misschien moet je weer is naar buiten gaan klote Kluizenaarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:02 schreef TheMassive het volgende:
Dat huisnummers opvolgend zijn, even en oneven naast elkaar? Ik geloof er helemaal niks van.
hoezo.... zit je in een mooi groot bos ofzo????/quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:05 schreef TheMassive het volgende:
Ik zit niet in een straat nu
Dat is wat ik dacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:07 schreef JDude het volgende:
De meeste straten zijn
1 3 5 7 9 11 13
------------------
- - - - - - - - - - -
-----------------
2 4 6 8 10 12 14
Maar incidenteel willen ze ook wel eens doorlopend genummerd zijn. Met name in hofjes (doodlopende straatjes) en op straten langs singels, kanalen of spoorlijnen waar maar aan één zijde bebouwing is.
Maar dan kunnen ook nog de nummers op ongelijke hoogte zittenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:07 schreef JDude het volgende:
De meeste straten zijn
1 3 5 7 9 11 13
------------------
- - - - - - - - - - -
-----------------
2 4 6 8 10 12 14
Maar incidenteel willen ze ook wel eens doorlopend genummerd zijn. Met name in hofjes (doodlopende straatjes) en op straten langs singels, kanalen of spoorlijnen waar maar aan één zijde bebouwing is.
Dat kan zeker ja! Vooral als er flatgebouwen of appartementencomplexen in de weg zitten...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:12 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ook nog de nummers op ongelijke hoogte zitten
hier is het bijvoorbeeld
......34-36-38-40-42
-----------------------
...... 71-73-75-77-79
Veel minder vaak in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:16 schreef TheMassive het volgende:
Dus straten met nummers naast elkaar komt bijna nooit tot nooit voor?
Dat geeft dus ook al aan dat een rij huizen nooit opvolgende nummers heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:23 schreef heiden6 het volgende:
Dit straatje is maar aan één kant bebouwd (eigenlijk alleen deze flat, waar hooguit honderdtwintig mensen wonen, en een cafétje op de hoek), en toch zijn er alleen maar even nummers.
De Rododendronstraat 187 bestaat dus simpelweg niet; mijn buren wonen op 186 en 190.
Ik heb het ook wel eens anders gezien; een flat met doorlopende nummers dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:23 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Dat geeft dus ook al aan dat een rij huizen nooit opvolgende nummers heeft.
Kun je nu lezen of niet?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:23 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Dat geeft dus ook al aan dat een rij huizen nooit opvolgende nummers heeft.
Een flat is toch geen rij huizen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens anders gezien; een flat met doorlopende nummers dus.
Maar ook hier zijn weer uitzonderingen opquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:17 schreef Redman het volgende:
Nog een leuk weetje: Als je het centrum zoekt in een stad dan loop je de richting van hoge naar lage huisnummers en dan zit je goed. Loop je van laag naar hoog dan loop je van het centrum af.
Nee, maar het kan ook zo zijn bij een rij huizen. Het gaat erom dat ze aan dezelfde kant staan, muts.quote:
JA en we lezen dus in dit topic dat dat nooit voorkomt, eikel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee, maar het kan ook zo zijn bij een rij huizen. Het gaat erom dat ze aan dezelfde kant staan, muts.
Dat is volgens mij als er al genummerd is en er komen huizen bij.quote:en dan ook nog a's en b's en c's enzo, hoe gaat dat dan
Nee, we lezen hier dat dat wél kan voorkomen, vrind.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:28 schreef TheMassive het volgende:
[..]
JA en we lezen dus in dit topic dat dat nooit voorkomt, eikel.
Dat staat er niet, integendeel, maar jij schijnt het ergens te lezen. Klapkut.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:28 schreef TheMassive het volgende:
[..]
In dit topic staat juist dat het SOMS WEL voorkomtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:28 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Exact.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:30 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Dat is volgens mij als er al genummerd is en er komen huizen bij.
Bijv. 22-24-26-28-30
Als er dan 2 huizen komen tussen 26 en 28
wordt het: 22-24-26-26a-26b-28-30
Dus je zou kunnen zeggen dat het eerder een uitzondering is, net zoiets als een baby wat met 2 hoofden wordt geboren, iets wat op tv gebeurt, maar niet bij jou in de straat, iets wat je dus (gerust kunt zeggen) nooit voorkomt...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:29 schreef JDude het volgende:
Maar vaak komt het niet voor,
Dank je.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:28 schreef HeatWave het volgende:
TT beetje duidelijker gemaakt. Houden we het lief hier?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:31 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Dus je zou kunnen zeggen dat het eerder een uitzondering is, net zoiets als een baby wat met 2 hoofden wordt geboren, iets wat op tv gebeurt, maar niet bij jou in de straat, iets wat je dus (gerust kunt zeggen) nooit voorkomt...
Nee hoor, dan lees jij niet goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
In dit topic staat juist dat het SOMS WEL voorkomt![]()
Ik denk dat het in iedere stad minstens wel een x voorkomt. Dat is toch net iets vaker dan dat er baby's met 2 hoofden geboren worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:31 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Dus je zou kunnen zeggen dat het eerder een uitzondering is, net zoiets als een baby wat met 2 hoofden wordt geboren, iets wat op tv gebeurt, maar niet bij jou in de straat, iets wat je dus (gerust kunt zeggen) nooit voorkomt...
Bron? Want ik geloof er niks van.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik denk dat het in iedere stad minstens wel een x voorkomt. Dat is toch net iets vaker dan dat er baby's met 2 hoofden geboren worden.
Het niveau van je vragen doet me denken dat je uit Tsjernobyl komt. In dat geval gaat je redenering van de baby met 2 hoofden op.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:31 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ik ben postbode, vrind. En ik vertel je dat het voorkomt. Zo duidelijk genoeg?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:34 schreef TheMassive het volgende:
Typisch zo'n geval van 'iedereen denkt het, maar heeft er geen directe beweizen voor'. Laat maar eens zien dat het voorkomt, want ik geloof er niks van dat zoiets voor kan komen. Elke straat heeft of even of oneven opvolgende nummers.
ja bij flats. Lees het topic eens door ok??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben postbode, vrind. En ik vertel je dat het voorkomt. Zo duidelijk genoeg?![]()
Ik woon op nummer 20 en mijn buren links en rechts op 21 en 19.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:31 schreef TheMassive het volgende:
[..]
quote:
Hij leest prima.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, dat komt voor. Sukkel.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:07 schreef JDude het volgende:
De meeste straten zijn
1 3 5 7 9 11 13
------------------
- - - - - - - - - - -
-----------------
2 4 6 8 10 12 14
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:25 schreef Thieske het volgende:
[..]
Kun je nu lezen of niet?
Er zijn wel straten waar de huizen opvolgende nummers hebben. Maar vaak komt dat niet voor!
Dat betekent dus niet dat het NOOIT voor komt.
Snappie?![]()
Ik volg je topic al vanaf het begin muts. Ik heb je gvd zelf verteld dat het bij straten ook voorkomt. Ben je nou echt zo dom als de reet van een varken?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:35 schreef TheMassive het volgende:
[..]
ja bij flats. Lees het topic eens door ok??
bij mij in de straat is het wel zoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:24 schreef TheMassive het volgende:
[..]Nee hoor, ik laat zo gewoon zien dat swetzenegger ongeljik heeft.
Heel even off topic, maar zie jij ook overal samenzweringen in?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:34 schreef TheMassive het volgende:
Typisch zo'n geval van 'iedereen denkt het, maar heeft er geen directe beweizen voor'. Laat maar eens zien dat het voorkomt, want ik geloof er niks van dat zoiets voor kan komen. Elke straat heeft of even of oneven opvolgende nummers.
Ja, zoals je kunt lezen in dit topic woon jij in een flat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:35 schreef Woepsie het volgende:
[..]
Ik woon op nummer 20 en mijn buren links en rechts op 21 en 19.
In mijn vorige huis stond ook maar aan een kant huizen dus daar woonde ik tussen nummer 12 en 14 dus op nummer 13.
Komt dus niet zo sporadisch voor als je het doet voorkomen.
"Die zijn er gewoon, dat zegt iedereen, kun je niet lezen ofzo?"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:37 schreef Redman het volgende:
[..]
Heel even off topic, maar zie jij ook overal samenzweringen in?
jaja, je zuigt het uit je duim puur om mij dwars te zitten.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef anneja het volgende:
Ik woon niet in een flat, maar gewoon in een straat met doodnormale rijtjeshuizen. Links van mijn huis staat nummer 19. Rechts van mijn huis staat nummer 21. Ik woon zelf op nummer 20.
geinig ook trouwens dat je beter weet in wat voor huis ik woon dan ik zelf. Wat knap van jou.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef anneja het volgende:
edit: geinig trouwens dat jij beter weet in wat voor nummerrijtje Swets woont dan hijzelf
Bewijzen graag want dit is groter dan de kweeste naar de helige graal!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:40 schreef anneja het volgende:
Ik woon niet in een flat, maar gewoon in een straat met doodnormale rijtjeshuizen. Links van mijn huis staat nummer 19. Rechts van mijn huis staat nummer 21. Ik woon zelf op nummer 20.
Niet per sé.quote:
Een betonnenmuur voor je kop hebben heeft helemaal niks met ruimtelijk inzicht te maken hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef JDude het volgende:
Ah... TS is een vrouw. Ruimtelijk inzicht enzo
Foto's, plattegronden, verklaringen van de gemeente, bewijzen willen we zien!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:43 schreef Redman het volgende:
[..]
Bewijzen graag want dit is groter dan de kweeste naar de helige graal!
Laat eens zien dan dat het wel zo is? Want iedereen praat zichzelf als een papagaai na, maar met bewijzen komen, ho maarquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Niet per sé.
Weet je, als jij het maar graag genoeg wil veranderen die doorlopende nummers vanzelf wel. Echt waar.
Precies sommige straten zijn oplopend genummert .quote:
quote:Trouwens als je op zoek bent naar de huisnummers in de Vijzelstraat, Bakkerstraat en Rijnstraat, vergis je dan niet. De straatzijden zijn niet oneven en even genummerd, maar doorlopend. Dus opletten en goed bij het begin van elke straat even naar boven kijken, want daar staat het aangegeven.
Zoeken op MSN.nl naar huisnummers, en de hits tellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:44 schreef TheMassive het volgende:
Zoek maar eens in msn.nl waar je een straat kunt vinden met opvolgende huisnummers
Ik heb gezocht op:
huisnummers naast elkaar 1,2,3
huisnummers naast elkaar 1,3,5
huisnummers naast elkaar opvolgend
huisnummers flats nast elkaar opvolgend
en daaruit kwam dat opvolgend mimnder hits had dan niet opvolgend.
Berlijnse muurquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zoeken op MSN.nl naar huisnummers, en de hits tellen.
Wat heb jij voor enorme muur voor je kop? Een flat wellicht?
No shit Sherlockquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:44 schreef TheMassive het volgende:
Zoek maar eens in msn.nl waar je een straat kunt vinden met opvolgende huisnummers
Ik heb gezocht op:
huisnummers naast elkaar 1,2,3
huisnummers naast elkaar 1,3,5
huisnummers naast elkaar opvolgend
huisnummers flats nast elkaar opvolgend
en daaruit kwam dat opvolgend mimnder hits had dan niet opvolgend.
Die website heb je net snel gemaakt, vuile propagandist!!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:49 schreef Flurry het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/Arneym/212mehuis.html
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:50 schreef Redman het volgende:
[..]
Die website heb je net snel gemaakt, vuile propagandist!!
Eenhotel is een flatquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:55 schreef Redman het volgende:
De Nassaukade im Amsterdam is opeenvolgend genummerd met maar aan 1 kant bebouwing. Want hoe kan het Hotel Tullip In anders de nummers 387 tot 390 bezetten? En er wonen vrienden van me en die wonen ook aan de dezelfde kant maar met even en oneven nummers.
Nee een kloon of eenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:54 schreef C2000 het volgende:
Is dit een grap?
Een hele slechte, in dat geval.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:54 schreef C2000 het volgende:
Is dit een grap?
We kunnen 2 dingen concluderen:quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:55 schreef TheMassive het volgende:
Ok, dus we kunnen best voorzichtig concluderen dat het (bijna) nooit voorkomt? En dan doe ik best een grote stap richting jullie!
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=opeenvolgende+huisnummers&spell=1quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:57 schreef TheMassive het volgende:
Bij google hebben ze er zelfs nog nooit van gehoord!!
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=opeenvolgende+huinsummers&meta=
218 is ontvoerd door buitenaardse wezen en die hebben daarna snel de overige huizen tegen elkaar aangeduwd. (Dit schijnt vaker te gebeuren, laatst haaden ze hier uit de flat een blok meegenomen tussen de 2de en de 4de verdieping.)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ken trouwens ook een straat waar nummer 216 en 220 naast elkaar zijn. Ik denk dat ze 218 vergeten zijn. Dat komt in die straat overigens wel vaker voor volgens mij.
Dan moet je ook huisnummers typen in plaats van huinsummersquote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:57 schreef TheMassive het volgende:
Die andere huizen staan niet tegen elkaar aan. Jammer, maar helaas, die theorie gaat dus niet op.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:58 schreef Redman het volgende:
[..]
218 is ontvoerd door buitenaardse wezen en die hebben daarna snel de overige huizen tegen elkaar aangeduwd. (Dit schijnt vaker te gebeuren, laatst haaden ze hier uit de flat een blok meegenomen tussen de 2de en de 4de verdieping.)
Bij ons in de straat mist ook een nummer 16-18-22-24-26,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een hele slechte, in dat geval.
Ik ken trouwens ook een straat waar nummer 216 en 220 naast elkaar zijn. Ik denk dat ze 218 vergeten zijn. Dat komt in die straat overigens wel vaker voor volgens mij.
pummels zoals jij?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:00 schreef TheMassive het volgende:
Sorry hoor, maar ik heb nog steeds geen foto's of iets dergelijks gezien. Tegenwoordig denkt elke pummel op internet dat ie expert is![]()
![]()
Dat verzin je ter plekke.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:00 schreef TheMassive het volgende:
Sorry hoor, maar ik heb nog steeds geen foto's of iets dergelijks gezien. Tegenwoordig denkt elke pummel op internet dat ie expert is![]()
![]()
Ik geloof dat ze in de straat waar ik het over had, gewoon in de loop der jaren enkele huizen gesloopt zullen hebben. Tussen 216 en 220 is ook wel erg veel ruimte.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:59 schreef ramonp het volgende:
[..]
Bij ons in de straat mist ook een nummer 16-18-22-24-26,
maar bij ons in de straat hebben ze waarschijnlijk één huis op twee kavels gezet.
Het komt regelmatig voor. Sowieso veel straten die maar aan 1 kant bebouwd zijn.quote:Het doorlopen van nummers komt idd wel eens voor, maar of dat veel of weinig is weet ik ook niet.
Ik ben godverdomme postbode, domme snol. Ik loop wekelijks langs die huizen!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:00 schreef TheMassive het volgende:
![]()
Dank je.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:04 schreef giscard het volgende:
Ik heb net even bij ons in de straat gekeken, maar de huisnummers volgen niet direct op elkaar. Ze zijn steeds even en aan de andere kant oneven. Ik denk dat de TS toch gelijk heeft.
Ik ben ook postbode.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme postbode, domme snol. Ik loop wekelijks langs die huizen!
TS werd vanmorgen wakker en vroeg zich af of er nog meer in het leven zou zijn buiten ademen en vegeteren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:03 schreef Woepsie het volgende:
Maar hoe kwam je op zit onderwerp eigenlijk?
En deze foto telt dus niet want je hebt zitten soepen. (Zie rode streep, dus wie weet wat je nog meer hebt gedaan, en vakantie huisjes op centerparcs tellen niet mee).quote:
Een verdomd slechte, neem ik aan.quote:
Uiteraard na verkrachting en vernedering! [14.gif]quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:05 schreef addie84 het volgende:
wil iemand de ts even ontvoeren? en ergens diep in een bos achterlaten?
Je moet niet teveel denken. Dan gaat het verkeerd namelijk.quote:
Surequote:
en foto'squote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Uiteraard na verkrachting en vernedering! [14.gif]
Tja. mijn echte naam gaat je nou eenmaal geen reet aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:06 schreef Redman het volgende:
[..]
En deze foto telt dus niet want je hebt zitten soepen. (Zie rode streep, dus wie weet wat je nog meer hebt gedaan, en vakantie huisjes op centerparcs tellen niet mee).
Postbodes moeten niet denken die moeten dingen gewoon aannemen. Zal gdvdomme lekker worden als iedereen na gaat lopen denken. Dan krijg je al gauw van die kinderargumenten tijdens een discussie.quote:
Ja, maar jij steekt iedere keer over en daarom denk je dat die nummers opeenvolgend zijn !quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme postbode, domme snol. Ik loop wekelijks langs die huizen!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:10 schreef giscard het volgende:
[..]
Ja, maar jij steekt iedere keer over en daarom denk je dat die nummers opeenvolgend zijn !
weet je wat? ga jij eens met je vriendinnetjes jongens kijken en blij giechelenquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:11 schreef addie84 het volgende:
[..]
weet je wat? ga jij eens met je vriendinnetjes jongens kijken en blij giechelenzijn we van je gezeur af
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:10 schreef Redman het volgende:
[..]
Postbodes moeten niet denken die moeten dingen gewoon aannemen. Zal gdvdomme lekker worden als iedereen na gaat lopen denken. Dan krijg je al gauw van die kinderargumenten tijdens een discussie.
No offense JDude.
Fotos of je bek houden, bob.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:12 schreef 1-of-6Billion het volgende:
oe, oe, oeik weet nog een straat waar het opéénvolgend is. En daar woon ik niet, dus kan ik het wel vertellen...
De Geldersedam in 's-Hertogenbosch. Jaja, echt waar!
Geertshof, Bredaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:12 schreef 1-of-6Billion het volgende:
oe, oe, oeik weet nog een straat waar het opéénvolgend is. En daar woon ik niet, dus kan ik het wel vertellen...
De Geldersedam in 's-Hertogenbosch. Jaja, echt waar!
Fiets gauw ff naar Heusdenhout dan! Geertshof en Papenhof, net achter de Teteringsedijk/Tilburgseweg!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:15 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
woon in Breda, zal niet gaan. Rooie![]()
Ja Ha-LLo wat is dan wél bewijs?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:13 schreef TheMassive het volgende:
Right ,niemand heeft me hier nog bewijz kunnen laten zien, dus ik denk dat ik gelijk heb.
Jullie kunnen het gewoon niet hebben dat ik gelijk heb en jullie niet.
Yeah right.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:24 schreef TheMassive het volgende:
[..]Nee hoor, ik laat zo gewoon zien dat swetzenegger ongeljik heeft.
Omfg, ik trek me terug uit dit topic, kleine kinderen afzeiken is te makkelijk. Ga knikkeren joh, onverlaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:13 schreef TheMassive het volgende:
Jullie kunnen het gewoon niet hebben dat ik gelijk heb en jullie niet.
Leer eerst eens spellen voordat je iets gaat opzoeken op Google. Dat zoekt wat makkelijker namelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:57 schreef TheMassive het volgende:
woon in Westerparkquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Fiets gauw ff naar Heusdenhout dan! Geertshof en Papenhof, net achter de Teteringsedijk/Tilburgseweg!
Ja, het komt bijna nooit voor. De frequentie is te verwaarlozen. Het komt dus simpelweg nooit voor, kun je gerust zeggen. Dus die 2 huizen in dat topic staan ook niet naast elkaar, ik wil wedden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Yeah right.
Jij zei dat het NOOIT voorkwam en ik zei dat bij mij in de straat nummer 109 en 110 direkt naast elkaar zitten.
EN ik heb aan beide kanten bebouwing.
Het komt dus WEL voor, over de frequentie hebben we het niet gehad
Het komt bijna nooit voor dat iemand een grote prijs wint in de staatloterij. De frewuentie is te verwaarlozen. Het komt dus simpelweg nooit voor dat er iemand een prijs wint in de staatsloterij kun je gerust zeggen. Dus die paar prijzen die door iemand gewonnen worden, worden helemaal niet gewonnen, ik wil wedden!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:18 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ja, het komt bijna nooit voor. De frequentie is te verwaarlozen. Het komt dus simpelweg nooit voor, kun je gerust zeggen. Dus die 2 huizen in dat topic staan ook niet naast elkaar, ik wil wedden.
Het komt dus wel voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:18 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ja, het komt bijna nooit voor. De frequentie is te verwaarlozen. Het komt dus simpelweg nooit voor, kun je gerust zeggen. Dus die 2 huizen in dat topic staan ook niet naast elkaar, ik wil wedden.
Neenee,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:18 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Jij moet ook niet nadenken Geert.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:20 schreef Geert-Wilders het volgende:
Ja dat klopt.
Het ziet er best stom uit eigenlijk als je er goed over nadenkt.
Foto's plaatsen heeft geen nut voor paranoide schizofrene personen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:20 schreef giscard het volgende:
Nu gaan er vast een paar mensen met huizen schuiven en daarna fotoos maken. Je kan er op wachten.
Nee, maar je toonde wel aan dat die mogelijkheid er was. En aangezien het bijna nooit tot nooit voorkomt beweer ik wel dat die 2 huizen niet naast elkaar staan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neenee,
jij zei met stelligheid dat het NOOIT voorkomt.
Dus je lult uit je nek, het komt WEL voor.
Ik woon in zo'n straat.
Of die huizen in dat topic naast elkaar staan of niet heb ik niet betwist noch bevestigt.
Dat blijktquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Foto's plaatsen heeft geen nut voor paranoide schizofrene personen.
Mijn straat loopt van 1 tot 15quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:16 schreef TheMassive het volgende:
Dus straten met nummers naast elkaar komt bijna nooit tot nooit voor?
volgens mij heb je de gekke koeienziektequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:22 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Nee, maar je toonde wel aan dat die mogelijkheid er was. En aangezien het bijna nooit tot nooit voorkomt beweer ik wel dat die 2 huizen niet naast elkaar staan.
Als jij niet mijn bewering wilde tegenspreken snap ik niet waarom je op me reageerde in dat topic.
Ikheb dus simpelweg gelijk, dank je.
Het komt wel voor! Dringt dat nou nog niet tot je botte kop door? We hebben nu al vier voorbeelden uit alleen Breda!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:22 schreef TheMassive het volgende:
[..]
En aangezien het bijna nooit tot nooit voorkomt
Jawel hoor:\quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Foto's plaatsen heeft geen nut voor paranoide schizofrene personen.
ach bredaquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Het komt wel voor! Dringt dat nou nog niet tot je botte kop door? We hebben nu al vier voorbeelden uit alleen Breda!
"Nederlandse vrouw met Creutzfeldt-Jacob overleden"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:24 schreef Flurry het volgende:
[..]
volgens mij heb je de gekke koeienziekte
Zaterdag postbode, doordeweeks 4e-jaars student. Gymnasium afgerond. Dank u.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:25 schreef TheMassive het volgende:
[..]
ach breda
bovendien kun jij wel van alles roepen, jij bent per slot van rekening maar een simpele postbode.
Die komt langs elk huis en kan het nog zien ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:25 schreef TheMassive het volgende:
[..]
ach breda
bovendien kun jij wel van alles roepen, jij bent per slot van rekening maar een simpele postbode.
Jij een breezersletje. Dan kan je toch maar beter postbode zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:25 schreef TheMassive het volgende:
[..]
ach breda
Hee Hoo, het wordt hier anders wel bevestigd door een WW-erquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:25 schreef TheMassive het volgende:
[..]
ach breda
Right. Ik geloof er geen hout van.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Zaterdag postbode, doordeweeks 4e-jaars student. Gymnasium afgerond. Dank u.
Het komt dus wel voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:28 schreef giscard het volgende:
Waarom zou het eigenlijk zijn dat het nooit voorkomt?
Dat heb ik ook niet in twijfel getrokkenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:22 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Nee, maar je toonde wel aan dat die mogelijkheid er was. En aangezien het bijna nooit tot nooit voorkomt beweer ik wel dat die 2 huizen niet naast elkaar staan.
Je beweerde dat het NOOIT voorkomt, dat spreek ik tegen omdat het een hersenloze opmerking is. En ik kan slecht tegen verschrikkelijk domme mensen en helaasch ben je er daar 1 vanquote:Als jij niet mijn bewering wilde tegenspreken snap ik niet waarom je op me reageerde in dat topic.
Nee dusquote:Ikheb dus simpelweg gelijk, dank je.
Wat jij gelooft zal me aan m'n aars oxideren.quote:
Bijna nooit wellicht... nooit dus niet aangezien het in mijn straat wél het geval isquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef TheMassive het volgende:
Het komt dus bijna nooit tot nooit voor.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat heb ik ook niet in twijfel getrokken
Een beetje vergelijkbaar met jouw domheid maar dan toch weer wel. En we hoeven geen fotos als bewijs.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Het komt dus bijna nooit tot nooit voor.
Ja, jouw straat zit dus tussen bijna nooit en nooit in, balanseerd op het randje van nooit, maar goed, laat het de enige straat in jouw dorp zijn, dan kun je best concluderen dat het nooit is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bijna nooit wellicht... nooit dus niet aangezien het in mijn straat wél het geval is.
balanceert, domme grafsnolquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:32 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ja, jouw straat zit dus tussen bijna nooit en nooit in, balanseerd op het randje van nooit, maar goed, laat het de enige straat in jouw dorp zijn, dan kun je best concluderen dat het nooit is.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Het komt dus bijna nooit tot nooit wel eens voor.
Dus in jouw dorp/stad hebben ze eigenlijk geen dorpsgek/stadsmongool?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:32 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Ja, jouw straat zit dus tussen bijna nooit en nooit in, balanseerd op het randje van nooit, maar goed, laat het de enige straat in jouw dorp zijn, dan kun je best concluderen dat het nooit is.
Hier zitten al 8 straten in de buurt (ik woon er zelf in 1) waar de nummers gewoon opvolgend zijn. Zoals bij meer pleintjes en volgens mij zit er in elke stad en/of dorp wel een plein.quote:
In een of andere inrichting waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:30 schreef Woepsie het volgende:
Waar woont TS eigenlijk?
Ja,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bijna nooit wellicht... nooit dus niet aangezien het in mijn straat wél het geval is.
Dank je.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef giscard het volgende:
[..]
Ja,
maar jij woont in een flat. Dan telt het niet.
Nee hoor. Ik woon in een rijtjeshuis, aan een plein met opeenvolgende huisnummers.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef giscard het volgende:
Ja,
maar jij woont in een flat. Dan telt het niet.
Een plein telt ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik woon in een rijtjeshuis, aan een plein met opeenvolgende huisnummers.
In een stad, niet in een dorp.
Dan moet het wel een hofje zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik woon in een rijtjeshuis, aan een plein met opeenvolgende huisnummers.
In een stad, niet in een dorp.
Ach gut, welkom in de grotemensenwereld, bakvis. Misschien moet je eens wat vaker kennis van oudere, wijzere mensen aannemen, in plaats van alleen in je eigen barbiewereldje te blijven geloven.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:34 schreef TheMassive het volgende:
allemaal van die kerels die een te groot ego hebben en daarom denken dat ze gelijk hebben![]()
![]()
Nee, het is een groot plein met een klein parkje in het midden.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:36 schreef giscard het volgende:
Dan moet het wel een hofje zijn.
Omdat ze dan moet toegeven dat ze geen gelijk heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:36 schreef Copycat het volgende:
Want?
Alles wat niet in haar straatje (quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:36 schreef Copycat het volgende:
Want?
En jij bent postbode? Man wat stel jij je vreemd op ten opzichte van mensen die het anders zien dan jijzelf (lees: gelijk hebben)quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ach gut, welkom in de grotemensenwereld, bakvis. Misschien moet je eens wat vaker kennis van oudere, wijzere mensen aannemen, in plaats van alleen in je eigen barbiewereldje te blijven geloven.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:37 schreef Thieske het volgende:
[..]
Alles wat niet in haar straatje () past, telt niet.
Als je gelijk hád, dan had ik het toegegeven. Maar ik weet uit eigen ervaring dat je uit je nek kletst. Volgens mij ben jij degene die zich hier (wereld)vreemd opstelt...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:37 schreef TheMassive het volgende:
[..]
En jij bent postbode? Man wat stel jij je vreemd op ten opzichte van mensen die het anders zien dan jijzelf (lees: gelijk hebben)
Jij kan niet eens Nederlands.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:37 schreef TheMassive het volgende:
[..]
En jij bent postbode? Man wat stel jij je vreemd op ten opzichte van mensen die het anders zien dan jijzelf (lees: gelijk hebben)
voor jou een reden om mij uit te schelden voor domme grafsnol? Raar hoor voor iemand die studeert. Of ben ik voor jou een reden om al je normen en waarden maar te laten gaan en lekker lomp te lopen doen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je gelijk hád, dan had ik het toegegeven. Maar ik weet uit eigen ervaring dat je uit je nek kletst. Volgens mij ben jij degene die zich hier (wereld)vreemd opstelt...
Jij zou een goede reden kunnen zijn om de brandstapel weer in te voeren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:39 schreef TheMassive het volgende:
[..]
voor jou een reden om mij uit te schelden voor domme grafsnol? Raar hoor voor iemand die studeert. Of ben ik voor jou een reden om al je normen en waarden maar te laten gaan en lekker lomp te lopen doen?
Ik choqueer graag domme, naïeve, betweterige prépubers ja...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:39 schreef TheMassive het volgende:
[..]
voor jou een reden om mij uit te schelden voor domme grafsnol?
Goombay Dance Bandquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Anders gaat de TS even brieven bezorgen op zaterdag, kan ze meteen haar lening afbetalen.
Frisia Financieringen
Ja, mooi he.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:41 schreef Oblivion het volgende:
Ze zit gewoon te narren..![]()
En jullie trappen er masaal in...![]()
Niks mis met een lekker reltopic!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:41 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb er een vermakelijke middag mee in ieder geval.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:41 schreef Oblivion het volgende:
Nederlands is te moeilijk voor je en je lening te duur voor je. Pauper.quote:
is geen aanvraag, ik geef gewoon aan waar ik voor zou zijnquote:
Nee, jij maakt populaire topics. Hou jij het nou maar bij die knakenvoetbalclub van je.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nederlands is te moeilijk voor je en je lening te duur voor je. Pauper.
En hoeveel mensen met twee hoofden wonen er in die buurt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier zitten al 8 straten in de buurt (ik woon er zelf in 1) waar de nummers gewoon opvolgend zijn. Zoals bij meer pleintjes en volgens mij zit er in elke stad en/of dorp wel een plein.
Nee dusquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:31 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Nee precies, ik zei toch dat ik gelijk heb.
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En hoeveel mensen met twee hoofden wonen er in die buurt?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Massive is gewoon een lelijke vent welke te beroerd is een profiel in te vullen hoor.
Waarschijnlijk nog een nicht ook
Hoppa, weer bewijs dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef amaranta het volgende:
Bij ons in de straat zijn er alleen maar on-even nummer. Ik heb geen flauw idee waar de even nummers zijn, in ieder geval niet aan de overkant want dat is een grasveld. En de adnere kant van het grasveld is weer een andere straat...
Leer nu maar eens Nederlands en zorg maar dat je die lening kunt afbetalen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:44 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Nee, jij maakt populaire topics. Hou jij het nou maar bij die knakenvoetbalclub van je.
En de aarde is ook nog steeds zo plat als een pannekoek?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:45 schreef giscard het volgende:
Het is geen reltopic. Wat de TS zegt is gewoon waar !!!!
Empirisch is 't wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Hoppa, weer bewijs dat ik gelijk heb.
Ja, want zoals zijn straat is, is elke straat in Nederland.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Hoppa, weer bewijs dat ik gelijk heb.
Gisteren nog wel. Is dat ook al veranderd dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de aarde is ook nog steeds zo plat als een pannekoek?
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de aarde is ook nog steeds zo plat als een pannekoek?
Als gisteren 1492 was, wel...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:49 schreef giscard het volgende:
Gisteren nog wel. Is dat ook al veranderd dan?
Ik zit met kromme tenen...quote:
Ach huilliequote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar goed, het was weer grappig, vooral ook omdat massive dit stupide gelul opent in een topic over een moeder en twee kleine kindjes welke kapot geschoten zijn door een psychopatische vader.
quote:Het feit dat even of oneven nummertjes je in zo'n topic het meest dwars zit geeft wel aan dat massive zelf ook ernstig psycho is.
Laat eens per ongeluk een slotje vallenquote:
In mijn wereld was het gisteren 2 mei 2005, maar aangezien jij nog in een platte aarde gelooft is in jouw wereld Columbus nog niet naar Amerika gevaren.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:52 schreef giscard het volgende:
Je weet toch nog wel welke datum het gisteren was ??? Oei je zit er toch wel ver naast.
Gelukkig waren we er allang achter dat het vaker voorkomt dan "bijna nooit tot nooit"...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:54 schreef TheMassive het volgende:
bijna nooit tot nooir, leer alsjeblieft lezen, domme zeekoe.
En wat zeg jij hier? Precies, dat 'bijna nooit' hetzelfde is als 'nooit'.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:18 schreef TheMassive het volgende:
[..]
dan beginnen we gewoon een nieuwe, over de platte aarde ofzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:56 schreef Thieske het volgende:
Nog een paar posts dan zijn we weer van dit topic verlost.
Felen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:57 schreef TheMassive het volgende:
Ik blijf dus gewoon gelijk hebben, en jullie kunnen dat gewoon niet felen
Nee hoor, want 'bijna nooit' is nooit hetzelfde als 'nooit'.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:57 schreef TheMassive het volgende:
Ik blijf dus gewoon gelijk hebben, en jullie kunnen dat gewoon niet felen
1, net als haar IQquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:58 schreef Copycat het volgende:
Nee, dat kunnen wij inderdaad niet felen.
Welk huisnummer heeft die plaat voor je kop eigenlijk?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:58 schreef Copycat het volgende:
9876679697369856081365109836508316501365013865018365013865108561306quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:58 schreef Copycat het volgende:
TSquote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:59 schreef giscard het volgende:
wie heeft er hier nu een plaat voor zijn/haar hoofd.......
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
9876679697369856081365109836508316501365013865018365013865108561306
Moet breed genoeg zijn toch?![]()
Dank je.quote:
Over de velgrand vallen heet dat !!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:01 schreef heiden6 het volgende:
Zeg TheMassive, hoe ver moet je precies varen om van de aarde af te vallen?
Kun jij aantonen dat het nooit voorkomt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:03 schreef TheMassive het volgende:
Lul er maar lekker omheen, geeft alleen maar aan dat jullie het niet kunnen hebben dat ik gelijk heb. Stomme kerels.
Ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun jij aantonen dat het nooit voorkomt?
Nee, is niet mine mine mine...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:03 schreef addie84 het volgende:
je kunt er ook een slotje op gooien oblivion
Zie je wel,quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:05 schreef Copycat het volgende:
Nu woon ik al aan een plein met een niet bestaand huisnummervolgorde en word ik tot overmaat van ramp ook nog voor 'kerel' uitgemaakt!
Het moet niet gekker worden!
Waarom heb je gelijk dan? Omdat jij het zegt? Of omdat je ons uitscheldt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:07 schreef TheMassive het volgende:
Kunnen jullie nu es gewoon jullie ego aan de kant zetten en mij gewoon gelijk geven? Jullie weten best dat ik gelijk heb, stelletje sukkels.
Ik vrees dat ze dat denkt ja, helaas....quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom heb je gelijk dan? Omdat jij het zegt? Of omdat je ons uitscheldt?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:08 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dat denkt ja, helaas....
Wat ik overigens ook nogal dom vind is dat TS eerst beweerd dat ze postbode is, en daarna gaat lopen roepen dat postbodes dom zijn.......tsja, opzich zou ze daar dan gelijk in hebben.
Heb jij wel via een foto aangetoond dat het nooit voorkomt?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:08 schreef TheMassive het volgende:
Omdat niemand heeft aangetoond dmv een foto dat het wel kan.
Er zijn toch genoeg 'getuigenissen' dat het wel zo is. Maar die doe jij allemaal af als onbetrouwbaar. Waarom? Omdat jij zonodig gelijk wilt hebben. En daarmee diskwalificeer je jezelf.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:08 schreef TheMassive het volgende:
Omdat niemand heeft aangetoond dmv een foto dat het wel kan.
Hou oud ben je dan? ontzettende muts.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:09 schreef amaranta het volgende:
Wat overigens niet wegneemt dat TS een sneu mens is, en ik schaam me dat ik een vrouw ben, want ze zet de vrouwen nou niet bepaald in een positief daglicht...
Het niveau is hier nou niet bepaald denderend te noemen, dus waarom zouden ze hier gelij khebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er zijn toch genoeg 'getuigenissen' dat het wel zo is. Maar die doe jij allemaal af als onbetrouwbaar. Waarom? Omdat jij zonodig gelijk wilt hebben. En daarmee diskwalificeer je jezelf.![]()
TheMassive - dinsdag 3 mei 2005 @ 15:04quote:
Nee, jij weet waar je over pratquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:11 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
TheMassive - dinsdag 3 mei 2005 @ 15:04
Als dat sarcastisch was ben je helemaal dom, je probeert een discussie te winnen, dan moet je geen onzin verkopen.![]()
Omdat zij er geen belang bij hebben om te beweren dat het wel zo is terwijl het niet zo is.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:10 schreef TheMassive het volgende:
[..]
Het niveau is hier nou niet bepaald denderend te noemen, dus waarom zouden ze hier gelij khebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |