het maakt niet uit hoe lang of hoe breed het is, het gaat erom wat je ermee doet...
Persoonlijk vind ik het echt een slecht logo. Een goed logo kun je in mijn ogen binnen 3 seconden natekenen met een paar pennenstreken...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:17 schreef MMaRsu het volgende:
Volgens mij word dit gewoon het logo hoor...
[afbeelding]
Inderdaad, en niet een logo waar je Spyrograph voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het echt een slecht logo. Een goed logo kun je in mijn ogen binnen 3 seconden natekenen met een paar pennenstreken...
Dat ligt er maar net aan waar je 'm in wilt gebruikenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:37 schreef P-Style het volgende:
Natuurlijk gaat het erom wat je ermee doet, maar met een lange/brede kun je nou eenmaal meer!
Ik neem aan dat je op het huidige Xbox logo doelt, maar je vind dus het Gamecube/Ps2 logo slecht ( om maar even een paar voorbeeldjes te noemenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het echt een slecht logo. Een goed logo kun je in mijn ogen binnen 3 seconden natekenen met een paar pennenstreken...
Het GC logo is uiterst eenvoudig en dat van de ps2 ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op het huidige Xbox logo doelt, maar je vind dus het Gamecube/Ps2 logo slecht ( om maar even een paar voorbeeldjes te noemen) ?
Ik vind het juist wel een vet logo, iig stylish.
Ga jij maar eens dat logo met al die cirkeltjes natekenen. Ik garandeer je, dat is echt onmogelijk. Kijk dan eens naar 't cube logo en da's gewoon een cube met een kubus schilletje eromheen. Best simpel na te tekenen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:46 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vind het gamecube logo helemaal niet eenvoudig, zeker niet om te tekenen oid.
Dat stylish gedeelte ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:57 schreef MMaRsu het volgende:
hhmk lol @ Fliepke. Ik geef je helemaal gelijk sorry
Toch blijf ik het wel een stylish logo'tje vinden.
beetje laatquote:Op zaterdag 7 mei 2005 04:37 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Cool toch! Wordt ie juist lekker vet.
* mikando18 hoopt dat MS flink op hun bek gaatquote:"...people are looking really at two companies. I'd say that everyone's watching what Sony will come out with for this next- generation, and what will we come out with, and who can be the leader this time around. Both companies will be very big on it. Nintendo is more likely to be a niche player this time around," Gates told Business Week.
Waar maak je je druk om?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:18 schreef mikando18 het volgende:
Bill Gates ziet Nintendo niet meer als concurentie
[..]
* mikando18 hoopt dat MS flink op hun bek gaat![]()
Hmmm... Ik wou je net een console aanbevelen maar ik ben effe de naam vergeten..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:47 schreef Cerbie het volgende:
Geef mij maar een console met minstens 4 controllers en wat leuke partygames
Je moet 't niet op een server zetten, maar voor de rest was er niks mis met Windows 98, in tegenstelling tot bijvoorbeeld ME.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om?
Toen Bill Gates met Windows 98 kwam zei die dat het stabiel was.
Die staat hier pas sinds z'n launchquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hmmm... Ik wou je net een console aanbevelen maar ik ben effe de naam vergeten..![]()
![]()
maar toch frapant dat een nieuweling ze eerst van de 1ste plaats afduwt en dat de generatie erna weer een nieuweling ze van de 3de plek afduwt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:42 schreef MMaRsu het volgende:
Ik haat die kutnerd.
Kom op zeg, Nintendo Gamecube liep niet eens zoveel achter op de Xbox deze keer, en volgende keer zie precies hetzelfde gebeuren!
Met z'n 300 xboxen per maand in japan.
Ik zal 'm even toelichten... tot 2007 gaat Microsoft verlies draaien op de xbox 360, dan spelen ze quitte en vanaf 2013 gaan ze winst maken, die 60.000 slaat op het aantal wereldwijd verkochte units in 2013 en die 0,00015 slaat op het marktaandeel wat ze dan hebben!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*snapt iemand de nieuwe opgave bij ourcolony?*
Het lijkt een som...
[afbeelding]
Nintendo / Yamauchi was vroeger gewoon te arrogant geworden door het constante succes van Snes/Nes/Gameboy! Vind je het gek dat ze dan verstoten worden door mensen met frisse plannen voor de industrie. Dat ze ook nog van de 2e plek zijn ' verstoten ' vind ik niet zo raar hoor, Iwata was toen ook nog niet aan het roer, en de gamecube heeft echt een lange tijd gehad waar er bijna niks leuks uitkwam.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
maar toch frapant dat een nieuweling ze eerst van de 1ste plaats afduwt en dat de generatie erna weer een nieuweling ze van de 3de plek afduwt.
er zit toch echt iets fout bij nintendo
Niet als hij z'n naam waarmaakt.quote:
Xbox 1.5quote:"We look at delivering a quantum leap in technology, not just Xbox version 1.5," Sony spokeswoman Molly Smith is quoted as saying.
Dat wou ik net posten johquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:45 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox 360 onthuld!
[afbeelding]
http://engadget.com/entry/1234000490042605
Dat had gekundquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:48 schreef MMaRsu het volgende:
Haha
Beat ya too it. Je had ook je uber mod powers kunnen gebruiken
.
Oei, die gaat de strijd aan met de jaguar voor lelijkste console ooit, die controller lijkt me dan nog wel aardig eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:45 schreef MMaRsu het volgende:
Xbox 360 onthuld!
[afbeelding]
http://engadget.com/entry/1234000490042605
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:03 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Oei, die gaat de strijd aan met de jaguar voor lelijkste console ooit, die controller lijkt me dan nog wel aardig eigenlijk.
zou de nieuwe xbox in de ouwe passen ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:34 schreef MMaRsu het volgende:
In eindhoven zeggen ze, innerlijk is leuk, maar je moet er ook mee over straat kenne
DVD burner en TiVo capabilities (klinkt als een PSX) ik ga er vanuit dat dit alleen in de premium versie komt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:13 schreef Roi het volgende:
Hardware:-
* DVD burner
* tivo capabilities
* customization for your xbox (faceplates)
* wireless
* text messaging on XBL
* xbox live button on the controller that pops up a menu with live options
PSX anyone?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:53 schreef Cerbie het volgende:
Het ziet er ook meer uit als een apparaat zoals een videorecorder, dvdspeler/recorder dan een console, een dvdrecorder met als extra functionaliteit spelletjes spelen zeg maar.
Dat geeft me ook het idee dat ze echt op een volwassen doelgroep mikken, 20/30+
Wel een lelijk homecinema apparaat trouwens. En de mensen die zeggen dat het uiterlijk er niet toe doet: dan is een pimpelpaarse console in de vorm van een drol vast ook niet erg?
Ik vind hem ook wel mooiquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:57 schreef P-Style het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat zoveel lui hier 'm zo lelijk vinden. Ik (iemand die de ouwe xbox oerlelijk vind) vind 'm er eigenlijk best aardig uitzien hoor!Een stuk stijlvoller, eleganter en volwassener dan hun vorige console.
Ik denk dat we nu wel met zekerheid kunnen zeggen dat de controllers tòch draadloos zijn (ikzelf had dit niet verwacht) en dat ze voor een groot deel gebaseerd zijn op de huidige xbox controllers. Ik ben benieuwd hoe zwaar die dingen gaan worden en of ze een beetje handzaam zijn.
De Xbox is sowieso geen mooi apparaat en heb hier de crystal staanquote:Op zondag 8 mei 2005 00:00 schreef MMaRsu het volgende:
Vind je hem ook mooier dan de crystal clear Xbox?
Perfect dark had 50+ guns.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:13 schreef Roi het volgende:The Games :-
Perfect Dark Zero
* Playable
* 22 weapons, able to import your own body
* you can fly with a jetpack on the map
* counter strike feel
* invisibilty gun
* strapped to wall gun - shots people when they walked by.
quote:* counter strike feel
* invisibilty gun
Werd pas gemaakt nadat Ome Bill gerept had over de toekomstplannen van het bedrijfquote:
Je moet er met een WMC-PC kunnen communiceren, net als het WMC-uitbreidingssetje voor de 1e xbox in the states of A. (hier nooit uitgekomen, maar in het kort komt het erop neer dat je gewoon mediafiles van je PC in de Xbox kon opzoeken en afspelen)quote:Op zondag 8 mei 2005 01:13 schreef Cerbie het volgende:
Ik denk trouwens dat het ding Windows Media Center gaat bevatten, vanwege het WMC vlaggetje/logo op de afstandsbediening
Spyware is niet direct effectief op een Xbox...quote:Op zondag 8 mei 2005 01:18 schreef PandorasBox het volgende:
Dat denk ik ook.
Internet + Windows software= spyware installeren.
Kloptquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:53 schreef Cerbie het volgende:
Wel een lelijk homecinema apparaat trouwens. En de mensen die zeggen dat het uiterlijk er niet toe doet: dan is een pimpelpaarse console in de vorm van een kubus vast ook niet erg?
Hoe het nu erut ziet gaat de X360 veel Windows software bevatten. Dat en ook nog eens vaak linken met je PC, kan toch wel erg worden. Zeker als de X360 ook nog eens constant in verbinding met het internet is.quote:Op zondag 8 mei 2005 02:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Spyware is niet direct effectief op een Xbox...
Misschien moet je eerst wachten tot een spel uit is en daarna de console kopenquote:Op zondag 8 mei 2005 00:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Perfect dark had 50+ guns.
De laptop gun kon je ook als sentry turret gebruiken in deel 1. Voor dit spel kocht ik de Xbox 1.![]()
Tuurlijk niet. Tis een closed systeem, zonder toegang naar het werkelijke besturingssysteem.quote:Op zondag 8 mei 2005 01:18 schreef PandorasBox het volgende:
Dat denk ik ook.
Internet + Windows software= spyware installeren.
Goh, je hebt ervaring met Windows? De manquote:Op zondag 8 mei 2005 06:05 schreef PandorasBox het volgende:
Windows software is niet echt stabiel in combinatie met internet. Ik spreek uit ervaring.
Onzin, tenzij je Linux installeert.quote:En met de huidige Xbox-mits gemod- is het ook al mogelijk om software(o.a. windows mediaplayer) met een virus te verknallen.
niet groter dan een CD speler, terwijl daar alleen lucht in zit...quote:Op zondag 8 mei 2005 10:12 schreef Xrenity het volgende:
't lijkt gewoon op een PC imo, beetje groot ding
Als je opgelet had dan wist je dat de duurdere versie backwards kan, de goedkope versie niet.quote:
Ach ga fietsen, ik draai hier altijd windows, nooit ergens ECHT last van gehad...quote:Op zondag 8 mei 2005 06:05 schreef PandorasBox het volgende:
Windows software is niet echt stabiel in combinatie met internet. Ik spreek uit ervaring. :'
Hiep hoiquote:Op zondag 8 mei 2005 11:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Als je opgelet had dan wist je dat de duurdere versie backwards kan, de goedkope versie niet.
Wat trailers geloof ik.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:32 schreef HomerJ het volgende:
Zouden ze volgende week bij MTV ook al wat games laten zien of niet?
Dat is volgens mij helemaal niet zo, ik denk dat jij even wat beter moet opletten!quote:Op zondag 8 mei 2005 11:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je opgelet had dan wist je dat de duurdere versie backwards kan, de goedkope versie niet.
Waarom zou een XBox game niet op een goedkope versie kunnen draaien? Volgens mij is dit echt bs, zou wel stom zijn van MS imo.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan vernomen dat er gewoon 2 modellen op de markt komen, de een waarmee je kunt branden, waar een HD in zit etc, en met die HD kun je oude games spelen, en de ander waarmee je "slechts" kunt spelen?quote:Op zondag 8 mei 2005 11:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is volgens mij helemaal niet zo, ik denk dat jij even wat beter moet opletten!
Omdat daar geen harde schijf in zit.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:45 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Waarom zou een XBox game niet op een goedkope versie kunnen draaien? Volgens mij is dit echt bs, zou wel stom zijn van MS imo.
/edit
en die 1,2,3,4 zooi is vast gewoon welke player je bent
Nou nou, wat lijken ze toch op elkaar. Het enige wat overeenkomt is dat 'ie aan de buitenkant lichtgrijs, en aan een andere bepaalde kant donkergrijs/zwart is. Nee, natuurlijk kan daar geen patent op zitten.quote:Op zondag 8 mei 2005 11:28 schreef Thomper het volgende:
Vergelijk die camera eens met de ROB van Nintendo..
[afbeelding]
[afbeelding]
Al is die ROB jaren oud, en geflopt, toch vind ik ze op elkaar lijken... kan er een patent zitten op zoiets?
Nee, jouw moeder...quote:Op zondag 8 mei 2005 13:09 schreef Drumpie het volgende:
IN een WOORD LELIJK
Je kan er niet tegen dat mensen het ding lelijk vinden?quote:
Wat is je bron?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:36 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
xbox360
1. final name: Xbox 360
2. two versions available at launch [confirmed], one with a removable hard drive, one without. A third version with PC features will be released the following year.
3. optional 2.5" harddrive will be required for Xbox backwards compatability
4. console will be platinum white with removable customizable faceplates
5. console will sit horizontally or vertically
6. will include standard wireless controllers
7. 3.0ghz 3 cores IBM CPU with 512mb ram
8. ATI graphics chip
9. will use a standard DVD drive, not HD DVD.
10. will debut on MTV May 12th 9:30 Pacific time
11. release date- November 2005
12. will have wireless LAN and wireless headset
13. will use current Xbox Live servers
14. Square's ex-president, Hironobu Sakaguchi to develop RPGs through MistWalker Studio
15. All games will support Xbox Live.
16. Gamers will be able to purchase character outfits, new game levels or music through Xbox Live. Microsoft will setup a payment system that will easily allow small ticket items to be purchased.
17. 64mb to 1gb memory cards will be used.
18. optional harddrive will be a mp3/media player
19. controllers will have a Xbox Live connect button
Fucking ziek. Misschien kost het maar een tiende vaneen cent. Het is en blijft een idioot idee. Je betaald al 60 pleuro voor een game en nu moet je ook nog eens dingen van anderen kopen om het spel compleet te maken? Bij pokemon red/blue was het wisselen van pokemon gewoon gratis.quote:16. Gamers will be able to purchase character outfits, new game levels or music through Xbox Live. Microsoft will setup a payment system that will easily allow small ticket items to be purchased.
`quote:Op zondag 8 mei 2005 15:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Fucking ziek. Misschien kost het maar een tiende vaneen cent. Het is en blijft een idioot idee. Je betaald al 60 pleuro voor een game en nu moet je ook nog eens dingen van anderen kopen om het spel compleet te maken? Bij pokemon red/blue was het wisselen van pokemon gewoon gratis.
Ja, ik vind dat wel belachelijk, je betaald immers al voor Xbox live, en dan willen ze dat je nog meer gaat betalen, ja oké het is een extraatje.....quote:Op zondag 8 mei 2005 15:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Fucking ziek. Misschien kost het maar een tiende vaneen cent. Het is en blijft een idioot idee. Je betaald al 60 pleuro voor een game en nu moet je ook nog eens dingen van anderen kopen om het spel compleet te maken? Bij pokemon red/blue was het wisselen van pokemon gewoon gratis.
als of 60 voor een game & 59 voor live nog niet genoeg is.. Nu moet je ook nog eens batterijen voor je controller & batterijen voor je headset kopen + je kunt nu geld betalen voor het rijden van rondjes in een spel. Owjah.. De prijzen van games gaan ook nog omhoog.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
`
Ik zie het meer als 'betalen voor de extra's' zelfde als betalen voor extra multiplayer levels in splinter cell of extra auto's voor PGR2. je HOEFT het niet te doen en als het net zo actief wordt gebruikt als nu zal dat ook allemaal wel mee gaan vallen....
Werkt de controller gewoon op batterijenquote:Op zondag 8 mei 2005 15:16 schreef BMH het volgende:
[..]
als of 60 voor een game & 59 voor live nog niet genoeg is.. Nu moet je ook nog eens batterijen voor je controller & batterijen voor je headset kopen + je kunt nu geld betalen voor het rijden van rondjes in een spel. Owjah.. De prijzen van games gaan ook nog omhoog.
De xbox live service is van MS niet van de spelproducenten, diezelfde producenten bepalen dat er betaald moet worden voor de extra's. Zie voor de verschillen de downloadable content van Ninja Gaiden en de content van PGR2...quote:Op zondag 8 mei 2005 15:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wel belachelijk, je betaald immers al voor Xbox live, en dan willen ze dat je nog meer gaat betalen, ja oké het is een extraatje.....
hehe; hij wordt gesandwichedquote:Op zondag 8 mei 2005 14:36 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
xbox360
1. final name: Xbox 360
2. two versions available at launch [confirmed], one with a removable hard drive, one without. A third version with PC features will be released the following year.
3. optional 2.5" harddrive will be required for Xbox backwards compatability
4. console will be platinum white with removable customizable faceplates
5. console will sit horizontally or vertically
6. will include standard wireless controllers
7. 3.0ghz 3 cores IBM CPU with 512mb ram
8. ATI graphics chip
9. will use a standard DVD drive, not HD DVD.
10. will debut on MTV May 12th 9:30 Pacific time
11. release date- November 2005
12. will have wireless LAN and wireless headset
13. will use current Xbox Live servers
14. Square's ex-president, Hironobu Sakaguchi to develop RPGs through MistWalker Studio
16. Gamers will be able to purchase character outfits, new game levels or music through Xbox Live. Microsoft will setup a payment system that will easily allow small ticket items to be purchased.
17. 64mb to 1gb memory cards will be used.
18. optional harddrive will be a mp3/media player
19. controllers will have a Xbox Live connect button
Precies, en die dingen kopen is nog altijd een keuze.quote:Op zondag 8 mei 2005 15:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De xbox live service is van MS niet van de spelproducenten, diezelfde producenten bepalen dat er betaald moet worden voor de extra's. Zie voor de verschillen de downloadable content van Ninja Gaiden en de content van PGR2...
Wat een onzin.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:36 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
Het zal in ieder geval zo zijn dat ieder spel live aware wordt, dus dat anderen het kunnen zien als je dat spel speelt en dat je wel gewoon aangemeld bent bij xbox live!quote:Op zondag 8 mei 2005 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Elke spel zal toch geen multiplayer hebben?
Of gaat Microsoft eisen?
En als toevoeging. Ja dat eist microsoft.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval zo zijn dat ieder spel live aware wordt, dus dat anderen het kunnen zien als je dat spel speelt en dat je wel gewoon aangemeld bent bij xbox live!
Dat er betaald moet worden voor extra content ligt totaalaan MS. Als MS nu eens een deel van de winst van xbox live aan de developers die content leveren geeft, hoeften wij daar ook niet xtra voor te betalen. En maak me aub niet wijs dat een service als xbox live 88.5 miljoen euro per jaar kost (1.5 miljoen maar 60 euro).quote:Op zondag 8 mei 2005 15:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
De xbox live service is van MS niet van de spelproducenten, diezelfde producenten bepalen dat er betaald moet worden voor de extra's. Zie voor de verschillen de downloadable content van Ninja Gaiden en de content van PGR2...
Die van mij ookquote:Op zondag 8 mei 2005 15:17 schreef BMH het volgende:
Mijn sig zegt genoeg denk ik.
Nee, het opzetten van het netwerk en de features kostte 2 miljard. Go figure.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat er betaald moet worden voor extra content ligt totaalaan MS. Als MS nu eens een deel van de winst van xbox live aan de developers die content leveren geeft, hoeften wij daar ook niet xtra voor te betalen. En maak me aub niet wijs dat een service als xbox live 88.5 miljoen euro per jaar kost (1.5 miljoen maar 60 euro).
Ik betaal echt geen 60 euro per jaar hoorquote:Op zondag 8 mei 2005 17:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat er betaald moet worden voor extra content ligt totaalaan MS. Als MS nu eens een deel van de winst van xbox live aan de developers die content leveren geeft, hoeften wij daar ook niet xtra voor te betalen. En maak me aub niet wijs dat een service als xbox live 88.5 miljoen euro per jaar kost (1.5 miljoen maar 60 euro).
Ja.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
Damn, wat een features
Wat zou de launchprijs worden? Euro of 500?
Uiteraard. Met originele harddisk/mp3 speler, die je erin kan zetten.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:28 schreef HomerJ het volgende:
Ik denk trouwens dat de goedkope versie in de loop van het jaar ook wel omgebouwd kan worden zodat hij de zelfde functies heeft als de duurste
Hadden ze maar een naam moeten nemen zonder een S.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:51 schreef Baris het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. M$ is zo kinderachtig vindt ik.
Nintendollartekenquote:Op zondag 8 mei 2005 17:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hadden ze maar een naam moeten nemen zonder een S.
Toch, $ony?
Jonge, mag niemand meer een verticale console maken omdat sony er ook 1 heeft?quote:Op zondag 8 mei 2005 18:05 schreef PandorasBox het volgende:
Verticale stand en een camera..
Waar heb ik dat eerder gezien?![]()
Wie is de designer? Ontsla hem.
Goed gezegd.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Jonge, mag niemand meer een verticale console maken omdat sony er ook 1 heeft?
Omdat misschien de PS2 de enigste is die rechtop kan staan?quote:Zei ik ergens Sony?
Begin jij ook aan je anger management a.j.b.
Je weet toch zelf wel wat je bedoelde met die opmerking.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:09 schreef PandorasBox het volgende:
Zei ik ergens Sony?
Begin jij ook aan je anger management a.j.b.
Wie zou je dan bedoelen met een rechtopstaande console? Noem hem maar. Juist, Sony.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:09 schreef PandorasBox het volgende:
Zei ik ergens Sony?
Delete niet alleen mijn plaatjes. Maar ook Twi's beledigende Sig.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:48 schreef Tain het volgende:
...
Zegt iemand met zo'n sig.quote:Op zondag 8 mei 2005 18:14 schreef twi het volgende:
Kunnen we nu weer gewoon constructieve posts neerzetten in plaats van al die stemmingmakerij en welles/nietes onzin? Dank je.
ik denk dat twi best bereid is zijn sig weg te halen als jij die van jou weghaaltquote:Op zondag 8 mei 2005 18:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Delete niet alleen mijn plaatjes. Maar ook Twi's beledigende Sig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |